You are not logged in.
puolikkaan eliniän jälkeen
Ja mitähän helvettiä tämä edes tarkoittaa, enpä kuule tiijä
This must be what jail / I will scratch
Unohtamatta JIZZLOBBERia
This must be what jail / I will scratch
Vittu mitä paskaa. Homohipsterit yrittää epätoivoisesti elää nuoruuttaan. Kuka tätä paskaa muka enää edes kuuntelee? Aikansa lapsi, nykyään väsyttävää paskaa.
Mainitsinko jo:
Ja mitä tää tekee raskaassa? LOL! Vittu Masshysteri ja Behemoth on paljon kovempia.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:57c5ee3ce3="nordenstam"]Vittu mitä paskaa. Homohipsterit yrittää epätoivoisesti elää nuoruuttaan. Kuka tätä paskaa muka enää edes kuuntelee? Aikansa lapsi, nykyään väsyttävää paskaa.
Mainitsinko jo:
Ja mitä tää tekee raskaassa? LOL! Vittu Masshysteri ja Behemoth on paljon kovempia.[/quote:57c5ee3ce3]
Bändin paskuudesta samaa mieltä. Aikansa lapsi -syytöstä taas en ymmärrä, sillä onhan se hienoa kun 50-luvun rokkilevyt kuulostaa 50-luvun rokilta, 80-luvun synapoppi 80-luvun synapopilta, kasarihevi kasarihevilta, tilutteluproge tilutteluprogelta ja ysäriräppi ysäriräpiltä..
Väsyttävää paskaa tää kyseinen bändi toki on, mutta yhtä tylsiä - vain eri tavalla - on mun mielestä myös noi Editorsit ja Antlersit, mutta en tiedä johtuuko se sitten tästä ajasta vai mistä..
Patton saa kyl lisämiinuspisteitä mulkkuudestaan, mutta mua vaivaakin että kumpi on suurempi pelle: Mike Patton vai Bradford Cox?
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Mietin yks päivä autossa että miksei täällä koskaan mainita missään FNM:a ja tulin siihen tulokseen että siitä ei varmaan saa tykätä, olin oikeassa näköjään
Kuinkas se RK sanoikaan...
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ihan ok bändi, mut eipä näitä tuu enää kuunneltua. Kesän keikat kiinnosti pikkasen, mut ei ilmeisesti tarpeeks, kun ei tullut mentyä kattomaan. Nää tais olla yks ekoja "vaihtoehtosempia" bändejä mihin tutustuin.
[quote:a816e4e7f5="kikke"]Mietin yks päivä autossa että miksei täällä koskaan mainita missään FNM:a ja tulin siihen tulokseen että siitä ei varmaan saa tykätä, olin oikeassa näköjään
Kuinkas se RK sanoikaan...[/quote:a816e4e7f5]
Saa tykätä! Nordiksen mielipiteet nyt aina on varsin lolleroita, Neukkula edustaa tyypillistä "anti-patton" rintamaa ja RK on täys pelle.
Ruisrockin keikka kesällä oli RAUTAA!
King for a Day on RAUTAA!
Angel Dust on RAUTAA!
Patton ei ole nero, vaan KULLIYLIPÄÄLLIKKÖ!
Sent from my iPhone 16
[quote:1c553c856a="Tomsk"][quote:1c553c856a="kikke"]Mietin yks päivä autossa että miksei täällä koskaan mainita missään FNM:a ja tulin siihen tulokseen että siitä ei varmaan saa tykätä, olin oikeassa näköjään
Kuinkas se RK sanoikaan...[/quote:1c553c856a]
Saa tykätä! Nordiksen mielipiteet nyt aina on varsin lolleroita, Neukkula edustaa tyypillistä "anti-patton" rintamaa ja RK on täys pelle.
[/quote:1c553c856a]
Tomsk sen sanoi, myönnän ja allekirjoitan kaiken itteni ja etenkin ärkoon ja Nörttenshölön kohdalta.
Vois taas viettää perinteisen Patton-päivän(Vähintään kerran vuodessa tulee myös vietettyä Animal Collective -päivää). Täytyy tsekata onko siltä tullut uutta matskua, oon varmaan kuullut jotain 80% sen koko tuotannosta. Jos vaikka innostuis laittamaan levyt paskuusjärjestykseen. Kai faneille sopii, että nakataan myös noi Fantomakset ja Työnnän-Sormea-Perseeseen -soolot tän saman otsikon alle?
Edit: Mut se mun piti siis sanoa, että Easy-biisiin ei olisi tarvinnut kajota. Lionel Richie on karismakuningas, siinä ei minkäänsorttinen ylipäällikkyys auta. Ei hitto, en voi puhua tästä enää kun on vaan pakko laittaa Can't Slow Down -albumi soimaan. Lionel saattaa hetkenä minä hyvänsä vallata nää muut topikit.
Running with the Night
näin pattonia koskien, mr. bunglen california on kyllä hieno albumi. tosin senkin parhaat biisit taitaa olla muiden kuin pattonin tekemiä.
kaikki muu mitä oon mikeltä kuullu onkin ollut sitten hirveää paskaa.
näin pattonia koskien, mr. bunglen california on kyllä hieno albumi. tosin senkin parhaat biisit taitaa olla muiden kuin pattonin tekemiä.
kaikki muu mitä oon mikeltä kuullu onkin ollut sitten hirveää paskaa.
Niin tosiaan taitaa olla tää Pattonin uusin Mondo Cane miehen asiallisin juttu sitten Californian. Biisit toki covereita, mut meininki ei ihan niin ärsyttävää kuten yleensä. Komeita sovituksia, mutta sitten monet biisit kärsii näistä aivottomille faneille suunnatuista "Mä oon Patton ja tulin tänne vähän sekoilemaan" -silmäniskuista. Pari kertaa on levy soinut vapaaehtoisesti läpi, se on suuri myönnytys tän tyypin kohdalla.
Fantomasia tuli yhtenä päivänä kuunneltuna kun en muistanut niiden tuotannosta muuta kuin suuren paskateoksen, Delirium Cordian. Hölmöläisten bändi sekin on, rahat pois koulukiusatuilta ikiteineiltä ja sitä rataa.
Ei liity tää posti mitenkään Faith No Moreen, mut eikö olis kivaa jos Bunglet ja Fantomasit ja kaikki muut sais saman otsikon alle? Hantalle vois olla tossa projektia, ei tarttis tehä kuvaspämmiä niin paljon
Neukun silmittömälle Patton(+fanit) vihalle
Uusi levy kiinnostaa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
faith no more no more :mad2:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
"Some of the best gigs we had were in some of the strangest places - like in Finland, at a really, really hard, meathead rock festival. It's a great festival, but that's what they do, it's a loud, nasty festival. They had us play and I was like, 'Oh shit, this is a baaad idea.' As usual, I was completely wrong. There were these giant Viking dudes with dreadlocks and tattoos, hugging each other and crying! That restored my faith in mankind for a minute. I realised that if we can play in Finland, where people didn't understand a word of this music, with a great pick-up orchestra, then this project can work anywhere."
Onhan toi Mondo Cane miehen uran suurin saavutus Californian ohella. No, eihän se ite osaa tämmösiä säveltää
On kuulemma jo testiprässi levystä tehty eli taitaa olla tuo levy valmis?
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
tossa on nyt eka biisi ja se on ihan hyvä
kuuntelematta
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^tostahan oli joku live jo kesällä. Ei ole parantunut studiossa. Melkoisen turha tekele
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Kuka tätä paskaa muka enää edes kuuntelee? Aikansa lapsi, nykyään väsyttävää paskaa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kuuntelin eilen Angel Dustin
You're my flavor of the week
I SWALLOW, I SWALLOW, I SWALLOW, I SWALLOW
Last edited by hezma (21.11.2014 21:16)
Kuuntelin uuden levyn läpi viime viikolla. Pari ihan ok biisiä oli.
paitsi tällä viikolla
Last edited by Muzamaza (20.05.2015 15:22)
Firon wrote:Kuuntelin uuden levyn läpi viime viikolla. Pari ihan ok biisiä oli.
paitsi tällä viikolla
kyllästyit viikossa niihin pariinkin siedettävään?
Muzamaza wrote:Firon wrote:Kuuntelin uuden levyn läpi viime viikolla. Pari ihan ok biisiä oli.
paitsi tällä viikolla
kyllästyit viikossa niihin pariinkin siedettävään?
jää nähtäväksi. Voi olla
Youtube deletoi videon, mutta instagramista löytyy vielä.