You are not logged in.
^^ ja ^^^: sama ku noil tyypeillä.
:biggrin:
nii tota. Lippu hankittu, lähempi tutustuminen suunnitteilla.
Alotin eilen tutustumisen.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Lippu haettu tiketistä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sunnuntaina Tampereen Klubilla ja maanantaina Tavastialla!
Lämppärinä kummallakin keikalla myös TIGER LOU-nimellä muistettava ruotsalainen singer-songwriter Rasmus Kellerman, Helsingin keikalla levyjä soittaa lisäksi DJ Särmä.
Uusi Wovenhand-albumi "The Threshingfloor" kaupoissa huomenna 26.5.!
http://www.youtube.com/watch?v=2e3vLaHt7yY
http://www.youtube.com/watch?v=wQKO-bGO … re=related
http://www.youtube.com/watch?v=ImvMxXY6 … xt_from=ML
Olihan se ihan
Olihan se yllättävänkin kova. Mut mihnä oli Prakki, ei näkynyt vaikka koitettiin stalkata. Oltiin aika lailla ton videoheebon takana.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Prakk wrote:Olihan se ihan
Olihan se yllättävänkin kova. Mut mihnä oli Prakki, ei näkynyt vaikka koitettiin stalkata. Oltiin aika lailla ton videoheebon takana.
No siellähän mäkin, tai vähän takavasemmalla
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Tänne tänään, mutta ajoissa tutimaan että jaksaa edustaa tiistaina työhaastattelussa.
TÄNÄÄN Tavastia! Eilisestä Tampereen keikasta on kantautunut pelkkää hyvää, joten odotettavissa tänäänkin maaginen keikka!
20.00 ovet auki
21.00 Rasmus Kellerman
22.00 Wovenhand
Nyt oli kyllä kova! Jäi Dinot ja muut kakkoseksi. Lisää näitä!
oliko niin että tulee myös flowhun tämä?
Joo, vissiin flowhun tulossa. Oli kyllä oikein hyvä ja maaginen keikka, ei mulla mitään lisättävää aiempiin kommentteihin. Olisi kyllä ollut plussaa jos olisi tullut jotain tuttuja biisejä myös, mutta nyt kävi näin ja oli silti tosi jees
Nyt oli kyllä kova! Jäi Dinot ja muut kakkoseksi. Lisää näitä!
Todellakin! Jotain seitsemän tai kahdeksan biisin kanssa (yhtään en tunnistanut edes) tuli sellainen euforinen shokki. Lähti aivan helvetin lujaa. Varsinaisen setin toiseksi viimeinen styge onnistui tuomaan hirveän virneen ja vedet silmiin vielä. Kaikki biisit toimi, parhaat biisit - joita oli monta - oli jotain aivan käsittämättömän kovia. Vähintään tähän mennessä vuoden keikka, kaikkien aikojen listallakin nousee aika helvetin korkealle. Melkein ykköseksi. En osannut odottaa noin totaalista tyrmäystä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Ihan jeppis.
Joo, vissiin flowhun tulossa
Tää alkaa nyt vähän oleen tän kesän teema
Älä päästä painiks sitä
huomenna keikalle
huomenna keikalle
Laitatko Woven Handia luureihin?
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
psykokarkki wrote:huomenna keikalle
Laitatko Woven Handia luureihin?
en oo vielä ehtiny, ehkä myöhemmin jos keikka on hyvä
ei hullumpi keikka, välillä kävi mielessä swans, mut tää oli semmonen kevyempi versio. aika lujaa silti soittivat, korvat soi vähän vieläkin
Menin sitten katsomaan kun ilmaiseksi pääsi. Periaatteessa tuo oli ihan jees ja ehkä enemmänkin, mutta koko ajan mietin että en mä vittu tämmöistä jaksa. Emmä tajuu. Kauanko nää muuten soitti? Tunnin jälkeen lähdettiin pois.
Pannaas Kauko Röyhkän rapsa tänne
Olga kävi eilen Helsingissä katsomassa Woven Handin keikan. Bändi soitti niin lujaa, että hän sai toiseen korvaansa (toivottavasti väliaikaisen) tinnituksen. Hän ei ollut osannut varautua korvatulpilla. Olemme pitäneet kyseisestä bändistä. Ei tullut mieleen, että se on näitä järjettömän lujaa soittavia kokoonpanoja kuten Swans ja My Bloody Valentine. Näin MBV:n viime vuoden Flowssa. Kitaristit sahasivat tylsiä komppeja valtavalla volyymilla. Välillä miespuolinen kitaristi astui mikrofonin eteen ja aukoi suutaan. Laulusta ei kuulunut mitään, koska miksaaja ei pystynyt enää nostamaan sitä äänivallin yli. Mitä järkeä sellaisessa esityksessä on? Joo joo, tiedän: if it´s too loud you are too old. Mutta minulla on nuoresta asti ollut periaate: jos bändi soittaa liian lujaa, kävelen ulos. Aivan sama kuinka kuuluisa, legendaarinen, anarkistinen ja nerokas se on. Kuuloni on vielä tallella kaikkien näiden vuosien jälkeen. Se on minulle tärkeämpi kuin jonkun kusipään taiteellisten ambitioiden sietäminen.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Yhtyeen paras kappale.
Tuanoi saatana.