You are not logged in.
joo, ja suosittelen tosiaan "sitä" kirjaa, oli erittäin mielenkiintoista juttua
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pari seiskaa tulossa:
sekä "Christmas Eve Can Kill You" Dawn McCarthyn kanssa (ens vuonna myös albumi tältä duolta)
^ julmetun kaunista musaa tuo
ja b-puolen "Walking the Dog" on aikas hauska "bar room blues" -tulkinta
oli menny tää video ohi, mut pannaan ny sit tänne
Perhanan kova levy kyl tää The Marble Downs. On siinä jotain vähän turhempaakin jollotusta mukana, mut parhaimmillaan tosi kiihottavaa folkrokkia ja tosiaan toi Riding-versio jytisee iha vitun kovaa.
Pitää hankkia mahdollisimman pian.
bzort glorf bööth
seuraava levy:
Breakdown 3:09
Empty Boxes 2:47
Milk Train 2:47
What Am I Living For 3:36
My Little Yellow Bird 2:23
Devoted to You 2:25
Somebody Help Me 2:37
So Sad 3:21
Omaha 4:06
It's All Over 3:05
Poems, Prayers and Promises 3:57
Just What I Was Looking For 3:06
Kentucky 2:33
Another chapter of The Great American Songbook written back in the 1950s the publisher's catalogs that fed The Everly Brothers and their brethren and led, at the greatest moment, to a synchronicity of being that was the People's Standards. Bonny and Dawn re-present the songs that the Brothers sang, sung again in a new century for the next of kind.
Hyvää musaa tää What the Brothers Sang. Olin vähän ennakkoasenteella liikkeellä, että jaaha, levyllinen alakuloista stemmalaulantaa, mut täähän on vallan monipuolinen lätty. Ym. alakuloisen stemmalaulannan lisäksi on esim. kantria ja mikä ihaninta niin myös reipasta rock ynnä roll -musaa, jommoista oon Oldhamin jo pitkään kaivannutkin tekevän. Kuunnelkaa nyt miten riemukas meininki:
Juuri niin lupaavalta kuulostavaa kuin mitä osaa odottaa.
bzort glorf bööth
Ei kai Drag Cityltä ole mitään Spotifyssa?
en ole kolmekybänen emoboy
uutta pukkaa taas:
Bonnie "Prince" Billy & Marquis de Tren
Solemns
12"EPTo Be Released
4/16/13
Oikein hyvä tuo uusin!
bzort glorf bööth
Popklassikot 1999 #18: Bonnie Prince Billy I See a Darkness
on kyllä myönnettävä että cashin versio on parempi, tosin asiaa auttaa myös se kun oldham itse laulaa taustoja sillä.
Itse oon kyllä tykännyt aina Oldhamin versiosta enemmän. Sellainen krapulaisempi maailmanlopun meininki siinä. Cashilla on enemmän tietty sit vanhan miehen patinaa, joka sinällään on kyllä komeaa, mut ensinmainittu toimii silti paremmin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Onpas ihan täydellistä kevät/kesäiltamusaa :itku::peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
"Se" kirja tilattu. Toivottavasti tulee pian, koska kiinnostaa. Puuttuvia Bonnie-levyjä pitäisi ruveta hamstraan.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Tässä kukuvan talven aikana olen kuunnellut erityisesti Palace-juttuja.
bzort glorf bööth
ihana biisi
Uusi levy vissin ihan vastikään rantautunut Dominon kautta suomeen. Pitsihaarukka väittää että jenkkilän julkaisupäivä huomenna. Kuulostaa heti ensikuulemalta herran parhaalta levyltä hetkeen aikaan. Levyn avaava säe oli taas kunnon itkuosastoa. Neljäs biisi kai meneillään, jokainen biisi kuulostanut kultakimpaleelta tähän mennessä.
näiltä tulossa levy (Epic Jammers and Fortunate Little Ditties), kiinnostelee
Näköjään just ilmestynyt Eight Blackbirdsin kanssa tehty When We Are Inhuman, tradeja ja Oldhamin vanhoja biisejä aika hienon kuuloisina sovituksina, ja Marraskuussa ilmestyy I Made a Place josta Dominon promotekstejä myöten kaikki höpöttää että olisi ensimmäinen uutta musaa sisältävä levy kahdeksaan vuoteen - onko jengiltä mennyt noin pahasti ohi vuoden 2013 upea s/t omakustanne?
When We Are Inhuman ekaa kertaa kokonaan kuuntelussa. Onpa komia levy, ja tässä on siis tradien ja Oldhamin biisien lisäksi Dessnerin ja Julius Eastmanin juttuja. Taitaa olla suosikki New Partner versio tällä levyllä.
Ei kai Drag Cityltä ole mitään Spotifyssa?
tämä onneksi korjaantunut suunnittelin viettäväni lähiajat vahvassa Bonnie Prince Billy pilvessä.
Uusi BPB levy I Made a Place soinut viitisen kertaa läpi ja onhan tää nyt Vois vertautua sovituksien puolesta Lie Down in the Lightiin, lepposaa musaa ja sanoituksissa hyvä terä. Pitää kirjoittaa ehkä pidemmin kun on tullut enempi tutuksi.