You are not logged in.
Asked how Zidane became aware of Markkanen, an AIK staff member told Reuters: "No-one knows. Apparently Zidane went to the sporting director of Madrid with a DVD of Eero and said 'I want this guy'."
Markkas-Erzi kävi jo tykittämässä maalinkin.
Pukki siirtyy vuoden mittaisella lainadiilillä Brøndby IF:n riveihin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kova
Roma
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jolle paukutellut hatun tänään
maajoukkueeseen
Täs yks niistä maaleista: http://iconosquare.com/p/82453657277718 … _333428307
EDIT: Täs kaikki ton ottelun maalit: http://www.dailymotion.com/video/x27aza … liga_sport
Last edited by hrmunoita (05.10.2014 19:40)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vitun upee toi Jollen kolmas maali
Teki just nätin maalin
Pirun hieno suomalaispäivä. Kappekin tehnyt kaksi Puolassa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Pirun hieno suomalaispäivä. Kappekin tehnyt kaksi Puolassa.
Asiaa
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Ja Pukillekin toka börsä
Hyvä homma ajatellen lauantaita.
Kapen maalit https://www.youtube.com/watch?v=kyERL7UNewQ
Ja Pukillekin toka börsä
![]()
Hyvä homma ajatellen lauantaita.
On kyllä jännä tunne että noi maajoukkueen pelit lähinnä häiritsevät normaalia arkea. Tottahan mä siellä paikalla olen ja huudan sitä vittua mutta jo pari karsintaa on mennyt jotenkin vasemmalla kädellä henk. koht. ja varmaan siinä vaiheessa kun ollaan evakossa Tampereella jätän homman telkkarijännäyksen varaan.
^Ihana haaskamaali tuo 2-0
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Jolle valittiin Kakkosbundeksen kuukauden pelaajaksi
lol
Zweitessa ei ilmeisesti paljoo 4vs1 hyökkäyksiä tuu
Älä päästä painiks sitä
^ Fak of.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Pukki osui taas ja Arkivuo teki saksarilla yläbörsään
Jollen maali Kaiserslauternia vastaan: 70min kohdalla sisään, 6min myöhemmin pallo verkossa
Pukki teki taas
Röbin Löd siirtyny näköjään Panathinaikkokseen Ninismiehen kaveriks
Älä päästä painiks sitä
Suomen maajoukkuemaalivahti Jesse Joronen on kuntoutunut ja passitettiin Fulhamista League kakkosen Stevenageen lainalle tammikuun 10. päivään saakka. Teddy Sheringham on siellä managerina.
Edit: Jääskeläinen ei vissiin ole päässyt Wiganissa vielä kentälle?
Last edited by leposi (28.08.2015 10:54)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.