You are not logged in.
huïg wrote:2/5 hyvänä päivänä
Huikilla ei taida olla koskaan hyvä päivä?
Kiitos kysymästä. Nyt on hyvä päivä, siksi irtosi 2/5
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
cirle-topic-kriitikko wrote:huïg wrote:2/5 hyvänä päivänä
Huikilla ei taida olla koskaan hyvä päivä?
Kiitos kysymästä. Nyt on hyvä päivä, siksi irtosi 2/5
Joutuu arvostamaan!
Mutta viikonloppu on ovella, kiinnostaa Kalossimiehen siiderivinkit, mikä menee minkäkin Circlen levyn kanssa parhaite symbioosissa?
Gotta stay true, vai joko wiski meni siidereittenja kaljojen (ouiden) ohi hipster-indeksissä?
Dude nykyään pitää olla arsenaali käsityöläis-ginejä ja pechugaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
mitä täällä tapahtuu
Dude nykyään pitää olla arsenaali käsityöläis-ginejä ja pechugaa
Että jumalauta sitä on näistä hommista pihalla, niinko Leinosen Ville Porin talvessa 05-06.
mitä täällä tapahtuu
Oikea termi lienee off-topic. Voidaan välillä listata viimesiä Circle-tilauksia (muutkin ektro-tuotteet käy), jos tuntuu menevän liian kauas aiheesta.
Kenen kakkosnikki? En myönnä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Uudet housut ja paita wrote:mitä täällä tapahtuu
Oikea termi lienee off-topic. Voidaan välillä listata viimesiä Circle-tilauksia (muutkin ektro-tuotteet käy), jos tuntuu menevän liian kauas aiheesta.
Ei ku tää on just hyvä näin.
Kenen kakkosnikki? En myönnä
Ykkösnikki, pahoittelen. Oikeastaan vähän alle ykkönen, ainakin jos oletetaan että:
1= aihe kiinnostaa
2= aihe kiinnostaa niin paljo että tekee kakkosnikin
Että näin, eikä kukaan epäillyt sua Kalossimies, valitettavasti.
Mutta kohta on jo perjantai, siiderivinkit ahoy?
cirle-topic-kriitikko wrote:Uudet housut ja paita wrote:mitä täällä tapahtuu
Ei ku tää on just hyvä näin.
just hyvä on vielä rajoissa.
Ei saa tulla liian suosituksi, ettei tätä joudu pistämään pois.
Suosio, tuo pelottava demoni kontrolloimattomuuden ja odotusten piemestä viidakosta.
82 sivua ja nyt rupes just kiinnostaan tää topsu. Kriitikko hei oot hyvä jätkä!
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
82 sivua ja nyt rupes just kiinnostaan tää topsu. Kriitikko hei oot hyvä jätkä!
Kiitti Kikke, full support sinnekkin, totuus voittaa aina!
Että näin, eikä kukaan epäillyt sua Kalossimies, valitettavasti.
Epäiltiin, mutta forkan ulkopuolella
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
cirle-topic-kriitikko wrote:Että näin, eikä kukaan epäillyt sua Kalossimies, valitettavasti.
Epäiltiin, mutta forkan ulkopuolella
En tiedä pitäisikö kaikkien muiden loukkaantua vai sinun olla otettu.
Toisaalta "forkan" ulkopuolella voidaan tehdä virhearvioita herkästi, ainakin herkemmin kuin täällä?
Vai luulivatko ne että tivaisit itseltäsi siiderivinkkejä? Se nyt olisi hulluutta.
Nyt tiedän, sinun pitäisi olla otettu.
Eikä tuo itsetivaus olisi hullutta, vaan huomionkipeyttä. Eikai kukaan sinua sellaisena voisi pitää.
Päätän postauksen runoon:
Sosiaalisen median ulkopuolella on niin erilaista,
siellä ei onnistu viisastelu,
ei taivu ironia.
Oli pakko editoida, jäi pilkku pois. Taiteessa ei olla huolimattomia.
Last edited by cirle-topic-kriitikko (17.10.2014 00:37)
Siiderikiinnostus ja runoilu = onko nimen takana A.W.Yrjänä?!
mitä puut merkitsevät kriitikolle?
25/11/2012
Mitä mieltä circlestä? Vastaa Yrjänä... nopeesti!Y: Mitä väliä sillä on, mitä mieltä minä olen circlestä? Se on hieno yhtye, jonka musiikkia jaksan harvoin kuunnella.
Last edited by jookcha (17.10.2014 11:57)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Siiderikiinnostus ja runoilu = onko nimen takana A.W.Yrjänä?!
Siiderikiinnostus on tätä teidän nuorten muodikasta ironiaa, kunhan hieman pilailin Kalossimiehen kustannuksella.
Runous, se taas on kuin veri maailman sydämessä. Olkaamme kaikki sitä suojaavia ja vahvistavia puna- ja valkosoluja ja pidetään tämä maailma elossa.
Omenaa kyllä tulee omasta pihasta, on sielä kirsikkakin tänä kesänä kukkinut. Ettei se ihan pelkkää pilaa ole, laatujuoma.
mitä puut merkitsevät kriitikolle?
Puut kantavat meille maailman palkan, jonka runoin olemme ansainneet.
25/11/2012
Mitä mieltä circlestä? Vastaa Yrjänä... nopeesti!Y: Mitä väliä sillä on, mitä mieltä minä olen circlestä? Se on hieno yhtye, jonka musiikkia jaksan harvoin kuunnella.
Osuvasti sanottu.
Last edited by cirle-topic-kriitikko (17.10.2014 12:01)
Mihin muuten Kalossimies katosi, muualla asiaa piisaa, veikö hämmennyksen kissa pikkusormen... ja koko kirjoitus käden?
Olen allerginen kissoille
Toi Yrjänälle esitetty Circle-kysymys on käsittääkseni yhden kaverini esittämä
Olen allerginen kissoille
Ikävä homma, etenkin jos pidät kissoista. Arvostan yritystäsi olla näppärä, mutta pitäydyn antamasta arvosanaa, joviaalisuus syistä.
Mikä meininki, tuleeko koskaan Circlen voittanutta Suomen musaskenestä? Voiko legenda puutua vielä, kuten ennen vanhaan, vai onko viimeisin musadikkarisukupolvi liian uusavuton kyseenalaistamana tai löytämään omiaan? Mikä meinki kato, mistä päin tuulee?
Toi Yrjänälle esitetty Circle-kysymys on käsittääkseni yhden kaverini esittämä
Ei perkele, hyvä huomio. Sain justiinsa faksin musiikinarvostajienarvostajien päämajasta, sielä sorvi käy kuumana ja pokaalisi on pian valmis postittevaksi.
Nyt kohti viikoloppua, nauttikaa siitä siiderillä tai ilman, ulkoilkaa vaikka.
Tähän loppuun vielä teille kaikille runo:
Kiihtyen putoilevat puista lehdet,
kuin vinyylit levykauppapäivänä.
Ja kasvatettuina omistamaan
kiiltelevät nuorten silmät.
Muoveihin trofeet jäävät.
Kalossimies wrote:Toi Yrjänälle esitetty Circle-kysymys on käsittääkseni yhden kaverini esittämä
Ei perkele, hyvä huomio. Sain justiinsa faksin musiikinarvostajienarvostajien päämajasta, sielä sorvi käy kuumana ja pokaalisi on pian valmis postittevaksi.
Jes! Kai siihen on kirjattu TAATTUA LEHTISALO LAATUA -teksti?
mulla on lievä epäilys
kysymys kriitikolle:
Forkalla käy linjat kuumana viikonloppunakin. Kriitikko on hyvä ja jatkaa asioitaan.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli