You are not logged in.
oletan että circle feat. salme pasi 7" on jo nauhoitettu ja ilmestyy alkuvuodesta
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mä luulin eka kun Moro kyseli CTP:ltä Salme Pasista että se tarkoitti just tota magyarposse/rosenholm/velikurki-Pasia, mutta että se onkin joku sketsihahmo Toisaalta tämähän herättää kysymyksen, että seurataanko tuolla Pöllölaakson Sauronin silmässä Pori-skeneä näinkin tarkkaan
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Toisaalta tämähän herättää kysymyksen, että seurataanko tuolla Pöllölaakson Sauronin silmässä Pori-skeneä näinkin tarkkaan
tai pikemminkin niin päin että maikkarilla ollaan autuaan tietämättömiä siitä että putous on valjastettu subliminaalisen ektro-imperiumin propagandan välineeksi.
Last edited by jookcha (12.11.2014 14:59)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kalossimies wrote:Toisaalta tämähän herättää kysymyksen, että seurataanko tuolla Pöllölaakson Sauronin silmässä Pori-skeneä näinkin tarkkaan
tai pikemminkin niin päin että maikkarilla ollaan autuaan tietämättömiä siitä että putous on valjastettu subliminaalisen ektro-imperiumin propagandan välineeksi.
Totta tämäkin. Pitää kysyä Lehtisalolta tästä kun sitä näkee seuraavan kerran.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Mä luulin eka kun Moro kyseli CTP:ltä Salme Pasista että se tarkoitti just tota magyarposse/rosenholm/velikurki-Pasia, mutta että se onkin joku sketsihahmo Toisaalta tämähän herättää kysymyksen, että seurataanko tuolla Pöllölaakson Sauronin silmässä Pori-skeneä näinkin tarkkaan
Kalossimies, ootko tosissas. Tunneksä Pasin? Vai onko tää taas tällasta skeneleiuntaa?
circle vois laittaa seuraavan levyn kanteen jonkun sellaisen kop tosi on -tarran
Vois julkaista nyt vaan sen hopeajärven lp:n.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
olet kai nähnyt unta, en nimittäin tiedä mitään mistään sketsihahmoista ainoastaan Upan Taina kiinnosti!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Hantta kyseli, Kalossimies sekoilee.
Itse ihmettelin samaa kuin Kalossimies, että mikä ihmeen Salme Pasi , mutta ajattelin että papparainen taas höpisee mitä höpisee.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kalossimies wrote:Mä luulin eka kun Moro kyseli CTP:ltä Salme Pasista että se tarkoitti just tota magyarposse/rosenholm/velikurki-Pasia, mutta että se onkin joku sketsihahmo Toisaalta tämähän herättää kysymyksen, että seurataanko tuolla Pöllölaakson Sauronin silmässä Pori-skeneä näinkin tarkkaan
olet kai nähnyt unta, en nimittäin tiedä mitään mistään sketsihahmoista ainoastaan Upan Taina kiinnosti!
Näinhän se oli, my bad
se oli kylläkin samulj joka ekana kyseli
Kysymykset kuten seiskat, eka aina paras.
Se siitä, paitsi saa nostaa käden ylös jos tuntee Paska-Pasin.
Nyt minä menen maalle mökkiin ja sytytän tuvan takkaan tulen
sielä poltan klapit pesä kerrallaan,
jokaisen kohdalla yhtä teistä ajatellen.
Hyvää Marraskuuta Street Spiritin kölvit, tänään minä olen iloinen.
Olenko kuvitellut omiani vai onko Ektroverden "Arpeggio" ilmestymässä vinyylinä? Muistelen tällaista tietoa jostain lukeneeni aikapäivää sitten.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
psykokarkki wrote:se oli kylläkin samulj joka ekana kyseli
Se siitä, paitsi saa nostaa käden ylös jos tuntee Paska-Pasin.Nyt minä menen maalle mökkiin ja sytytän tuvan takkaan tulen
jokaisen kohdalla yhtä teistä ajatellen.Hyvää Marraskuuta Street Spiritin kölvit, tänään minä olen iloinen.
Oi kun sun elämä on rustiikkista, kai on flanellia päällä ja joku metsurilippis päässä? Jos niin 5/5 aitousvaikutelma :peuk:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
cirle-topic-kriitikko wrote:psykokarkki wrote:se oli kylläkin samulj joka ekana kyseli
Se siitä, paitsi saa nostaa käden ylös jos tuntee Paska-Pasin.Nyt minä menen maalle mökkiin ja sytytän tuvan takkaan tulen
jokaisen kohdalla yhtä teistä ajatellen.Hyvää Marraskuuta Street Spiritin kölvit, tänään minä olen iloinen.
Oi kun sun elämä on rustiikkista, kai on flanellia päällä ja joku metsurilippis päässä? Jos niin 5/5 aitousvaikutelma :peuk:
On toki flanellia, en tiedä mitä tolla lippiksellä meinaat, mutta metsunhattu/-kypärä on päässä kun puita kaadan.
Tulkitsen sun sarkastiseksi tulktitsemani tekstin sarkasmin syyksi sen että jotenkin haluat palauttaa mut maanpinnalle. Ei hätää, en leiju tässä, tai aikanaan tälle foorumille tai kalossimiehelle tyypilliseen tapaan. Tahdoin vain jakaa vähän tuntemuksia ja ehkä tarpeettomastikkin avautua innostuksestani kun pääsen vähän sivilisaatiosta eroon. Mutta hei, no hard feelings en loukkaantunut. Toivotan hyvää viikonloppua sinullekkin. Haluan tuomita muita yhtä vähän kuin tarvitsen hyväksyntää.
Ei tässä sentään ihan samoilla vuosikymmenilläkään olla, että ymmärrän ihan hyvin tuon viestini väärän tulkinnan. Mutta nyt sinne rauhaan, hei hei ja kiitos taas että saan olla osa tätä "forkkaa".
:center: wrote:cirle-topic-kriitikko wrote:psykokarkki wrote:se oli kylläkin samulj joka ekana kyseli
On toki flanellia, en tiedä mitä tolla lippiksellä meinaat, mutta metsunhattu/-kypärä on päässä kun puita kaadan.
Tulkitsen sun sarkastiseksi tulktitsemani tekstin sarkasmin syyksi sen että jotenkin haluat palauttaa mut maanpinnalle. Ei hätää, en leiju tässä, tai aikanaan tälle foorumille tai kalossimiehelle tyypilliseen tapaan. Tahdoin vain jakaa vähän tuntemuksia ja ehkä tarpeettomastikkin avautua innostuksestani kun pääsen vähän sivilisaatiosta eroon. Mutta hei, no hard feelings en loukkaantunut. Toivotan hyvää viikonloppua sinullekkin. Haluan tuomita muita yhtä vähän kuin tarvitsen hyväksyntää.
Ei tässä sentään ihan samoilla vuosikymmenilläkään olla, että ymmärrän ihan hyvin tuon viestini väärän tulkinnan. Mutta nyt sinne rauhaan, hei hei ja kiitos taas että saan olla osa tätä "forkkaa".
Eiku huvittavaa tää sun ylenkatsova asenne foorumia kohtaan, oletuksena tuntuu olevan että me kaikki asutaan foorumilla ja sulla on avain elämän oikeaan iloon. Trendejä edellä ja Porin artsymusiikkiskene aina tietty benchmarkkina ja taustapeilissä. Takan ääressä kesällä valmistetut hillopurkit auki ja stereoista raikaa autenttinen metsähenkinen, sielukas, musiikki. Flanellit päällä tekis mieli radalle, mutta ei sitä kuitenkaan sinne junttibaariin uskalla mennä, saispa tänne maallekin jonkun baarivisakulttuurin tai ainakin jotain snadisti skenempää.
#ainoojokatajuu #weekendcountrylife #lifestylekeuliminen #2cool4tumblr #circleisso2005
http://gearjunkie.com/the-rise-of-the-lumbersexual
http://www.thebolditalic.com/articles/6 … trosexuals
Olenko kuvitellut omiani vai onko Ektroverden "Arpeggio" ilmestymässä vinyylinä? Muistelen tällaista tietoa jostain lukeneeni aikapäivää sitten.
En oo kuullu, mutta kelpais Just eilen fiilistelin cd:n läpi
Tarttis iteki kaivaa tuo Ektroverde esiin jostain boxista, en o kuunnellu vuosikausiin
Vajaa kaksi vuotta sitten lupailtiin Ektron facebookissa seuraavaa
On another note, here's a list of upcoming Ektro releases to tingle your defiled taste buds:
..
Ektroverde: Pingvin LP
Ektroverde: Arpeggio LP
Eipä noista ole tainnut kuulua mitään tuon jälkeen.
jahas, salme pasi pisti just facebookiin kuvan itsestään erään porilaisen musiikkisankarin kanssa, katsokaapa putous huomenna
Eiku huvittavaa tää sun ylenkatsova asenne foorumia kohtaan, oletuksena tuntuu olevan että me kaikki asutaan foorumilla ja sulla on avain elämän oikeaan iloon. Trendejä edellä ja Porin artsymusiikkiskene aina tietty benchmarkkina ja taustapeilissä. Takan ääressä kesällä valmistetut hillopurkit auki ja stereoista raikaa autenttinen metsähenkinen, sielukas, musiikki. Flanellit päällä tekis mieli radalle, mutta ei sitä kuitenkaan sinne junttibaariin uskalla mennä, saispa tänne maallekin jonkun baarivisakulttuurin tai ainakin jotain snadisti skenempää.
#ainoojokatajuu #weekendcountrylife #lifestylekeuliminen #2cool4tumblr #circleisso2005
http://gearjunkie.com/the-rise-of-the-lumbersexual
http://www.thebolditalic.com/articles/6 … trosexuals
No nyt tää saa loppua. Huig, ei hätää, C-T-K on 53v. noormarkkulainen, ihan täysin mielikuvitusolento, kuten moni varmaan jo hiffas. Rakennettu nimenomaan vastareaktioksi kaikelle. Tota sun luonnehdintaa oltais korjattu ite vie sillä että kriitikolla ei ole edes stereoita.
Kiitos kaikille reaktioista ja tämä homma tuli sen verran suosituksi että parempi lopettaa nyt. Eikös tää oo sellanen hyvä tekosyy sille että ei oo aikaa eikä innostusta kun pitää tehä muutakin elämää.
Mutta toki saa laittaa luennihdintoja tästä hahmosta vielä tähän perään. Mielellään käydään niitä kattomassa ja kelaamassa miten tää hahmo "nähtiin" tekstien läpi.
Ps. Se puhasyntsakassu, nerokkainta hetkeen ja vitun toimivaa tavaraa!
^ arvasub
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Pleased to announce...
My second solo album, Marshland, will be out in January 2015!
Listen to a sample song, See Thru, here:
https://soundcloud.com/ektrorecords/jan … d-see-thru
Ydintelo (2) by woodensherpa, on Flickr
Last edited by KZ (29.11.2014 16:22)
Veli Kurki
Oliks kukaan tuolla Westerlund-Jääskeläisten setissä? Rc-lungen ainakin puhui menevänsä. Rapsaa kenties?
AKTOR: Paranoia
- available 20.02.2015
Last edited by hezma (01.01.2015 15:14)
Luulin, ettei tartte tilata levyjä ennen helmikuun loppua, mutta nyt kävi näin että ennakkotilasin:
Janne Westerlund: Marshland CD
Aktor: Paranoia CD
leviatan: paras circle-levy aika moneen vuoteen.
sitten vuoden 2007 nyt kun wikipediasta tsekkasin. tower edellinen 5/5 levy näiltä.