You are not logged in.
^ sama kysymys ku hüigilla. Eikö Janne oo vielä kuitenki mukana?
Kysymys cirle-topik-kriitikolle:
- mitä mieltä Salme Pasista?
^ sama kysymys ku hüigilla. Eikö Janne oo vielä kuitenki mukana?
post-janne westerlund-circlellä meinattiin tuossa aikaa josta lähtien Janne Westerlund on Circlessä soitellut.
Kysymys cirle-topik-kriitikolle:
- mitä mieltä Salme Pasista?
Kovan luokan juttu, jossa tuodaan jonkin meta-taso-madonreiän kautta esille tää Pori (Ex-Noormarkku)'n vaakunan orava, joka jäi Porin ja alasimen välii. Se tekee ny paluun porilaisempana ku Pori itte. Odotan jännityksellä, että koska painutaan syvemmälle tähän kelaan ja koko Salme Pasiin rakastunut Pori huomaakin että he nostaa sen Noormarkun oravan takasi siihen jalustalleen. Huh, huh, olis pitkä juttu, mutta salaliitolta vaikuttaa siis!
Moronica wrote:Kysymys cirle-topik-kriitikolle:
- mitä mieltä post-janne westerlund-circlestä?
- mitä mieltä Janne Westerlundista?
- mitä mieltä Taina Upasta?
- Kyl kirkle on ain kirkle
- Parast mitä Haminasta on tullut koskaa, Pelle Miljoona ja kaikkie upseerikokelaitte lisäks
- Kolkkalan Taina, kovi kepiheittäjä ja pamputtaja mitä tiän
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Moronica wrote:Kysymys cirle-topik-kriitikolle:
- mitä mieltä post-janne westerlund-circlestä?
- mitä mieltä Janne Westerlundista?
- mitä mieltä Taina Upasta?
- Kyl kirkle on ain kirkle
- Parast mitä Haminasta on tullut koskaa, Pelle Miljoona ja kaikkie upseerikokelaitte lisäks
- Kolkkalan Taina, kovi kepiheittäjä ja pamputtaja mitä tiän
selvä asiakirjoittaja, tervetuloa
Last edited by Moronica (27.10.2014 15:37)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
selvä asiakirjoittaja, tervetuloa
Nöyrin kiitos arvostuksestanne.
Moronica wrote:selvä asiakirjoittaja, tervetuloa
Nöyrin kiitos arvostuksestanne.
ei tarvitse nöyrtyä, jatka vain linjakkaasti!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
rekuperaatiolle
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Nyt on tullut kriitikolta joo väkevää osaamista
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
A massive 10 person lineup of CIRCLE vs CIRCLE playing live for an hour in Supermassive festival in Tavastia Club, Helsinki, Finland on 23rd October 2014.
Tracks are at the moment unnamed but planned to be released soon.
Nämä peukut kyllä lämmittävät vanhan kriitikon mieltä. Kiitoksia niistä, jokaikisestä.
Nuorempia kriitikkoja tuskin lämmittäisivätkään näin, ovat menettäneet kontaktin kansaan, nostaneet itsensä turhaan jalustalle. No, se heistä.
Nyt seuraavan live-julkaisun odottelua, tai siis ennakkotilauksen odottelua. Ja limited väriversio tilaukseen, "tietty".
Ja limited väriversio tilaukseen, "tietty".
Noissa värivinskoissa on vähän liikaa pintarahinaa, tai ainakin viimeisimmissä julkaisuissa. Zopalkissa ei ollut samalla tavalla.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Circle Meronia 1994 CD
Circle Hissi 1996 CD
Circle Zopalki 1996 CD
Circle Fraten 1997 CD
Circle Kollekt 1998 CD
Circle Pori 1998 CD
Circle Andexelt 1999 CD
Circle Prospekt 2000 CD
Circle Raunio 2001 CD
Circle Taantumus 2001 CD
Circle Alotus 2002 CD
Circle Sunrise 2002 CD
Circle Elcric 2003 7"
Circle Guillotine 2003 CD
Circle Empire 2004 LP
Circle Forest 2004 CD
Circle Golem/Vesiliirto 2004 2LP
Circle Mountain 2004 LP
Circle General 2005 LP
Circle Tulikoira 2005 CD
Circle Arkades 2006 LP
Circle Earthworm 2006 CDEP
Circle Miljard 2006 2CD
Circle Tyrant 2006 CD
Circle Katapult 2007 LP
Circle Panic 2007 CD
Circle Rakennus (live) 2007 CD
Circle Telescope 2007 2CD
Circle Vaahto 2007 7"
Circle Hollywood 2008 CD
Circle Triumph 2008 2CD
Circle Rautatie 2010 CD
Circle featuring Verde Tower 2007 CD
Circle/Marble sheep Surface (live) 1998 CD
tossa mun circle-levyt. vaikka kaikki vois olla myynnissä, rahat ihan loppu, ostakaa, ei lähe halvalla
syökää vaan niitä pussikasviksia, ei ole minulta pois, itse syön vaan tuoretta ja kausien mukaan.
...
rahat ihan loppu, ostakaa,
Elämä on valintoja
Circle Katapult 2007 LP
tää kiinnostais, mut en maksa yli 15 e
ydinaukio wrote:syökää vaan niitä pussikasviksia, ei ole minulta pois, itse syön vaan tuoretta ja kausien mukaan.
...
Elämä on valintoja
hylly täyteen muovia ja maha täyteen paskaa mjötäääh
hantta, katapult 15e+postit, it's a deal
ydinaukio wrote:syökää vaan niitä pussikasviksia, ei ole minulta pois, itse syön vaan tuoretta ja kausien mukaan.
...
Elämä on valintoja
hantta, katapult 15e+postit, it's a deal
niin kun tässä on just se, että en maksais enempää, mut jos saat jonkun mukana järkättyä (ilmaisen) toimituksen niin sitten se on diili.
...
Elämä on valintoja
no ei ne tuoreet kasvikset välttämättä niin kalliita ole, vai mitä sanoo circle-topik-kriitikko?
no ei ne tuoreet kasvikset välttämättä niin kalliita ole, vai mitä sanoo circle-topik-kriitikko?
kasvisten kalleus on joku suomalaisten sikanautaa syövien junttien luoma illuusio. ei mulla ole mennyt yhtään sen enempää rahaa ruokaan nyt kun tulee lähinnä noita rehuja syötyä. mutta ei tästä ehkä tämän enempää tässä topsukassa
Circle Mountain 2004 LP
Circle General 2005 LPostakaa, ei lähe halvalla
45 plus postikulut?
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
ydinaukio wrote:Circle Mountain 2004 LP
45 plus postikulut?
discogs asettaa noiden keskihinnaksi tällä hetkellä yhteensä 73e. joten 60e + postit.
Kuvainraastaja wrote:ydinaukio wrote:Circle Mountain 2004 LP
45 plus postikulut?
discogs asettaa noiden keskihinnaksi tällä hetkellä yhteensä 73e. joten 60e + postit.
Liian kallista mulle
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Omasta maasta ei maksa sitä vähääkään. Ja vaikka rahassa maksaisi mitä vaan, niin aina moraalisesti huokeampaa.
tossa mun circle-levyt. vaikka kaikki vois olla myynnissä, rahat ihan loppu, ostakaa, ei lähe halvalla
Kompletistin tuho? Fratenin ja Kollektin voin vaihtaa käteiseen, mutta vain kasvotusten ja Lauhavuoren laella. Jos hinnata on sopiva. Vaihto kasviksiin käy myös.
psykokarkki wrote:no ei ne tuoreet kasvikset välttämättä niin kalliita ole, vai mitä sanoo circle-topik-kriitikko?
Omasta maasta ei maksa sitä vähääkään. Ja vaikka rahassa maksaisi mitä vaan, niin aina moraalisesti huokeampaa.
kyllä Porissa tiedetään nämä hommat!
ydinaukio wrote:tossa mun circle-levyt. vaikka kaikki vois olla myynnissä, rahat ihan loppu, ostakaa, ei lähe halvalla
Kompletistin tuho? Fratenin ja Kollektin voin vaihtaa käteiseen, mutta vain kasvotusten ja Lauhavuoren laella. Jos hinnata on sopiva. Vaihto kasviksiin käy myös.
minkätyyppisiä kasveja ois tarjolla?