You are not logged in.
Pages: 1
Yllätyksekseni en löytänyt Andylle topikkia. Manchesterin ukko on kuitenkin tehnyt monta viime vuosien parhaista konemusalevyistä. Pelikenttänä ainakin jossain määrin kait Stottilla house, mutta homma on miksattu aika sotkuiseksi ja ruttuiseksi - tavalla, joka tuo mieleen Actressin estetiikan.
Uusi levy Faith In Strangers ilmestyy kaiketi aika pian, ja hyvältähän tämä kuulostaa.. Tyylispektri on laajentunut entisestään.
Uudelta levyltä tämä.
Vähän vanhempaa tykittelyä:
Last edited by Folkhälsan (06.10.2014 12:58)
Vuoden nuori muotoilija.
ihan himmee tää uus.
luxury problems varmaan henkoht tärkeimpiä levyjä viimeisen parin vuoden ajalta. siistiä kuulla, että taas mennään uuteen suuntaan, vaikka tuntuu et on just saanu sulateltua passed me by-luxury problems -levyjen estetiikkaa.
neroutta.
uus levy totuttua laatua kyl, uuden vuosikymmenen kovimpia diskografioita muodostumassa
![]()
juuh, ja millie & andreaa ei saa myöskään unohtaa, tosi hyvä sekin
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
parasta
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
luxury problems kuunneltu pari kertaa läpi, mutten vieläkää oo ostanu. hävettää
uudet on saatanan hyvii
Tosta striimi: http://www.npr.org/2014/11/09/361384510 … aign=music
Vuoden nuori muotoilija.
koneempaa pysynyt ihmeen turpa kiinni siitä, että andy stottilta tuli uus kiekko. tänään vasta huomasin moisen olemassaolon vaikka melkein kuukausi ilmestymisestä vierähtänyt
kuuntelin tän nimibiisin
ja vakuuttaa ihan, pakko lataa jostain koko albumi illaksi
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
joo tää uus on kyl todella hieno selfish on kyl aikamoinen bängeri
Pages: 1