You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
http://www.youtube.com/watch?v=8QuhUwa0ETY Parasta pitkään.
Last edited by Tauskipöksyt (26.10.2014 18:13)
Lebakko-bändin uus LP.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ja myös tämä viime kesän live:
Herttoniemi vie mut massiivisella biitillä suoraan toiseen galaxyyn.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tinashe
Vuoden nuori muotoilija.
Tämä Ilpo Nummisen granulaarisyntikkasuhinarohinanaksutusta sisältävä Vuosi-sarjan eka kasetti.
Tämä Ilpo Nummisen granulaarisyntikkasuhinarohinanaksutusta sisältävä Vuosi-sarjan eka kasetti.
Hankin itekin tän just, vielä pinossa kuuntelemattomana! Huomenna vois.
Nyt soi pitkästä aikaa tämä:
Käsittämättömän hyvä levy.
^ Kiinnostaa! Ääninäyte?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
^ Kiinnostaa! Ääninäyte?
*
Eipä nopsalla vilkasulla näyttänyt löytyvän mistään. Osa Ocoran julkaisemasta Iran vol. 1:stä on youtubessa:
https://www.youtube.com/watch?v=IExsgNGfm8c
Kova levy myös, mutta noi on siis luutulla soitettuja kappaleita, vol 2:lla on santuria, se sellainen kieli/lyömäsoitin jossa on ihan mieletön soundi.
Täällä soi nyt toi Ilpo Nummisen kassu. Komeeta jälkeä :salut: Ainoa moite on et ehkä ihan snadisti hifimpi jälki olis voinu olla paikoitellen ja sit tän olis voinu pistää suoraan vinyylille ja tässä olis yks vuoden kotimaisista levyistä. Mutta siis toi on ihan pieni kauneusvirhe, todella hieno julkaisu näinkin, ihan tavallaan siistiä et näin korkeen profiilin musa jää tämmöiseksi limited 25kpl (tjsp) kassuksi.
Last edited by Uudet housut ja paita (01.11.2014 00:41)
Ei jumalauta tää Nummisen kassu. Tää vois tehdä Nusluxin kanssa splitin ja siinähän sit olis.
Musiikki, jota olen itse tehnyt tai ollut mukana tekemässä.
bzort glorf bööth
The Moody Blues (mellotron)
uusi Grouper
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
uusi Grouper
Ja muutkin levyt
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Pizzicato Onen (Konishi Yasuharu) versio kappaleesta If We Lived on the Top of a Mountain on kyllä hieno. Eric Matthews laulaa kauniisti ja soittaa trumpettia tässä kappaleessa. Herra Matthews ei oo mulle tuttu artisti. Pitää varmaan tutustua permmin miehen musiikkiin.
:pint:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Parasta punkkia. 1-2-FUCK YOU!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Wolf Eyes sekä Aaron Dilloway.
Mustat Kalsarit ja Threshold
bzort glorf bööth
Töissä joudun altistumaan radiolle. Toisessa päässä soi Groove, toisessa Rock (tms.) Tässä molempien parhaat palat:
Meghan Trainor - All About That Bass
Tom Petty and the Heartbreakers: Fault Lines
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
^toi Tom Pettyn Fault Lines
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Morrisseyn Viva Hate, ja tämä:
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tykkääks Hassuttelija siitä Jartsan jostain Travolta-biisistä? Soi radiossa ja melkein alko tanssijalkaa vipattaan, kun Hassuttelija tuli mieleen (mistä tiesin että tuli, no en tiiä ).
Tykkääks Hassuttelija siitä Jartsan jostain Travolta-biisistä? Soi radiossa ja melkein alko tanssijalkaa vipattaan, kun Hassuttelija tuli mieleen (mistä tiesin että tuli, no en tiiä ).
Hyvä biisu Livenäkin oon kuullut
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.