You are not logged in.
Mua toi dokumentti taas epäilyttää siksi, että luulen sen olevan liian ristiriidaton ja selkääntaputteleva fanipoika-tuote.
Myytit rikki ja patsaat kumoon
Murder Ballads on kauheen hyvä, mutta muuten tämä artisti ei kiinnosta tippaakaan ja olen ollut uskossa 20 vuotta -
Murder Ballads: ihan jees levy ottaen huomioon että vissin täysin kieli poskessa tehty.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Toukokuussa soolona mm. Kööpenhaminassa, Tukholmassa ja Pietarissa. Jonnekin noista vois harkita, jos tohon ei Helsinkiä saada sovitettua.
http://www.levykauppax.fi/artist/cave_nick/?f=lp
Näköjään muuten muutamia levyjä tulossa vinyyliuusintana.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
kertokaapa onko birthday partyn levyjä koskaan remasteroitu? noilla vanhoilla cd-painoksilla ainakin aivan liian ohuet soundit
Parhaat soundit on sillä yhdellä livellä.
Tää.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
joo toi live on ihan törkeen kova, mut kiinnostais onko albumeita remasteroitu koskaan.
Mulla on uusintaprässi Junk Yardissa, joka on vissin remasteroitu. Vaan on siinä silti aika karu soundi. Siinä taitaa olla lähtökohtaisesti niin raju meno, että tuskin sitä masteroinnissa saa pelastettua.
Masterointihan ei yksinään vaikuta levyn soundien hyvyyteen, kun soittimien mikitysja miksauskin vaikuttaa paljon. Junk Yardin tapauksessa siellä studiossa ei varmaan olla kovin selvinpäin oltu. Siltä se kuulostaa meiningin ja soundienkin puolesta.
EDIT: on se silti ihan törkeen kova levy.
Last edited by rc-lungen (11.11.2014 01:09)
Lauleskelin Junkyardia eilen TÄYSIÄ suihkussa -spåm
SKRÄTS ÄND SKREIP TIS HEVÖNLII BAADIII
Käsittämättömän tykit soundit kyl tolla livellä, ei voi ymmärtää miten ne kaivoi vanhoista nauhoista tommosta pauhausta.
Älä päästä painiks sitä
Toukokuussa soolona Pietarissa.
Sitten eikun odotellaan 6½ kuukautta
Last edited by Hassuttelija (13.11.2014 16:15)
how they run this show.
-Tender Prey
-The Good Son
-Henry's Dream
-Let Love In
-Murder Ballads
-The Boatman's Call
-No More Shall We Part
Kaikki noi tulossa vinyylinä helmikuussa. Rahanmenoa ei voi estää
E; Tender Prey tulee jo ens viikol.
Last edited by Hassuttelija (09.12.2014 15:18)
how they run this show.
Hassuttelija wrote:Toukokuussa soolona Pietarissa.
Sitten eikun odotellaan 6½ kuukautta
Tänään!
how they run this show.
rapsaa keikasta
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
how they run this show.
rapsaa keikasta
Kova veto. Kosketin Caven jalkaa, kun hän keikan lopussa kekkuloi yleisön joukossa
Last edited by Hassuttelija (01.06.2016 19:13)
how they run this show.
ostin viimein junkyardin vinyylinä, huh miten hemmetin kova levy. birthday party kyllä muutenkin bändi, jonka voisin nostaa pyhään kolminaisuuteen: maailman kolme kovinta rokkibändiä: radiopuhelimet, killdozer ja...
ostin viimein junkyardin vinyylinä, huh miten hemmetin kova levy. birthday party kyllä muutenkin bändi, jonka voisin nostaa pyhään kolminaisuuteen: maailman kolme kovinta rokkibändiä: radiopuhelimet, killdozer ja...
Dim Locator on ehkä pahimpia rokkibiisejä ikinä.
The tracklist for Nick Cave & The Bad Seeds new album, 'Skeleton Tree', out 9 Sept, has been revealed:
1. Jesus Alone
2. Rings of Saturn
3. Girl in Amber
4. Magneto
5. Anthrocene
6. I Need You
7. Distant Sky
8. Skeleton TreePre-order the album at nickcave.com.
tänään tää filmi, onks joku menossa katsomaan?
En jaksa mennä ku oli muistaakseni aika kallis ja ei niin paljon kiinnosta Nick Cave.
bzort glorf bööth
kiinnostaa vähän mut ei jaksa ja eiköhän ton jossain joskus näe.
Harkinnassa on.
how they run this show.
Ei tää sinne klassikoiden sarjaan pääse. Aika junnaavia biisejä ja paljon puhelaulua Push the Sky Away biisin hengessä. Tosi vähän kitaroita ja äänimaailma täyttyy eteerisestä synasta. Girl in Amber toi kylmät väreet ja Distant Sky on liian jeesushenkinen mun makuun. On tää kyl heikompi ku edellinen levy, ei maha mitää, olis toivonut enemmän vaihtelua biiseihin. Varmaan toimii paremmin ku keskittyy lyriikoihin ja tietää taustat.
Ensituomioksi varovainen 3,5/5
Last edited by Okko (09.09.2016 03:40)