You are not logged in.
Tää uus, Shelter From The Ash, on kyllä upea... paras 6.organs sitten Dark Noontiden.
Ihan mahtava kokonaisuus!
Ilmeistyy siis virallisesti ens kuussa... hankkikaa!!!!!
Viime vuoden aliarvostetuin levy?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
vopite olla, kaikki vanhat löytyy mut tota ei
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
meigä on aina jäljessä kuin vammari, mutta tämä täpisee aika koviksii. kyllä aikas hyvä guitarit toi mies soittelee
no olihan täällä topikki, ylös
keikka oli aika hyvä
EDIT: luin nopeasti topsun läpi, onpa tää ollu kuumaa kamaa, en muistanutkaan, itse olin melkein unohtanut
Olihan tää nyt aivan ihana :peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
keikka oli aika hyvä
"aika hyvä"?
Your eyes / like crashing jets
psykokarkki wrote:keikka oli aika hyvä
"aika hyvä"?
laitoin perään hymiön josta olisi pitänyt päätellä jotain
soittiko se yksin vai oliko pändi mukana?
yksin soitti
Aika armotonta touhua meinaan. Ihan helposti siis kovimpia kitaristeja mitä olen koskaan todistanut. Ihan mieletön tatsi herralla ja ne sävellykset! Enpä olisi uskonut että cleanin sähkiksen saa kuulostamaan noin vitun hyvältä. Ja naamakirjassa tuli vielä mehusteltua sitä Coil-coveria erikseen. Ja joo, on toi Hold But Let Go ehkä parhaita biisejä koskaan. Mites se nyt menikään ton Drag Cityn kanssa et parhaimpia levy-yhtiöitä noin yleensä?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
laitoin perään hymiön josta olisi pitänyt päätellä jotain
Smaa.
On tullut jostain syystä kuunneltua viime ajat luvattoman paljon muutenkin näitä tiluttelusankareita (The Horse Loom, RM Hubbert, Sir Richard Bishop), ehkä senkin takia tää keikka osui niin vitun hyvin. Jututettiin Beniä keikan jälkeen ja se haaveili tänään menevänsä katsomaan Tove Janssonin näyttelyä. Oli pettynyt kun kerrottiin että se on jo loppunut, mutta sitten kompromissina häntä kiinnostivat muumimukit. Ois jännä tietää löytyikö niitä
Your eyes / like crashing jets