You are not logged in.
Pages: 1
Tehdään nyt muutama otsikko tänne Raskaampaankin.
Ruotsalaista hc:ta. Keikka oli kova, yhtään levyä en omista, mutta voisin hankkia. En sitten toisaalta tiedä kuinka hyvin tätä levyltä jaksaisi.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Livenä aina kovia.
Lights Outin eka puolisko on parhautta, ja loppukin hillittömän hyvää rytäkkää. Sitä uudempaa en oo jaksanut hankkia, menee jo vähän liian perusheviksi, ei yhtä irtonaista groovea ja humppaa kuten Lights Out.
I love you and dream about the Führer
Taisin nähdä nämä joskus Lutakossa
This must be what jail / I will scratch
Niin hurja meno taisi olla, että kattovalaisimen kupu meni lampunvaihdon yhteydessä tuhannen päreiksi pudotessaan päähäni ja eräs tämänhetkinen foorumistalkkeri mursi kätensä tasapainoiluleikeissään.
Eiku sehän olikin seuraava päivä
This must be what jail / I will scratch
Varmaan toimis pienessä tilassa paremmin ku jossain Tavastialla, missä mä nää "näin".
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pikkasen liian entombediksi on menny viime vuosina, mutta kyllä tuo ihan toimivaa rymistelyä on. Uutta en tosin ole kuullut.
Sent from my iPhone 16
Livenä joskus nähty ja hyvä oli, kotona en jaksaisi.
"A repo man's always intense"
Lights Out on tosiaan hyvää rokettirollia vahvoilla Entombed-vaikutteilla. Killing Angelsista tykkäsin kyllä julkaisun aikoihin, mutta onhan tuo aika hitosti laimeampi levy kuitenkin. Kissed by a Misanthrope sisältää pari hiton kovaa rallia ja esimerkiksi tuon Misanthrope-biisin kertsi tykittää kyllä ihan kybällä.
Kolmesti nähnyt livenä ja tuo viimekuinen keikka Lutakossa oli kyllä aika nihkeä soundeiltaan ja uuden levyn biisit kuulosti vähän yhdentekeviltä.
Rytmissä oli tuosta uudesta aika vaisu arvio ja vähän sellaistakin väläyteltiin, että ovat AC/DC:n tapaan jäämässä oman soundinsa vangiksi. Tiedä sitten...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Pages: 1