You are not logged in.
bzort glorf bööth
FB-ryhmästä:
taas joku neljän sivun free jazz -juttu...
Just sovin hiljattain moisesta....
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
FB-ryhmästä:
Matias Huttunen wrote:taas joku neljän sivun free jazz -juttu...
Janne Mäki-Turja wrote:Just sovin hiljattain moisesta....
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
rc-lungen wrote:FB-ryhmästä:
Katotaan nyt miten pitkä tulee
jookcha wrote:rc-lungen wrote:FB-ryhmästä:
Katotaan nyt miten pitkä tulee
Oih. Olen otettu.
Sikäli kuitenkin ongelmallista tämä julkaisutoiminta, että ainoa järkevä julkaisuajankohta on juuri ennen Puntalaa (tai ehkä Flow'ta, jos kävisin siellä), ja siihen on pitkä aika. Eli saatte taas lukea vanhentuneita juttuja. Ja painosmäärääkin pitää taas pudottaa, kun ihmiset eivät enää osta lehtiä tai halua niitä nurkkiinsa.
Oih. Olen otettu.
Sikäli kuitenkin ongelmallista tämä julkaisutoiminta, että ainoa järkevä julkaisuajankohta on juuri ennen Puntalaa (tai ehkä Flow'ta, jos kävisin siellä), ja siihen on pitkä aika. Eli saatte taas lukea vanhentuneita juttuja. Ja painosmäärääkin pitää taas pudottaa, kun ihmiset eivät enää osta lehtiä tai halua niitä nurkkiinsa.
vaikka edellinenkin nro vissin myytiin loppuun
Armpit Fart wrote:Oih. Olen otettu.
Sikäli kuitenkin ongelmallista tämä julkaisutoiminta, että ainoa järkevä julkaisuajankohta on juuri ennen Puntalaa (tai ehkä Flow'ta, jos kävisin siellä), ja siihen on pitkä aika. Eli saatte taas lukea vanhentuneita juttuja. Ja painosmäärääkin pitää taas pudottaa, kun ihmiset eivät enää osta lehtiä tai halua niitä nurkkiinsa.vaikka edellinenkin nro vissin myytiin loppuun
Lehteä painettiin erissä kysynnän mukaan. Kysyntä loppui siinä 390 kpl:een tienoilla. Painoin siis 60 kpl vähemmän kuin edelllistä numeroa.
höhner.
Oih. Olen otettu.
emme pyydä vaan vaadimme: cännärit flowhun 2015
vanhentuneita juttuja? laatujutut ei vanhene,eli #16 ilmestyy ensikesänä, asiahan on sitten sillä selvä
bzort glorf bööth
emme pyydä vaan vaadimme: cännärit flowhun 2015
vanhentuneita juttuja? laatujutut ei vanhene,eli #16 ilmestyy ensikesänä, asiahan on sitten sillä selvä
Asian estää vain kuolema. Siis ilmestymisen. CCH Floussa taas, no... Sen ku näkis.
Ei mitään fakin käppäsiä free jazz -juttuja vaan Earthin haastattelu, jossa käydään uuden levyn soundit biisi biisiltä läpi!
Tämä siis kaikella kunnioituksella esitetty vieno ehdotus. Toivottavasti en kuulostanut kiittämättömältä
e. joku syväkurkku voisi avata Mutiny!n ja Stupidon biiffiä
Last edited by HannaEbola (28.09.2014 10:43)
e. joku syväkurkku voisi avata Mutiny!n ja Stupidon biiffiä
Komp
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
HannaEbola wrote:e. joku syväkurkku voisi avata Mutiny!n ja Stupidon biiffiä
Komp
juuh
p.s.
en ollu puntalassa
Toi on ihan "stiletit vilahtelee kujilla" tason kamaa, muuta en sano
stupido-juttu seuraavaan mutinyyn!
Näen vuosien takaisen Rokkipöllö/Errorkraut vs. NRGM-biiffin täysin uudessa valossa. Olen oikeasti osa jatkumoa. En tiedä tarviiko avata, mutta tiedänpähän olevani hyvässä seurassa.
Näen vuosien takaisen Rokkipöllö/Errorkraut vs. NRGM-biiffin täysin uudessa valossa. Olen oikeasti osa jatkumoa. En tiedä tarviiko avata, mutta tiedänpähän olevani hyvässä seurassa.
tarvitsee avata
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Pitäskö tehdä erikseen biiffitopsu jossa voitais vaan vihjailla ja viitata asioihin.
rc-lungen wrote:Näen vuosien takaisen Rokkipöllö/Errorkraut vs. NRGM-biiffin täysin uudessa valossa. Olen oikeasti osa jatkumoa. En tiedä tarviiko avata, mutta tiedänpähän olevani hyvässä seurassa.
tarvitsee avata
Oskari luki yhden postaukseni puoli vuotta postaamisen jälkeen ja paskoi housuihinsa kun uskalsin solvata hänen ja isompien poikien kikkelikerhoa.
Tolto wrote:rc-lungen wrote:Näen vuosien takaisen Rokkipöllö/Errorkraut vs. NRGM-biiffin täysin uudessa valossa. Olen oikeasti osa jatkumoa. En tiedä tarviiko avata, mutta tiedänpähän olevani hyvässä seurassa.
tarvitsee avata
Oskari luki yhden postaukseni puoli vuotta postaamisen jälkeen ja paskoi housuihinsa kun uskalsin solvata hänen ja isompien poikien kikkelikerhoa.
ok
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Tolto wrote:rc-lungen wrote:Näen vuosien takaisen Rokkipöllö/Errorkraut vs. NRGM-biiffin täysin uudessa valossa. Olen oikeasti osa jatkumoa. En tiedä tarviiko avata, mutta tiedänpähän olevani hyvässä seurassa.
tarvitsee avata
tulee mieleen ihan futisforumin tapsa
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Naurettavinta oli se, että torilla vissin kamala rage ja Rudy vuoti niitä juttuja mulle. Kyselin sitten silloiselta kämppikseltä, myös nrgm:ilainen, että meinaako se totella niitä tappokehoituksia, jolloin silläkin lörähti kakat aika tehokkaasti housuun. Toivottavasti nää nauraa naille jutuille yhtä makeasti kuin tekin. Naurattaa muakin tätä nykyä.
EDIT: pakko myös lisätä, että ne mun blogijutut oli myös aika surkeita. Lähinnä siis ne, joissa ei puhuttu jostain Hopeajärvestä tai Sur-Rurin uudesta levystä.
Last edited by rc-lungen (28.09.2014 21:00)
Taisin tehokkaasti viedä huomion Mutiny vs. Stupido-beefistä. Mehukkaita juttuja nyt esiin hei!
Nyt on ollut kyllä kunnon meno Errorkrautin ja nrgm, hesari, rumba ukon välillä.
bzort glorf bööth