You are not logged in.
Tällä viikolla en ehi mitenkään.
en ole kolmekybänen emoboy
Sais kyllä vähän lämpimämpi tosiaan olla.
lol vitun pusit
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No niin ens viikolla pelejä HÄ. Tiistaista eteenpäin käy.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ke edelleen
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
No hei mitä vittuu eiks jengii enää kiinnosta yhtään?
Torstai-ilta tai sunnuntai wadap? Keli näyttäis olevan tossa +10ssä koko ajan.
Älä päästä painiks sitä
Mun pitäs olla Torstaina Puksus ysiltä eli joskus kuudelta vois onnistuu. Viikonlopun oon Kotkassa.
No hämärähän tuol tulee siinä seiskan jälkeen et se rajoittaa kans.
Vai pelataaks me jossain mis on valaistus?
Älä päästä painiks sitä
Eiks siinä Kalasatamassa oo valot?
Jag enpä kuule tiijä vet inte
Älä päästä painiks sitä
Kylhä siin pitäis olla jonkinlaiset. Eli varmaan viel puol kasilta vitu awesome tykitellä palloja eturautaan.
Jees, it's on. Voidaan mun puolest mennä vaik heittelemään kahestaankin ku ei olla nähty muutamaan hetkeen mut hypätään nyt ensin.
Eli öö... klo 18 -->?
Älä päästä painiks sitä
Jees, it's on. Voidaan mun puolest mennä vaik heittelemään kahestaankin ku ei olla nähty muutamaan hetkeen mut hypätään nyt ensin.
Eli öö... klo 18 -->?
Käy. Mulle käy kyllä aiemminkin.
No pistetään klo 17 sit, ei olla valojen vankina kävi miten kävi
Älä päästä painiks sitä
Ghettis make it bun dem
Älä päästä painiks sitä
Voisin tulla.
Sunnuntai #hooplife kävis mulle
Vuoden nuori muotoilija.
Mitä vittuu multa meni toi klo 17 ihan ohi. Luulin nyt ja kukaan ei vastannu puhelimeen ni en lähteny
Sunnuntaina vois pelailla juu
Älä päästä painiks sitä
Mä en tajua, mitään, onko sunnuntaille siis joku aika sovittu?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eihän tässä ny mitään aikaa oo toki sovittuna. Oisko klo 17 ok ni ghettis saa darransa lusittua?
Älä päästä painiks sitä
Eipäs nyt sitten mulle käykään tänään.
Vuoden nuori muotoilija.
Vieläkö lähtis? Lauantaiksi päiväpelit mjötöh?
Mul on pari tikkii sormessa, ei pysty pelaamaan tällä viikolla
Älä päästä painiks sitä
No niin mites vielä tän syksyn aikana? Viikonloppuna pitäis taas ilmojen lämmetä vähän. Ehkä jostain löytyis kans tarpeeks kuiva kenttä? Miten ois viel yhet geimit?
Sunnuntai vois mahdollisesti käydä.
Vuoden nuori muotoilija.
Koskas avataan kausi?
Älä päästä painiks sitä
Jokojokojoko?
Vuoden nuori muotoilija.
Shortsikelikin alkais olla. Koskakohan sepelit siivotaan kentiltä.
In all seriousness, mä ehtisin tiistaiaamupäivisin pelailemaan Kisiksellä siinä ennen puoltapäivää. Oisko kiinnostuneita? Toimistoaikojen ulkopuolella tuol on varmaan niin täyttä et turha koittaa mennä sekaan.
Älä päästä painiks sitä