You are not logged in.
Jos oli lainkaan tähän suuntaan kohdistettu, niin todettakoon, että lopulta pidin Interstellarista. 3/5
en ole kolmekybänen emoboy
bernardblack kirjoitti just hyvän arvion facebookissa, vois kirjoitella taas täälläkin
p.s.
spoileri: batman eii kuulemma esiinny tässä elokuvassa
tai ei voi tietää :loordilally:
spoileri: batman eii kuulemma esiinny tässä elokuvassa
Trailerissa ennen elokuvaa Batman puhui jumalan kaa ja tappeli jonkun egyptiläisen kaa. En tiiä mistä oli kyse, saatoin ehkä olla puolinukuksissa.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
^ sitten ei ole edes offtopikkia
Memento 1/5
Battis alakaa 0/5
Yön Timo 3/5
Inception 1,5/5
en oo koskaan fanittanut, yän timolle pannaan vähän parempi arvosana vaikka jokerin spedeilyn takia.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
memento 4/5
batman begins 3/5
insomnia 3/5
prestige 2/5
dark knight 3/5
inception 3/5
dkr 2/5
keskiarvo 3,3
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
interstellar 3/5
plussat:
robotit
se fakta että nolanille annetaan vitusti rahaa ja vapaat kädet tehä kallista semi hard scifiä
kivan näkönen
viihdyttävä, meni aika vähän nopeemmin kun transformers 4sen kanssa, taitaa olla saman pitusia kummatkin
zimmerin musat, lopussa oli havaittavissa jotain avaruus proge viboja
miinukset:
vähän turhankin ennalta arvattava loppu
ja turhankin kliseiset hahmot
Last edited by DEVILETERNAL (08.11.2014 00:28)
robotit
ROPOTIT ja mcconaygheyeyeyeyeyeye on tällä hetkellä mun pääasialliset motiivit nähdä tää raina
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Toivoin asiakeskustelua
Interstellar katsomaan tänään, odotukset lähinnä siinä että "se" näyttää hyvältä ja parhaat popkornimausteet ei oo lopussa.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Interstellar on paljon parempi kuin Inception. Sisältää todella hölmöjä juttuja, mutta taasen niin monia hyviäkin juttuja, että suosittelen kyllä katsomaan kankaalta.
Tähän asti sama! Positiivinen yllätys, kun en odottanut liikoja. Harvinaisen nopeasti meni toi melkein 3h, varsinkin alun rytmityksestä tykkäsin kun ei käytetty höpöhöpöjuttuihin aikaa, eikä tossa isosti tyhjäkäyntiä ollut muutenkaan. Soundtrack oli kyllä myös hyvä!
Ja yks näyttelijävalinta tuli niin puskista että aiheutti vähän naureskelua
Ja yks näyttelijävalinta tuli niin puskista että aiheutti vähän naureskelua
Elikkä mikäs.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Varmaan John Lithgow.
kikke wrote:Ja yks näyttelijävalinta tuli niin puskista että aiheutti vähän naureskelua
Elikkä mikäs.
MD
bätmänit 5/5
elikkäs interstellar nähty, ihan pl
olihan tossa vähän liikaa epäloogisuuksia mutta ne ulottuvuusläpät oli ihan mielenkiintoisia ja kyllähän tossa aika kului mukavasti. mistä muuten tulee nimi TARS, ei kai vaan tars tarkasista, joka toki tuli heti mieleen. jottei menis liian offtopikiksi niin lisään yhden kuvan alle
Interstellar Batman vs Guardians of the Galaxy
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Interstellar 3,5/5
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei oo aqzu kommentoinut mitään, vaikka on tullut paljon asiakeskustelua Nolanin uusimmasta.
Kävin viikonloppuna kattoon Interstellarin, en oo ollu mikään Nolan fani, mutta juu-u, olihan se melkonen pläjäys Zimmerin musat ja McConaughey Harvoin tulee heti seuraavana päivänä olo että pakko nähä leffa uudelleen mahdollisimman pian, mut tän musat jäi soimaan päähän ja semmonen avaruusseikkailukiima fiilis, pakko käyä tässä joku viikko uusiks Toki jostain vitun imaxiltahan tää pitäs nähä, mut tyydytään nyt Joensuun Tapioon
Ja jotenki näin muistikuvien mukaan:
Interstellar 4/5
The Dark Knight Rises 2½/5
Inception 2½/5
The Dark Knight 3½/5
The Prestige 2½/5
Batman Begins 3/5
Memento 3/5
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Joensuun Tapioon
tässäpä kelpo teatteri
itellä yhä näkemättä, vituttaa
Ei oo aqzu kommentoinut mitään, vaikka on tullut paljon asiakeskustelua Nolanin uusimmasta.
Joo sori, oon tsekannut kyllä tyytyväisenä.
Pitää ensi viikolla itsekin käydä katsomassa,
oma Nolanin top 3:
1. Inception
2. Dark Knight
3. Memento
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
parhaat ropotit ikinä :peuk:
olihan tää eepillinen. Ja yllättävän siirappinen, odotin synkeempää loppua. McConaughey
mitä jengi oikein tuosta Matt Damonista keuhkoo, en ymmärrä