You are not logged in.
vähän on kalliin puoleinen kyllä...
[quote:01160caabd="forssto"][quote:01160caabd="stratum"]http://www.pitchforkmedia.com/article/n … erlin_Live[/quote:01160caabd]
Tulin.[/quote:01160caabd]
Smaa. Kahdesti.
No uuh, ois pitänykin mennä new yorkiin eikä edinburghiin
en ole kolmekybänen emoboy
Vitu, meikä on vielä suunnitellut N.Y.-reissua tässä lähitulevaisuudessa, mutta tuo tulee kyllä ihan liian nopeasti. Olisi parempi olla olematta viimeinen mahdollisuus.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:df749beb54="HUIG"]http://cgi.ebay.com/VELVET-UNDERGROUND- … dZViewItem[/quote:df749beb54]
No huh huh.
hinta hieman noussu sitte viime näkemän... $ 123,100.00 and rising... vielä kolme päivää aikaa...
[quote:207b06f06d="lintumies"][quote:207b06f06d="HUIG"]http://cgi.ebay.com/VELVET-UNDERGROUND- … dZViewItem[/quote:207b06f06d]
No huh huh.[/quote:207b06f06d]
hinta hieman noussu sitte viime näkemän... $ 123,100.00 and rising... vielä kolme päivää aikaa...
Ja mitä aiot tehdä asialle?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:cb3bc9c9f1="psykokarkki"][quote:cb3bc9c9f1="lintumies"][quote:cb3bc9c9f1="HUIG"]http://cgi.ebay.com/VELVET-UNDERGROUND- … dZViewItem[/quote:cb3bc9c9f1]
No huh huh.[/quote:cb3bc9c9f1]
hinta hieman noussu sitte viime näkemän... $ 123,100.00 and rising... vielä kolme päivää aikaa...[/quote:cb3bc9c9f1]Ja mitä aiot tehdä asialle?
ans kattoo ny.
reilu päivä aikaa ja asetaatista tarjottu US $144,500.00 spåm
ensi yönä ratkeaa asetaatin kohtalo... 7 tuntia aikaa, hinta tällä hetkellä vaivaiset US $155,301.00.
ensi yönä ratkeaa asetaatin kohtalo... 7 tuntia aikaa, hinta tällä hetkellä vaivaiset US $155,301.00.
Oho. Katsoin ehkä puoli tuntia sitten tilanteen ja ylin tarjous oli silloin 2 000 000... vissiin joku ruvennut leikkimään vakavalla asialla.
We ran this auction last week, but as we have reported to the international press which has enquired, the winning bid was found to have been perpetrated by a prankster. We are rerunning the auction this time with amendments to the effect that in the present auction, identities of bidders will be kept private to avoid attracting non-serious attention-seeking bidders, and we are also requiring that interested bidders register before bidding so that we may examine their references. We are hopeful that this will ensure a fair and accurate auction result which will reflect actual market interest.
[quote:e9635609f6="psykokarkki"]kuinkahan nyt käy?
We ran this auction last week, but as we have reported to the international press which has enquired, the winning bid was found to have been perpetrated by a prankster. We are rerunning the auction this time with amendments to the effect that in the present auction, identities of bidders will be kept private to avoid attracting non-serious attention-seeking bidders, and we are also requiring that interested bidders register before bidding so that we may examine their references. We are hopeful that this will ensure a fair and accurate auction result which will reflect actual market interest.
[/quote:e9635609f6]
Kuka tunnustaa?
Just nyt menossa:
Populaari.
YLE Radio 1 13:00 - 13:45
Miksi Velvet Undergroundin lumo ei haihdu? Keskustelemassa Kauko Röyhkä ja Helvet Underground -yhtyeessä esiintyvä Emilia Norppa sekä tutkija Kalle Haatanen. Toimittajana Niina Mäkeläinen.
[quote:f1a2fc1b93="stratum"]Just nyt menossa:
Populaari.
Miksi Velvet Undergroundin lumo ei haihdu? Keskustelemassa Kauko Röyhkä ja Helvet Underground -yhtyeessä esiintyvä Emilia Norppa sekä tutkija Kalle Haatanen. Toimittajana Niina Mäkeläinen.[/quote:f1a2fc1b93]
Kiitos!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:4e2d37a7ff="stratum"]Just nyt menossa:
Populaari.
Miksi Velvet Undergroundin lumo ei haihdu? Keskustelemassa Kauko Röyhkä ja Helvet Underground -yhtyeessä esiintyvä Emilia Norppa sekä tutkija Kalle Haatanen. Toimittajana Niina Mäkeläinen.[/quote:4e2d37a7ff]
Tuli sitten luettua tämä vähän myöhässä, voi paska!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Lähetetään huomenna uusintana klo 23.15.
Oli muuten aika mielenkiintoista keskustelua. Teki heti mieli kaivaa VU:n levyt kuunteluun, mutta tässä olotilassa musiikin kuuntelusta tulen lähinnä enemmän pahoinvoivaksi.
Kappas...Harmittelin jo, että meni ohi, mutta sitten luin tämän. Kiitos kovasti !
Velvet Undergroundilta ei ole ilmestynyt vuosikymmeniin uutta studioalbumia. Comebackien yhteydessä tällaista on huhuiltu, mutta jäsenten väliset riidat sekä omat projektit ovat lykänneet mahdolliset projektit ikuiseen TBA-kansioon. Yhtyeen debyyyttilevy on useissa medioissa rankattu kaikkien aikojen parhaiden joukkoon. Myös muut levyt ovat nauttineet kriitikoiden suosiota.
Ylös! Hieno syväanalyysi.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Enpä sitten jaksanut pysyä hereillä, että olisin kuunnellut ton uusinnan, voi minua.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Luin jutun Lou Reedistä ja Berlin -albumista uudesta Uncutista ja on taas vähän sellainen fiilis että pitäisi osata tätkin osastoa paremmin. Jos ei olisi sunnuntai voisin käydä samantien ostamassa vaikk Transformerin. Luultavasti olen huomiseen mennessä unohtanut taas koko Reedin.
Meinasin just sanoa smaa späm. Joten stratum osta vaan se Berlin ensin. Rakastut siihen niin voit sitten kuunnella sitä transua.
Mutta eikös Transformer ole helpompi ja hitimpi. Luulisi että se olisi siinä mielessä parempi ensiostos. Olen minä tosin molemmat joskus kuullutki kirjastolainoina, mutta eipä ole hirveästi musitikuvia.
Mutta eikös Transformer ole helpompi ja hitimpi. Luulisi että se olisi siinä mielessä parempi ensiostos. Olen minä tosin molemmat joskus kuullutki kirjastolainoina, mutta eipä ole hirveästi musitikuvia.
Ja myös kuluneempi. Jos oikeesti meinaat jaksaa vielä kuunnella Walk On The Wild Sidea tai Perfect Dayta, niin hyvä ostoshan se on.
[quote:11bc083bdd="stratum"]Mutta eikös Transformer ole helpompi ja hitimpi. Luulisi että se olisi siinä mielessä parempi ensiostos. Olen minä tosin molemmat joskus kuullutki kirjastolainoina, mutta eipä ole hirveästi musitikuvia.[/quote:11bc083bdd]
Ja myös kuluneempi. Jos oikeesti meinaat jaksaa vielä kuunnella Walk On The Wild Sidea tai Perfect Dayta, niin hyvä ostoshan se on.
Ei ole aavistustakaan mikä tuo Walk on the Wild Side on joten varmaan jaksan. Ja kyllä Perfect Daykin on maistunut tähän asti aina silloin kun sen sattuu kuulemaan.
[quote:909032ecf5="upsetter"][quote:909032ecf5="stratum"]Mutta eikös Transformer ole helpompi ja hitimpi. Luulisi että se olisi siinä mielessä parempi ensiostos. Olen minä tosin molemmat joskus kuullutki kirjastolainoina, mutta eipä ole hirveästi musitikuvia.[/quote:909032ecf5]
Ja myös kuluneempi. Jos oikeesti meinaat jaksaa vielä kuunnella Walk On The Wild Sidea tai Perfect Dayta, niin hyvä ostoshan se on.[/quote:909032ecf5]
Ei ole aavistustakaan mikä tuo Walk on the Wild Side on joten varmaan jaksan. Ja kyllä Perfect Daykin on maistunut tähän asti aina silloin kun sen sattuu kuulemaan.
Ookko eläny tynnyrissä?
Ei mutta, siis ihan tosissaan Lou Reed ei oo mikään maailman vaikein artisti... Ja mä vaan pelkään, että ostat sen Transformerin, pidät sitä tylsänä ja et koskaan kuuntele Berliniä, joka on loistava.
[quote:8a75b566ed="börjeslandet"]
Ookko eläny tynnyrissä?[/quote:8a75b566ed]
Vopite olla, mutta vopite olla myös että tunnistaisin piisin jos kuulisin sen. Olen yleensäkin huono muistamaan biisien nimiä.
Ei mutta, siis ihan tosissaan Lou Reed ei oo mikään maailman vaikein artisti... Ja mä vaan pelkään, että ostat sen Transformerin, pidät sitä tylsänä ja et koskaan kuuntele Berliniä, joka on loistava.
No vitu, taidan sitten aloittaa Metal machine Musicilla.
[quote:f6aa63850f="stratum"][quote:f6aa63850f="börjeslandet"]
Ookko eläny tynnyrissä?[/quote:f6aa63850f]
Vopite olla, mutta vopite olla myös että tunnistaisin piisin jos kuulisin sen. Olen yleensäkin huono muistamaan biisien nimiä.[/quote:f6aa63850f]
Smaa, veikkaan kyllä juuri tuota... Mutta kun siinä lauletaan take a walk on teh wild side
[quote:a98e150aa0="börjeslandet"][quote:a98e150aa0="stratum"][quote:a98e150aa0="börjeslandet"]
Ookko eläny tynnyrissä?[/quote:a98e150aa0]
Vopite olla, mutta vopite olla myös että tunnistaisin piisin jos kuulisin sen. Olen yleensäkin huono muistamaan biisien nimiä.[/quote:a98e150aa0]
Smaa, veikkaan kyllä juuri tuota... Mutta kun siinä lauletaan take a walk on teh wild side [/quote:a98e150aa0]
Hei Yrtsi, miltä meno maistuu. Joo-o, kyl Lasse Mårtenssonin versiota jaksaa vielä kuunnella...