You are not logged in.
So sad
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Oon kuunnellut paljon Yoshi Cityä viime aikoina. Siihen on muodostunut erittäin läheinen suhde. Biisi on tämän ajan riipaisevin taltiointi siitä, millaista on siirtyä huolettomasta murrosiästä aikuisuuteen.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
ehtaa 5/5, huhhuh.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
kikke, kannattaa tsekkaa. travi$ scott mukana.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Onpas!
Vuoden nuori muotoilija.
jos ei nyt paras young lean levy tähän mennessä, niin tosi hyvä silti. jätkä kyl räppää paremmin, kun aikasemmilla levyillä, mut jotenki jäi sellanen fiilis et jotain puuttuu. tosin kuuntelin vaan kerran viime yönä sika väsyneenä joten pitää kuunnella lisää
Huhhuh Ghosttown vittu huhhuh :salute: x500
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Hyvin perusteltu näkökulma. Levyä en ole vielä kuullut muuta kuin sen pari biisiä, joista Yoshi City on kyllä yksi vuoden parhaita, ja myös toi Ghosttown pärisi lujaa kertakuuntelulla.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Vuoden nuori muotoilija.
glory boys tuottaja dj kenn biitti
Eli helmikuussa Helsingissä!
Vuoden nuori muotoilija.
Last edited by Folkhälsan (09.11.2014 14:11)
Vuoden nuori muotoilija.
Eli helmikuussa Helsingissä!
elikkäs missä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Eli toisin sanoen kovimmat skeneäijät Hanttaa lukuun ottamatta paikalla.
moro laatu, kyl määki olin paikalla
Laatu wrote:Eli toisin sanoen kovimmat skeneäijät Hanttaa lukuun ottamatta paikalla.
kovin skeneäijä electric barbarellan tilalle?
Folkhälsan wrote:Eli helmikuussa Helsingissä!
elikkäs missä
tavastia, 10.2.
pakko mennä skeneäiäilee tonne, uusin albumikin lunasti.
ostin jo lippusen
Moronica wrote:Laatu wrote:Eli toisin sanoen kovimmat skeneäijät Hanttaa lukuun ottamatta paikalla.
kovin skeneäijä electric barbarellan tilalle?
Hanttaa lukuun ottamatta
Crossipaita
Keikka jää varmaankin näkemäti
vittu yung gud 5/5
upee video
tiistaina thaiboy digitalin levy
Laskeskelin, että toi biisi olisi jo kolmas täysosuma thaiboylle. Mielenkiinto levyä kohtaan kasvaa!
Nää jäbät on kyllä mullistaneet kaiken. Vähän thaiboyta tosta ylhäältä ja sit vielä tämän vuoden henk. koht. tärkein biisi. Spämmiä lähtee. Olen tiloissa.
Vuoden nuori muotoilija.
tiger on vähän ku gluee, mut parempi. whitearmorin taustat