You are not logged in.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mickey Newbury
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Your eyes / like crashing jets
piitlesien white albumin c-puoli, nyt ja aina
Jukka Nousiaisen Huonoa seuraa vuoden levy
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
the coralin magic and medicine
yo la tengo
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Home Videon LP.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Home Videon LP.
Onks tossa poppiosioita? Jos on niin ei kiinnosta
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
rc-lungen wrote:Home Videon LP.
Onks tossa poppiosioita? Jos on niin ei kiinnosta
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
<3 YMO <3
Tietysti kuuminta hottia tällä hetkellä on Allah-Lasin ja Growlersin uudet, mut tähän törmäsin eilen (vai perjantaina?) YouTube-surffaillessa:
Uskaltaisinko sanoa, että kaunein koskaan kuulemani naisen ääni. Vedet nousi silmiin. Samalla surffailulla törmäsin myös näihin laulajattariin (melkonen saldo ottaen huomioon, että lähtökohtaisesti en pidä naislaulajista):
Sibylle Baier ~ I Lost Something In The Hills
Oisin voinu laittaa myös "osaako joku sanoa jotain" -topsuun. Eli sanokaa jotain jos tunnette näitä! Laitoin kaikilta levyn tilaukseen.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Joo, Mariee Sioux Faces in the Rocks on hieno levy, muita en oo kuullu, pitäs kyllä. Flowers and Blood ehkä suosikkibiisini.
Last edited by E (21.09.2014 21:20)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Joo, Mariee Sioux Faces in the Rocks on hieno levy, muita en oo kuullu, pitäs kyllä.
sen just laitoin tilaukseen. Ehkä sit muita perästä, jos jään koukkuun. Huomasin, et tyyppi on puolet Brightblack Morning Lightista.
*
E wrote:Joo, Mariee Sioux Faces in the Rocks on hieno levy, muita en oo kuullu, pitäs kyllä.
sen just laitoin tilaukseen. Ehkä sit muita perästä, jos jään koukkuun. Huomasin, et tyyppi on puolet Brightblack Morning Lightista.
*
Rachael Hughes oli se Brightblack Morning Lightin nainen, et ei taida sama tyyppi olla kuitenkaan. Ihan nättiä musaa kyllä.
Pilke wrote:E wrote:Joo, Mariee Sioux Faces in the Rocks on hieno levy, muita en oo kuullu, pitäs kyllä.
*
Rachael Hughes oli se Brightblack Morning Lightin nainen, et ei taida sama tyyppi olla kuitenkaan. Ihan nättiä musaa kyllä.
Luulin, et bändissä on vaan kaks tyyppiä, mut RYMin mukaan Nathan "Nabob" Shineywater (guitar, vocals), Rachael Hughes (guitar, vocals), Elian Reitz (percussion), Noah Wilson, Andy MacLeod (drums), Mariee Sioux (vocals).
*
Laitetaas vielä tällekin sivulle, onhan tää aivan mahottoman paras :peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Markku wrote:Pilke wrote:E wrote:Joo, Mariee Sioux Faces in the Rocks on hieno levy, muita en oo kuullu, pitäs kyllä.
*
Luulin, et bändissä on vaan kaks tyyppiä, mut RYMin mukaan Nathan "Nabob" Shineywater (guitar, vocals), Rachael Hughes (guitar, vocals), Elian Reitz (percussion), Noah Wilson, Andy MacLeod (drums), Mariee Sioux (vocals).
*
Oho kappas. Duo toi ainakin promokuvien ja wikipedian mukaan oli ja sitten oli noita supporting musicians soittajia. Mut en tiedä tarkemmin. Mystistä musaa, mystinen bändi
The Hollies
shuffle arpoi tämän. ei hemmetti kyllä.
Raymond Scott
bzort glorf bööth
BLOWFLY
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
500kg Lihaa: Jäljettömiin yksin vaellan