You are not logged in.
Mut jos on historiaa ajatellaan ni eiks noise sanaa ole varsinki briteissä käytetty paljon sellasen geneerisen indie-paskan yhteydessä 80-luvun lopulla/90-luvun alussa? Ehkä vähän sen shoegazen yhteydessä? oli indie noisea ja noise popia ja vaikka mitä ja sit se musa kuulosti jopa entistä huonommalta Smithsiltä.
Tajusin juuri kutsuneeni 15-18-vuotiaana silloista rokkibändiämme noisepopiksi.
bzort glorf bööth
hiirimattona wrote:rc-lungen wrote:Itteä taas ihmetyttää se, että mistä lähtien sanasta "noise" on tullut joku muodikas etuliite, jota voi viljellä milloin mitäkin käppäsiä indiebändejä kuvaamaan. Etenkin kun bändien soundeissa ei ole mitään noiseen viittaavaakaan. Huvittaa että tuolla raskaammassa on samaan aikaan nostossa fate vs. free willy, jonka seiskan mainostuksessa ei sanallakaan sanota sitä n-sanaa, mutta joiden soundeissa on selkeä melumusiikin vaikutus, kun sitten tätä kasipuol-yhtyettä mainostetaan sillä sanalla, muttei se sisällä mitään metelikästä yhtään missään.
Tämä jaksaa naurattaa eli komp.
noise on 2010-luvun kraut?
Tämähän se varmasti on. Onko TekstiTv 666:ta kutsuttu muuten jo noise krautpunkiksi? Krautpunki olen nähnyt jossain mainittavan.
bzort glorf bööth
Uudet housut ja paita wrote:hiirimattona wrote:Tämä jaksaa naurattaa eli komp.
noise on 2010-luvun kraut?
Tämähän se varmasti on. Onko TekstiTv 666:ta kutsuttu muuten jo noise krautpunkiksi? Krautpunki olen nähnyt jossain mainittavan.
Krautpunkkia vois olla sellanen futisteemojen ympärillä pyörivä hienhajunen keskitempokatupunk, sellanen jota soitetaan jossain Hampurin lähiöissä.
Tajusin juuri kutsuneeni 15-18-vuotiaana silloista rokkibändiämme noisepopiksi.
Eihän siinä siis mitään vikaa ole, kunhan nyt edes vähän tajuaa kontekstia termin ympärillä.
Eihän noise rockissakaan se "noise" tule mistään Masonnasta vaan kai se alunperin on kuvannut sitä kovaäänisyyttä, hälyä ja dissonanssia.
me väitetään soittavamme kraut violencea eikä kiinnosta mitä mieltä messupoliisit on
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ainoastaan somepoliisit kuumottaa rieq
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
saitti joka listaa artistien 10 suosituinta biisiä kuunteluun:
En tiedä minne muuallekaan tän kirjottaisin. Onko jollain tietouttaa hawaijilaisesta musiikista? Joko perinteisestä tai uudemmasta, jossa on selkeitä hawaiji-soundeja. Kiinnostaa!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
En tiedä minne muuallekaan tän kirjottaisin. Onko jollain tietouttaa hawaijilaisesta musiikista? Joko perinteisestä tai uudemmasta, jossa on selkeitä hawaiji-soundeja. Kiinnostaa!
*
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
*
*
kolmas kerta toden sanoo
20/20
18/20
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
*
Minä tykkään todella paljon havaijilaisesta falsettolaulusta, slack key-, lap steel ja ukulelemusiikista. Tää on kyllä oman topikin paikka mutta alkuun voisin suositella The Descendants elokuvan soundtrackiä.
Zach Galifianakis in pink briefs while Will Oldham sings to his crotch.
Itse asiassa Slunga-Poutsalo on hevinaisia. Hän kertoo olevansa vannoutunut Rammstein-fani, mutta Daft Punk "vei mennessään", kun teini-ikäinen poika esitteli ranskalaisduon äidilleen.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Itse asiassa Slunga-Poutsalo on hevinaisia. Hän kertoo olevansa vannoutunut Rammstein-fani, mutta Daft Punk "vei mennessään", kun teini-ikäinen poika esitteli ranskalaisduon äidilleen.
Moronica wrote:Itse asiassa Slunga-Poutsalo on hevinaisia. Hän kertoo olevansa vannoutunut Rammstein-fani, mutta Daft Punk "vei mennessään", kun teini-ikäinen poika esitteli ranskalaisduon äidilleen.
meinasin höystää tätä lainausta jollakin kommentilla Daft Punkin paskuudesta, mutta ei kai fani yhtyettä pahenna...
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mmm-hmmm
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä