You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Last edited by artsy (03.10.2014 01:15)
let me fall out of the window
with confetti in my hair
toivoisin kovasti pääseväni eroon kahdesta biisistä, jotka lähtevät soimaan aina suorittaessani tietyt toiminnot eli useita kertoja päivässä:
John Mausin Cop Killer kun avaan kännykän Task Killerin
R.E.M.:n Drive kun avaan google driven
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Entä jos avaat Firefoxin, lähteekö päässä soimaan Ylviksen The Fox?!?
Entä jos avaat Firefoxin, lähteekö päässä soimaan Ylviksen The Fox?!?
ei
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
onko teillä muilla tuollaisia biisejä? listaan voisi lisätä ainakin mittenin KEEP ON FEELING URINATION kusihädän yllättäessä (Human Leaguen Fascinationin sävelellä)
toivoisin kovasti pääseväni eroon kahdesta biisistä, jotka lähtevät soimaan aina suorittaessani tietyt toiminnot eli useita kertoja päivässä:
John Mausin Cop Killer kun avaan kännykän Task Killerin
R.E.M.:n Drive kun avaan google driven
TASK KILLER
LET'S KILL ALL THE TASKS TONIGHT
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kotisivut helposti, kotisivukone piste fi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Joo elikkä hrmunoidan Mitä tv-sarjoja seuraat tällä hetkellä? -topikin postauksen takia soinut päässä Arto Tammisen Utopia.
Nyt on soinut eilisillasta lähtien päässä viinatanssi.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Des'reen Crazy Maze soinut pari päivää päässä. Siis David Brentin versio, en tiedä olenko tuota oikeaa biisiä kuullut ikinä.
Money don't make my world go 'round
I'm reaching up for the higher ground
'Cause we're livin', we're livin' in a crazy maze
Suvivirsi...
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Nyt on soinut päässä Juicen (eli Juice Juhani Leskisen) biisi Rakkauden ammattilainen
Oon huvittanut itseäni keksimällä sen kertsiin osittain uudet lyriikat, joissa Pilke taas seikkailee. En oo kuitenkaan jaksanut hio sitä niin timantiksi asti, että sitä kehtais julkisesti esittää.
Nyt on soinut päässä Juicen (eli Juice Juhani Leskisen) biisi Rakkauden ammattilainen
Oon huvittanut itseäni keksimällä sen kertsiin osittain uudet lyriikat, joissa Pilke taas seikkailee. En oo kuitenkaan jaksanut hio sitä niin timantiksi asti, että sitä kehtais julkisesti esittää.
Jaksan odottaa.
Itsellä on viime päivinä soinut myös Juice päässä!
Olen Hilarius hentomielinen
ryöstän vain jos tarvitsen
Pakoon pääsen
aina viimetinkaan
en luottaa voi sanaan
rikostoverinkaan
*
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pepe Willberg Aivan sama mulle mä oon onnellinen
Ja Pilike touhuttaa tämänkin biisin omissa lyriikoissa menemään niin, että melkein hirvittää. Oon kehitellyt tästä myös vähän tuhmemman version tästä (Pilke siinäkin), mutta sitä en paljasta sitä kenellekään, koska enemmän siinä "vinoillaan" allekirjoittaneelle.
Lyrixit tiskiin!
*
Ei noi oo niin hyviä, että niitä kehtais julkiseen levitykseen laittaa. Sirpan jälkeen rima on kyllä aika korkealla.
En tajua miten ja miksi tämä on alkanut soimaan päässä. En muista kuulleeni sitä missään. Pari päivää jo vaivannut kertsi ja äsken huomasin vihelteväni sitä.
Kill Billissä oot kuullu jos oot sen kattonu
En lähiaikoina. Se unohtui tuosta spämmistä, että en lähiaikoina ole kuullut tietoisesti.
Last edited by leposi (12.02.2015 15:29)
mulla soi pässä tääääääää