You are not logged in.
[quote:32166b8047="psykokarkki"]arvatkaapa mikä tuntuu olevan vuoden paras levy?
forssto, mäki voin ottaa julisteen jos niitä on liikaa. ja muuten, onks noilla vielä sitä kirjaa ja vanhoja vinyyleitä myynnissä?
nimim. avaruus-vinyyli ois kiva[/quote:32166b8047]
Raapustelin tämmösiä jo viime syksynä, eli luetaan näitä spämmejä jookos!
[quote:32166b8047="upsetter"]
Sen verran voin vinkata, että kiinnostuneiden kantsii meilata aiheesta Raatikaiselle. Oon ollut tänään miehen kanssa meiliyhteyksissä, ja tilanne on kuulemma tämmönen Radiopuhelimet-levyjen saatavuuden kanssa:
Maasäteilyä (vinyyli)
Hiljaista (vinyyli)
Avaruus (vinyyli/cd)
Oulu...(cd) vielä ehkä 10 jäljellä
Varmaa hapuilua (cd)
[/quote:32166b8047]
[quote:03fe9bece7="upsetter"]Raapustelin tämmösiä jo viime syksynä, eli luetaan näitä spämmejä jookos!
[quote:03fe9bece7="upsetter"]
Sen verran voin vinkata, että kiinnostuneiden kantsii meilata aiheesta Raatikaiselle. Oon ollut tänään miehen kanssa meiliyhteyksissä, ja tilanne on kuulemma tämmönen Radiopuhelimet-levyjen saatavuuden kanssa:
Maasäteilyä (vinyyli)
Hiljaista (vinyyli)
Avaruus (vinyyli/cd)
Varmaa hapuilua (cd)
[/quote:03fe9bece7]
[/quote:03fe9bece7]
joo, mut mahtaako tilanne vielä olla sama? ei oo raatikaisen meiliäkään tähän hätään mut jos joku sille meilailee niin voi kertoa että kysyntää olis.
ja mites se ktmk-dvd?
[quote:c845f4ebbc="psykokarkki"][quote:c845f4ebbc="upsetter"]Raapustelin tämmösiä jo viime syksynä, eli luetaan näitä spämmejä jookos!
[quote:c845f4ebbc="upsetter"]
Maasäteilyä (vinyyli)
Hiljaista (vinyyli)
Avaruus (vinyyli/cd)
Varmaa hapuilua (cd)
[/quote:c845f4ebbc]
[/quote:c845f4ebbc]
joo, mut mahtaako tilanne vielä olla sama? ei oo raatikaisen meiliäkään tähän hätään mut jos joku sille meilailee niin voi kertoa että kysyntää olis.
ja mites se ktmk-dvd?[/quote:c845f4ebbc]
Hot Igloon sivuilta löytyy meili, eli eikun utelemaan.
Ongelma vaan on, että Jyrkit on tällä hetkellä molemmat Stadissa ja ovat täällä keikkaan asti. En tiedä onko muiden kyydillä tulossa Hot Igloon myytävät mukana. Luulisi.
ok no toivotaan että löytyy. eri asia löytyykö edes rahaa moisiin tuossa vaiheessa... ja kuinka pitkään pitää taas jonottaa. kellään villiä veikkausta koska kannattais jonoon ilmaantua, vai makuupussin kanssa jo edellisenä iltana paikalle?
[quote:5f9d564571="forssto"]Ongelma vaan on, että Jyrkit on tällä hetkellä molemmat Stadissa ja ovat täällä keikkaan asti. En tiedä onko muiden kyydillä tulossa Hot Igloon myytävät mukana. Luulisi.[/quote:5f9d564571]
ok no toivotaan että löytyy. eri asia löytyykö edes rahaa moisiin tuossa vaiheessa... ja kuinka pitkään pitää taas jonottaa. kellään villiä veikkausta koska kannattais jonoon ilmaantua, vai makuupussin kanssa jo edellisenä iltana paikalle?
kuudeslinja aukenee viikolla klo 21. narikka nyt tosiaan vetää huonosti, johtuen paikan arkkitehtuurista et kärsivällisyyttä ystävät.
hmm, villi arvaus olis ettei illan eka bändi aloita ennen puolta yhtätoista.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Sellainen kohtuullisen olennainen lisätieto, että Radiopuhelimet soittaa ekana!
WHAT?????
Sellainen kohtuullisen olennainen lisätieto, että Radiopuhelimet soittaa ekana!
Jes, tää on hyvä homma .
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
nyt vaan pitäis tietää onko syytä jäädä odotteleen brüsselinkaaleja. toihan oli keskiviikkona, toisaalta eipä sieltä kotiin ehtine deadwoodin alkuun kuitenkaan.
[quote:83fd84ac42="psykokarkki"]toihan oli keskiviikkona[/quote:83fd84ac42]
:lol apau:
Torstaina.
okei, thänks. seksiviikkona siis semiin ok.
Kyllähän tää uusi on ihan helvetin hyvä. Ensikuunteluilla tulii vähän nihkeä vaikutelma jostain syystä. Nimibiisi on ainakin klassikko.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:fc81197bac="forssto"][quote:fc81197bac="psykokarkki"]toihan oli keskiviikkona[/quote:fc81197bac]
:lol apau:
Torstaina.[/quote:fc81197bac]
okei, thänks. seksiviikkona siis semiin ok.
No ei onnistu, aion kyllä katsoa Deadwoodin
Mutta torstaina PUHelimet joo, vituttaa kyllä valmiiksi se 6.linjan jonotus... ja EI, en ole kovin innostunut tulemaan jo tasan yhdeksäksi sinne toljottamaan tyhjää lavaa...
Mutta torstaina PUHelimet joo, vituttaa kyllä valmiiksi se 6.linjan jonotus... ja EI, en ole kovin innostunut tulemaan jo tasan yhdeksäksi sinne toljottamaan tyhjää lavaa...
Voit vaiks tappaa aikaa käyttämällä BIG BUCK$ If Societyn myyntispämmipöydällä...
Tero saatana, s'olet gay!
No ei onnistu, aion kyllä katsoa Deadwoodin
WHAT? jätät tuusanuuskat väliin?????
itsekin kyl meinaan kattoo deadwoodin, ja ennenq kysytte, videot edelleen rikki, mut landella pelaa, pyydän vanhuksia nauhottaan & katon vkonloppuna. ei sit mitää spoilauksii pliiz.
Mä tykkään tuosta uudesta
Mä taidan sittenkin tykätä tästä bändista
[quote:23788e7e57="Pistooli-pepe"]No ei onnistu, aion kyllä katsoa Deadwoodin [/quote:23788e7e57]
WHAT? jätät tuusanuuskat väliin?????
Deadwood > Sänpäkkilä... sori vaan... vaikk oon koneelta jo nähnyt kyseisen jaksonkin.
Mutta takas Radareihin nyt.
[quote:f5ec5d3e94="forssto"]
Joo, otetaan julisteita mukaan ja niitä kyllä saa kun sanoo TEETE REPSÄÄ HÖÖÖÖÖJ ÅÅN KÅPNISH-SPÄM[/quote:f5ec5d3e94]
Saako käyttää lunttilappua vai ptääkö tulla ulkomuistista?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Onks toi Joskus olen leivonnainen uusi versio siitä vanhasta KTMK -biisistä vai kokonaan uus, samanniminen biisi? En oo kuullu alkuperäistä.
[quote:90c3782495="leposi"]Mä tykkään tuosta uudesta
Mä taidan sittenkin tykätä tästä bändista [/quote:90c3782495]
Onks toi Joskus olen leivonnainen uusi versio siitä vanhasta KTMK -biisistä vai kokonaan uus, samanniminen biisi? En oo kuullu alkuperäistä.
joo, sama KTMK-biisi on.
Deadwood > Sänpäkkilä... sori vaan...
mut anderzen > deadwood.
Elikkäs no joo noit arvioit alkaa näköjää tippuun
http://www.imperiumi.net/alb_2.php?id=5917
http://www.rockmusica.net/knews/index.p … NewsID=922
Tero saatana, s'olet gay!
Jostain syystä Mustasta lakanasta tulee välittömiä mielleyhtymiä Search & Destroyhin. Positiivisella tavalla siis.
Späm.
[quote:1859135497="forssto"]Elikkäs no joo noit arvioit alkaa näköjää tippuun
http://www.imperiumi.net/alb_2.php?id=5917[/quote:1859135497]
9 tähteä
Ei ole kyllä kantta haukuttu tarpeeksi. Muuten asiallisia arvioita...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan