You are not logged in.
kyllä meikän mielestä jos tuollaista huig-tyylistä spämmitykitystä harrastaa, kuten noi alxityn esiin kaivelemat viestit, ei ehkä kannata hirveästi tosiaan hermostua jos joku provoilee takas. tosin jos vanhat viestit noin paljon hävettää niin ehkä tää onkin oikea ketju niille
tosin mikäpä minä olen sanomaan miten kenenkään kannattais reagoida yhtään mihinkään väännöthän on foorumin parasta antia monesti
Last edited by ydinaukio (29.03.2012 11:24)
kyllä meikän mielestä jos tuollaista huig-tyylistä spämmitykitystä harrastaa, kuten noi alxityn esiin kaivelemat viestit, ei ehkä kannata hirveästi tosiaan hermostua jos joku provoilee takas. tosin jos vanhat viestit noin paljon hävettää niin ehkä tää onkin oikea ketju niille 8
No tässä nyt joutuu elämään kahen spämmikulttuurin välissä. Kuten psykokarkki tossa totesi, hänen mielestään nuo läpät, jotka ovat toki olleet itseltäni aika hit-and-miss kamaa, olivat ihan hauskoja. Mut monet ovat ottaneet ne todella kurttuotsaisesti, ja jossain vaiheessa oli oikeen armeija jengiä, jotka vainosivat mua foorumilla ja vetivät jutut henkilökohtaisuuksiin juuri tällaisen läpänheiton takia. Silloin toki kaikki joiden mielestä tämmöinen sopii juuri tämän palstan kulttuuriin, olivat hiljaa, joten jouduin puolustuskannalle. Toki, olisin voinut vetää kunnon provoilijan ottein ja lollailla tai heittää parit rollerit, mutta jotenkin vammasesti tykkään kuitenkin ottaa vastuun sanomisistani ja niinpäinpois. Tuollaisen tykityksen olen jättänyt (mielestäni) taka-alalle, ja olen siis kompromissipissis, mutta vainoajat vaan jatkavat.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En mä nyt tästä mitään henkilökohtaista ristiretkeä ole tekemässä ja olen sitä mieltä, että hyvä kun palasit foorumille. Mun mielestä sulla on paljon hyviä juttuja.
smaa, pahoittelut jos tästä kaikesta aiheutui mielipahaa (etenkin kun vähän vissin koko homman "aloitin", tavallaan).
mutta tulee kyl kans fiilis, et näitä juttuja on kuitenkin luettu ehkä vähän liikaa odotuksella et täällä jengiä pelkästään kiinnostais demonisointi/vittuilu sua kohtaan? ei kait kukaan meistä täällä ihan noin perseestä oo (?!)
edit: nyt tuli viesti väliin. kait tuossa kuvailemassasi historical contextissa tämmöiset oletukset ovat ymmärrettävempiä
tosin jos vanhat viestit noin paljon hävettää niin ehkä tää onkin oikea ketju niille
palatakseeni raiteille, niin jossain joku oli maininnut Anssi Kelan. Anssi Kela on mulle Jukka Poika heittaukseni päiväkoulu ja original "ei vittu voi olla". Jos mä joku kerta löytäisin itseni nauttimasta sen tyypin tuotannosta, niin ottais kyl todella vaikeasti, hävettäis, enkä varmaan ikinä myöntäis sitä kenellekään - olen vaan kasvattanut päässäni jäbästä ja sen musasta esimerkkitapausta siitä kaikesta, mikä voi olla ihan vitun noloa musiikissa.
siis toisaalta jaksaisin uskoa, että todella mahtavan biisin äärellä olisin vaan et "no wow, you surprised me, Anssi Kela, you surprised me. diggaan" mut en kuitenkaan kykene olemaan asiasta ihan varma
Last edited by mitten (29.03.2012 12:13)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
palatakseeni raiteille, niin jossain joku oli maininnut Anssi Kelan. Anssi Kela on mulle Jukka Poika heittaukseni päiväkoulu ja original "ei vittu voi olla". Jos mä joku kerta löytäisin itseni nauttimasta sen tyypin tuotannosta, niin ottais kyl todella vaikeasti, hävettäis, enkä varmaan ikinä myöntäis sitä kenellekään - olen vaan kasvattanut päässäni jäbästä ja sen musasta esimerkkitapausta siitä kaikesta, mikä voi olla ihan vitun noloa musiikissa.
Oikein malliesimerkki artistista joka on reippaasti älykkäämpi kuin keskiverto kuulijansa. Joitain haastiksia lukenut ja onhan se hiton fiksu tyyppi, jolla on aika pölhö huumorintaju. En tiä jaksasinko kuin aktiivisesti kuunnella tommosta musaa, mutta oli ihan positiivista huomata et tyystin mielenkiinnottomana pitämäni biisi olikin aika vetävä
...vaan tulipa tätä kirjottaessa mieleen: ensin puolustelen Kokoomusta ja seuraavaksi kannustan ihmisiä kuuntelemaan Anssi Kelaa. Mitä mulle on tapahtumassa
Last edited by janne m. (29.03.2012 12:24)
organizing the boy scouts for murder is wrong
...vaan tulipa tätä kirjottaessa mieleen: ensin puolustelen Kokoomusta ja seuraavaksi kannustan ihmisiä kuuntelemaan Anssi Kelaa. Mitä mulle on tapahtumassa
olet muuttumassa vihreäksi Anssin tavoin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
janne m. wrote:...vaan tulipa tätä kirjottaessa mieleen: ensin puolustelen Kokoomusta ja seuraavaksi kannustan ihmisiä kuuntelemaan Anssi Kelaa. Mitä mulle on tapahtumassa
olet muuttumassa vihreäksi Anssin tavoin.
organizing the boy scouts for murder is wrong
hiton fiksu tyyppi, jolla on aika pölhö huumorintaju
tunnen henkilökohtaisesti, asia on juuri näin. Musasta en niinkään välitä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Vaikuttaa hyvältä topicilta.
luinpa topikin läpi, olipas juttuja.
itse tosiaan välillä mietin, että mullahan on hyvä musiikkimaku, mutta toisaalta diggailen nykyään ihan avoimesti esim. eurodancea (suosikkiohjelmani radiossa on parasta ennen) eikä enää hävetä diggailla phil collinsia, alanis morrissettea yms., mutta aina on levyjä, jotka tuntuvat "oikeammilta" diggailun kohteilta kuin toiset, esim. velvet underground. se on paitsi parasta niin myös coolia, toisin kuin vaikka dr. bombay tai captain jack, jotka on kuitenkin hyviä, ja joita tekee mieli puolustaa siksi, että turhan moni leimaa ne ihan skeidaksi.
tunnistan myös ironisen diggailun, siksihän mulla on kännykässä mm. eräs mc hammerin biisi. mutta aina sellaisenkin taustalla on oikea diggailu, eikä siinä sinänsä mitään pahaa.
en tiedä mikä mun pointti oli, tää on ihan turha viesti, taidan mennä takas nukkuun, mutta postaan vain siksi että odottelen että moronica paljastaa salaisen diggailunsa tänne sillä aikaa.
, mutta aina on levyjä, jotka tuntuvat "oikeammilta" diggailun kohteilta kuin toiset, esim. velvet underground.
psykokarkki wrote:, mutta aina on levyjä, jotka tuntuvat "oikeammilta" diggailun kohteilta kuin toiset, esim. velvet underground.
loistava avaus ":peuk:"
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Cheek
en ole kolmekybänen emoboy
Älä päästä painiks sitä
Anssin tän vuoden levy on kevyesti top kympissä, tai ainakin viidentoista parhaan joukossa
Meikää hävettää tosin se, että salaa taidan diggailla Mileyn Wrecking Ballista Oheishulina lekannuolemisineen kiinnostaa lähinnä sosiologisena ilmiönä, mut itse biisi on ihan nasta.
Last edited by Kalossimies (30.12.2013 16:51)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
kerran Tampereella joku seksikäs skeittari vetäisi tämän tunteella karaokessa oli melkein yhtä hyvä kuin Liehuva liekinvarsi!
Last edited by Moronica (30.12.2013 22:26)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Meikää hävettää tosin se, että salaa taidan diggailla Mileyn Wrecking Ballista Oheishulina lekannuolemisineen kiinnostaa lähinnä sosiologisena ilmiönä, mut itse biisi on ihan nasta.
Tuohan on vuoden liki paras kappale, joten minen ymmärrä, miksi pitäisi hävetä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
noiseidea wrote:Imutin eMusicista Shamenia. L.S.I.! Love! Sex! Intelligence!
absoluuttista parhautta. ei kuulu missään nimessä häpeälaatikkoon.
Tää, mut ei ees hävetä, eli offtopic
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Liian harva muuten tunnustaa tykkäävänsä Popedasta. Se on sääli.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Liian harva muuten tunnustaa tykkäävänsä Popedasta. Se on sääli.
Paten soolotuotanto on tykimpää.
Yks päivä autoillessa radiosta tuli Dingon Kunnian Kentät ja se kuulosti ihan helvetin hyvältä. Ei hävetä, mutta sama juttu ku taannoin Kelan kanssa, oli mukava huomata et pystyy tykkäämään jostain jota (aktiivisesti kuuntelematta) on päättäny pitää umpipaskana.
Käänteinen juttu joka ei tietenkään myöskään hävetä, viitaten ehkä vähän noihin "oikeisiin diggailun kohteisiin": jo kahteen otteeseen perjantaina töistä lähtiessä on ollut autossa Radio Helsinki päällä ja olen kuvitellut kuuntelevani Paskalistaa, kunnes parin minsan päästä tulee se eeeeeiiihetkinen tunne. Eka näistä kerroista oli kun soi Dave Lindholmin Pieni ja hento ote (jota en tietenkään tunnista, vasta Pahkalan spiikki paljasti), toista biisiä en muista, mutta samaa klassista osastoa.
Kalossimies wrote:Meikää hävettää tosin se, että salaa taidan diggailla Mileyn Wrecking Ballista Oheishulina lekannuolemisineen kiinnostaa lähinnä sosiologisena ilmiönä, mut itse biisi on ihan nasta.
Tuohan on vuoden liki paras kappale, joten minen ymmärrä, miksi pitäisi hävetä.
Sama.
Vuoden nuori muotoilija.
psykokarkki wrote:, mutta aina on levyjä, jotka tuntuvat "oikeammilta" diggailun kohteilta kuin toiset, esim. velvet underground.
täh
Hieno biisi.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Lol, ei voi mitään. Tuo Lee Oskarilta pöllitty melodia ja Keshan Ooooo-ooo-ooo-ooooh-kertsi on vaan ihavitu awesomeja. Pitbullin osiot tosin paskaa, pilaa puolet biisistä. Ei kyl hävetä.
Wreckin Ball oikeessa topikissa, hävetkää saatana, perseestä olevaa paskaa. Ei vaiskaan, kuunnelkaa vaan rauhassa, meitsi tykittelee Timberiä Niin hyvää timberiä
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
päädyin lukemaan topikin alkupuolta ja täällähän oli pitkät jorinat jukka pojasta jonka crzybailaajahan on miehen eka kova biisi. okei, vaikea määritellä millä tasolla tosta tykkään mut se on helvetin yllättävä ja toimii kännissä vähän scooterin hengessä.
yks toinen juttu joka tuli mieleen oli kannaksen visan jälkeiset coldplay on nolo -keskustelut loppukesältä, interuptor bastardo varmaan muistaa. en oo osannu noiden poppikoukkujen diggailua ja sitä munattomuuden puutetta hävetä, mut tavallaa se muistutti siitä mistä tässäkin keskustelussa on kyse. ryhmäpaine ja isot pojat tietää -ajattelu ajaa, jos sen antaa vaikuttaa, musamakua tiettyihin lokeroihin vaikka musan kuuntelussa olennaisinta olis just niistä lokeroista irrottautuminen.
Soikohan tää äsken jossain tv:n mainoksessa ja sitä kautta eksyin kuunteleen. Aika hyvä, vahvasti Leevi & The Leavings vaikutteinen, jopa häiritsevän paljon, mutta toimii. Kyllähän tän vois toisenkin kerran kuunnella, mutta jäi jo nyt päähän soimaan. Jännittää millaiset lyriikat keksin tähän päässäni (usein niissä esiintyy paljon foorumilaisia ym. hassutteluja )
vähän haudan päällä tanssimisen elkeitä tossa wiskarin arden vedossa, mutta mikäpä minä olen tuomitsemaan
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Kuuntelin vuonna 2004 vitusti ja äsken törmäsin bändiin ekaa kertaa sen jälkeen. Laulaja edelleen ihq ja tuo yleisö 3/4 bändistä on toki Creedistä
Ja, ei, tuo ei ole mikään "olla perseestä"-fraasin variaatio, vaan janarit ovat ihan oikeasti Creed-bändin jäseniä.
Last edited by E (29.07.2015 18:35)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Empäs kuule tiijjä kuuluuko tänne, mut koska yhdenhitinime+vuosikymmenenvaihteen käppäestetiikka, niin menkööt:
Soi sattumoisin baarissa ja rupesin kelaamaan että onhan tää nyt ihan vitun kova
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.