You are not logged in.
"mä en oo kovin hyvä sängyssäkään"
nyt on kovat riimit. eikö toi roope salminen ollut joku coverbändi?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Lorde nauratti.
bzort glorf bööth
En tiedä kuka Lorde oli noista mutta aina ku siitä puhutaan niin mietin että Lorde on lempinimi Loirille ja se naurattaa kyllä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Lorde naurattaa eniten siksi, kun siitä tulee mieleen erään kotimaisen underground tähden lempinimi. + Lorde ison popstaran artistinimenä on muutenkin hyvä ja huvittava.
bzort glorf bööth
Hei, perustetaan bändi joka kuulostaa psychocandyn jämäbiiseiltä! Ja sit me voitais kanssa leikata samanlaiset tukat kuin reidin veljeksillä!!! Joo, tosi hyvä idea! Sit vaan soitetaan nick trianille ja mennään lost in musiciin showcase-keikalle!!!!!!
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
triani = try any?
p.s., oma keximä
t.p.s. en o mitään mieltä herrasta, kunhan vaan tarjoilen polttokastiketta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ … 77a72b7a97
Hei, perustetaan bändi joka kuulostaa psychocandyn jämäbiiseiltä! Ja sit me voitais kanssa leikata samanlaiset tukat kuin reidin veljeksillä!!! Joo, tosi hyvä idea! Sit vaan soitetaan nick trianille ja mennään lost in musiciin showcase-keikalle!!!!!!
100% smaa.
Sitä ois luullut että toi JAMC-pastissointi olisi jo ollut passé, mutta jonkin piti viedä se näinkin pitkälle...
Last edited by rc-lungen (09.10.2014 16:16)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
eikö soliti ole tämmöinen taideprojekti, jonka tarkoituksena on esitellä mahdollisimman mitäänsanomattomia pastissibändejä tai en tiiä
Mikä orkka? Mulla ei jostain syystä toimi upotetut soundcloudid.
bzort glorf bööth
eikö soliti ole tämmöinen taideprojekti, jonka tarkoituksena on esitellä mahdollisimman mitäänsanomattomia pastissibändejä tai en tiiä
Häh. spämmäsin tuon ja nyt toimii.
bzort glorf bööth
Juuh psychocandystä päivää.
bzort glorf bööth
Radiosta kuulin jonkun niin ankean nü-metal biisin, että oli pakko googlettaa mikä kappale on kyseessä In Flames - Through Oblivion, julkaisuvuosi 2014 En mä niiden vanhoista melodödis-levyistäkään hirveästi välitä, mutta olin kyllä aika yllättynyt tuosta. Odotin että olis joku Waltarin tai Panic IC:n comeback ollut kyseessä.
psykokarkki wrote:eikö soliti ole tämmöinen taideprojekti, jonka tarkoituksena on esitellä mahdollisimman mitäänsanomattomia pastissibändejä tai en tiiä
Lisäksi oli aika läppä kun Triani haukkui (ihan syystä toki) Haloo Helsingin muualla internetissä mitäänsanomattomaksi ja vaivaannuttavaksi, mutta vähän huvitti kun tietää minkälaista vientituotetapettia se itse julkaisee
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
vuoden voittaja. muutan pois.
biisi ja video nähtävästi jonkun keski-ikäisen perheenisän kirjoittamia.
Last edited by Moronica (30.10.2014 18:50)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
vuoden voittaja. muutan pois.
biisi ja video nähtävästi jonkun keski-ikäisen perheenisän kirjoittamia.
kylläpäs näitä nyt riittää http://ylex.yle.fi/musiikki/rytmibarome … uu-kallios
Tää Vanilla on naurattanut!
bzort glorf bööth
Sitä Elastisen Nauravaa kulkuria taidettiin soittaa radiossa. Hyi helvetti. Se Haloo Helsingin peipi peipi -renkutus on myös kammottava.
Molempia saa kuulla ihan vitusti KTP:n korispeleissä. Varsinki peipipeipin myllytyskomppi aiheuttaa peräpukamia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Voi pojat, aika herttanen toi Kallio
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
uniikki vois siirtyä eläkkeelle
Last edited by DEVILETERNAL (15.11.2014 12:55)
Paleface
battle!
mikä on suosikki-kallio-biisisi? entä video?
Last edited by Moronica (19.11.2014 19:22)
Juu! En uskonut, että noita kahta ylintä voisi ylittää, mutta kyllähän tämä Heikkeyn biisi oli aika yliveto.
bzort glorf bööth
MAJ KARMA tekee paluukeikan Don Huonojen kutsumana. Mukana myös UUTTA materiaalia julkaiseva Egotrippi.
Ehei vittu
Last edited by Kalossimies (21.11.2014 01:40)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
^Toi Heikki Kuulan Helsinginkatu. Ei paskinta vaan PARASTA. Nyt on kerranki hyvää räpmusaa! Miksei kukaan tee tämmöstä?
Petri Nygård tekee just tollasta.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.