You are not logged in.
nyt on rohkeaa!
Jenni Vartiainen poseeraa kansikuvassa rohkeasti pelkässä ihomaalissa - katso kuvat!
Mä kävin keväällä katsomassa Jenniä yhdellä clubi-keikalla ja se oli melko perussettiä. Radiohitit ja biisejä uudelta levyltä, kesto tunti ja vartti. Ei ihmeellisempiä välispiikkejä. Viihdyin, mutten ihastunut. Turvallinen valinta kuin S-ryhmä.
Tää konserttikiertue sen sijaan on ihan toisesta puusta veistettyä kamaa ja aika helvetin kaukana S-ryhmästä. Jestas. Jos vähänkään voitte kuvitella itsenne Jenni Vartiaisen keikalle nyökyttämään päätä kuin työpöydän posliiniikoira, niin ostakaa, huijatkaa tai varastaa itsellenne liput johonkin tän syksyn konserteista. Myönnettäköön, ettei kaikki kappaleet olleet ihan rautaa, mutta silloin kun keikka kestää yli kaksi tuntia niin pari hutia ei paina vaakakupissa yhtään mitään. Tämä oli minulle huikea elämys.
Incredible Miracle
Tiesitkö tätä? Soolouransa alussa Jenni Vartiainen esiintyi alasti pienelle yleisölle
klikkiotsikoiden tasolle
Älkää klikatko. Siis Jenni vaan oleskeli asunnossaan vähän alasti back in 2007, ja viereisen rakennuksen parvekkeella oli seurue vilkuilemassa.
Incredible Miracle
klikkasin, enkä kadu. kuville
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Rumba 2015, vittu mitä paskaa.
toki nää on vain näitä hassuttelu-nettiuutisia, itse lehtihän on sentään suht asiallinen.
itse lehtihän on sentään suht asiallinen.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
itse lehtihän on sentään suht asiallinen.
Siis onko olemassa vielä Rumba-niminen lehti?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Jenni Vartiaiselle suositeltiin karaokebaarissa laulajan uraa: "Lupasin harkita"
Tää on aika taikurimummoutunut nykyään.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
klikkasin, enkä kadu. kuville
mä kadun
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tää on aika taikurimummoutunut nykyään.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.