You are not logged in.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
You're not. RT @BuzzFeed: 27 Signs You Are Actually Batman
— Saved You A Click (@SavedYouAClick) October 8, 2014
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
lol apua
ultravox
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
psykari taas täällä spämmäilee giffejä ja phlegm näkee punaista.
Toivoin asiakeskustelua ja arvioita Christopher Nolanin uudesta elokuvasta. Sain giffejä.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Mä meen huomenna katsoon sen. Kerron sitten kaiken siitä.
mä meen tänään. veikkaan että se on tosi näyttävä, muttei mikään oikeesti tosi hyvä kiitos käsikirjotuksen ja hölmöjen twistien eli perus nolania
En oo Followingia nähnyt, mutta muuten arvioisin Nolanin leffat jokseenkin näin:
Memento 4/5
Insomnia 3/5 (ainoa ei-käsikirjoittama!!)
Batman Begins 4/5
The Prestige 4/5
The Dark Knight 5/5
Inception 4,5/5
The Dark Knight Rises 4,5/5
Keskiarvo 4,14/5
Ihan ok.
Kaikki foorumin Matthew McConaughey -fanit varmaan ihan KIIMAssa tuon uusimman elokuvan jälkeen.
Jospa nyt katselis läpi keitä kaikkia tuossa elokuvassa on, ettei tarvi leffan aikana miettiä mistä tuo olikaan tuttu...
Kaikista elokuvista jäi sulla varmaan epähuomiossa ainakin yks piste pois.
memento 4/5 (varmaan 3/5 jos kattosin tän nyt uusiks)
batman begins 3/5
insomnia 3/5
prestige 4/5
dark knight 4/5
inception 3/5
dkr 3/5
en oo viel nähny interstellaria, rankkaisin kuintenkin parhaaksi mementon. kaikkihan sen leffat on vähän höpsöjä, mutta kyllä ne aina kattoo. prestige tais olla aidosti paska.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Interstellar on paljon parempi kuin Inception. Sisältää todella hölmöjä juttuja, mutta taasen niin monia hyviäkin juttuja, että suosittelen kyllä katsomaan kankaalta. Visuaalisesti ehkä pieni pettymys. Tietenkin pitäisi nähdä IMAXina ennen kuin sanoo oikeastaan mitään
en ole kolmekybänen emoboy
ja musta Inception on oikein viihdyttävä elokuva.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Niin mustakin.Monet pitää kuitenkin itseään niin paljon keskivertoa fiksumpana elokuvien kävijänä, että ei ne voi tykätä näistä elokuvista, jotka on menestyksiä lippuluukulla ja elokuvallisilta ansioltaan myös ensiluokkaisia, mutta onneksi sinä, barton, et ole lähtenyt sille tielle.