You are not logged in.
Presidentintekijät
Korso
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Pockpicket
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Theatre of Blood oli kyl tosi jees.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Perkele - Kuvia Suomesta. Olin tainnut junnumpana nähdä tämän vain jotenkin osittain.
tää oli kuulemma sensuroitu versio, joten dug off vaan docventures
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:ed677418be="danaström"]Victor Ericen Mehiläispesän henki.
Nyt nyrjähti sisäinen järjestys. Parasta pitkään aikaan. Olisi saanut luvan kestää pari tuntia pidempään.[/quote:ed677418be]
Komppaan. Kyseessä aivan uskomattoman nätisti kerrottu tarina.
Katsoin jokin aika sitten. Vähän liian vaikea minulle.
aika mutta kuitenkin paree kuin olisi voinut luulla
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Frost/Nixon
Ihan ok.
katoin sen 1992 special edition cutin joka on n 20 minuuttia nornaamlia pidempi. pari juttuu oli ihan hyvii, esim robotti aseet normaali versio on kuitenki parempi. alien 3;n assembly cutin vois kattoo seuraavaksi tai sit alien directors cutin
Last edited by DEVILETERNAL (05.10.2014 22:59)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … poster.jpg
katoin sen 1992 special edition cutin joka on n 20 minuuttia nornaamlia pidempi. pari juttuu oli ihan hyvii, esim robotti aseet
normaali versio on kuitenki parempi. alien 3;n assembly cutin vois kattoo seuraavaksi tai sit alien directors cutin
Jep, robottiaseet on merkittävin ton pidemmän version parannus normiversioon verrattuna.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Play
Palkittu Pohjoismaiden parhaana. Löytyy muuten Areenasta. Niin kova elokuva, että tuli Jyrki Kataisen sanavarastoa ikävä.
Hurja elokuva kyllä.
Areenassa edelleen.
Vuoden nuori muotoilija.
Melko pitkäveteinen. Ekan puolitoistatuntisen aikana ei tapahdu mitään kiinnostavaa.
Ei yhtä hyvä kun The Trip to Italy, mutta olihan tääkin :n arvoinen
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … poster.jpg
Melko pitkäveteinen. Ekan puolitoistatuntisen aikana ei tapahdu mitään kiinnostavaa.
Hitchcockin ehkä paskin leffa.
Itse katselin tossa GoodFellasin ekaa kertaa, jaah, ei toi nyt mitenkään mahdottomasti potkinut.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
5/5
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
/
Vuoden nuori muotoilija.
Sound of My Voice
Robocop
aika hyvä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
aina yhtä
aika paljon assembly cut eroaa perus leikkauksesta ja tekee tästä paljon paremman.
Gone Girl
aivan hyvä
eipä special edition tästä yhtään parempaa tehny
Eihän tää mitään yllätyksiä tarjonnut, mutta hieno lefu silti. 2h 45min meni mukavasti.
kuvais varmaan hymiöistä parhaiten.
Last edited by Hassuttelija (10.10.2014 20:16)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.