You are not logged in.
Moronica wrote:en kestä et mies-iholla alkaa vasta 1.9.!!!!!!!!!!!!!
olipa muute rasittavan oloisia miehiä. kaikilla saatana lapset ja tunteet pinnassa vollotusta. vittu mitä paskaa. nämä eivät ole miehiä vaikka onkin manbunit päässä ja parta siisti.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Jukka
29-vuotias Jukka on kolmen lapsen isä, biojätekuski ja reipas lenkkeilijä. Sinkkuna edustava nuori mies käy entisen puolisonsa kanssa pariterapiassa, jotta yhteispeli sekä kommunikointi toimisi parhaalla mahdollisella tavalla heidän välillään.
Tero
27-vuotias ammattitanssijaksi aikova Tero treenaa tanssia intohimoisesti kuutena päivänä viikossa aina baletista katutanssilajeihin. Kiire ja kunnianhimoinen asenne tanssia kohtaan tuntuvat vievän mahdollisuuden Sen Oikean löytymiseen.
Esko
34-vuotias Esko toimii luokanopettajana Lahdessa. Arki sujuu lupsakkaasti ja välillä temperamenttien leiskuessa avovaimo Karoliinan ja pariskunnan tyttären Fiinun kanssa. Pieni, aktiivinen perhe kuitenkin haaveilee muutosta takaisin Helsinkiin.
Patrick
Iholla-sarjan kuopus, 24-vuotias Patrick, on asunut elämänsä aikana peräti 28 osoitteessa. Nykyään Patrick asuu avovaimonsa Tuulin ja 1,5-vuotiaan tyttärensä Uman kanssa suunnitellen kenties tasaisempaa tulevaisuutta: yhteistä kotia.
Yrjänä
39-vuotias Yrjänä on X Factor -ohjelmastakin tuttu muusikko, sarjakuvapiirtäjä ja kehitysvammaistenhoitaja. Lapsettomuus ja rankat elämänvaiheet varjostavat Yrjänän ja tämän vaimon Saran arkea.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ei jatkoon vitun lapaset
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
vitun paska jakso jaksoin kattoa vain mainoskatkoon asti
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
katsoin ekan jakson ekana iltana, hirvee pettymys ja siksi yritän kiriä nämä loput kiinni vasta nyt maratonina.
parin osan perusteella ainakin vaikuttaa siltä, että tohon on valikoitu vain jotain vitun mallikansalaismiehiä = todella ankea valinta. kiinnostava mieshahmo merkitsee ilmeisesti tässä kontekstissa isää tai isäksi haluavaa. en muista, monellako niistä iholla-naisista oli skidejä, ehkä 2/5?
heteroydinperhe-elämä tarjoaa ainakin meitsille melkoisen vähän samaistumiskohteita. olisi tosi vaikea kuvitella jotain armashenrikin videoita noiden joukossa, mutta itseäni ainakin kiinnostaisi sellainen hahmo noin 1000 kertaa enemmän.
katotaan miten pitkälle jaksan ja tuleeko raporttia!
Last edited by Moronica (10.09.2014 20:14)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
niin ja parroille
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
oon nähny näitä mainoksia ilman ääntä subin mainoskatkoilla ja oon meinannu joka kerta heittää telkkaria kaukosäätimellä
ei jatkoon vitun lapaset
Laittakaa pliide noi jutut näin, niin niitä pystyy lukemaan myös juipit, jotka ei maksa hesarista.
bzort glorf bööth
Laittakaa pliide noi jutut näin, niin niitä pystyy lukemaan myös juipit, jotka ei maksa hesarista.
avaa linkki incognito-ikkunassa, niin ei tuu maksumuuri väliin.
ekaa kertaa katoin.
noniin! äijät suosikkijärjestyksessä.
1. Yrjänä. parin ekan jakson ajan rasitti, että eikö tää tee muuta kuin tilittää. sittemmin herkästä ja masennukseen taipuvaisesta yrjänästä on tullut suosikkihahmojani. i herkät. yrjänä on jakanut jo nyt niin paljon asioita itsestään, että ei ihmekään, että tyyppi on sarjan kiinnostava hahmo: adoptiotausta, kaksoisveli, uskonnollinen lapsuudenperhe vs. metallifanitus. kyynelehdin, kun se esitteli veljensä itsemurhakirjettä. onneksi yrjänä osaa käsitellä mieltään painavia asioita puhumalla niistä ainakin kameralle. vaikuttaa siltä, että se avautuu katsojille enemmän kuin vaimolleen, tai sitten vaimo kuulee tätä niin jatkuvasti, ettei enää reagoi mihinkään. kun yrjänä otti autossa puheeksi broidinsa, niin vaikutti siltä kuin muija ei olisi edes kuunnellut.
2. Jukka. ilmeisesti monen suosikkihahmo. sympaattinen, tunteellinen, hauska, kunnollisen oloinen. (ennen pitkää tää varmaan sanoo tai tekee jotain vitun ärsyttävää.) saa saleen kasapäin fanipostia vaimoehdokkailta.
3. Tero. terosta ei ole mitään sanottavaa, koska tyyppiä ei ole näkynyt ainakaan neljään jaksoon. mitä helvettiä hei? mihin se unohtui? oliko sarjan ainoan perheettömän sinkun elämä liian epäkiinnostavaa käsiteltäväksi? ihan niin kuin tuo perhe-elämä ei olisi tässä tarpeeksi esillä. vai eikö se tee koskaan muuta kuin töitä ja treenaa tanssia?
4. Esko. tästä tyypistä ei ole saanut mitään otetta, koska vaikuttaa siltä kuin se kuvaisi vain jotain mainoselokuvaa elämästään. sietämättömän kimeä-ääninen tyttöystävä. näiden lapsi on tosi vähän kehissä, kuvataan vain parisuhde-elämää, eikä esko vaikuta olevan koskaan yksin. jäätävä tyyli ja tukka.
5. Patrick. kun tämä perheineen tulee ruutuun, ne hetket on vaan tosi tylsiä. alussa itkettiin peräti kahden jakson ajan jotain lapsuudenkodin myymistä. ei voi käsittää. tyyppi vaikuttaa - miten sen nyt sanoisi - ei miltään ruudinkeksijältä. lukee self-help-kirjallisuutta tosissaan.
Last edited by Moronica (17.09.2014 20:28)
eli näin just sen jakson jossa oli vain 3 huonointa.
Joo kyllä nyt on epäonnistuttu castingissa - viime kausi oli parasta ikinä, mutta nyt on varsin tylsää jengiä (paitsi Yrjänä ja Jukka). Pitää toki antaa risuja leikkaajallekin - keväällä olin kuuntelemassa yhtä pol.tutkijaa joka oli analysoinut sitä edelliskauden lestadiolaista, ja pohdittaessa hahmosta annettua kuvaa laskettiin, että mikäli noita tyyppejä näytetään tasaisesti ruudussa ja filmaavat puoli vuotta tunnin päivässä (näin ainakin kakkoskaudella) niin kuvatusta materiaalista päätyy ruutuun vain hieman yli 3%.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Kiitos Moronicalle arviosta, vois alkaa katella Katsomosta noita jaksoja vain Yrjänän ja Jukan pätkien osalta
menin lukemaan vauva-foorumia ja olen huutonauranut jo jonkin aikaa tätä sarjaa koskeville kommenteille
Esim. se tanssijatyyppi on aika tylsä, kun on niin totinen ja vaan sitä kumia paistelee, venyttelee ja kanniskelee treenikamojaan julkisissa kulkuvälineissä.
Mä oon myös vähän miettinyt syökö Tero mitään oikeaa ruokaa. Mättää aina vaan sitä rahkaa, ananasta ja banaaneja ja puhuukin niistä safkana
Tulee kyllä väkisinkin ilme, että nainen on itse hakenut Iholla-ohjelmaan, muttei ole päässyt, joten nyt pitää sitten yrittää tunkea mukaan miehen kautta.
Eli samoin kuin se nordingin pässi? Roikkui sinä vieressä kiroilemassa koko ajan.
Nuorelle NORMAALILLE heteromiehelle kehitysvammaisten hoitaja on ammattilistalla viimeisimpänä.........