You are not logged in.
vankka arvio tässä yläpuolella, pystyn puoltamaan monessakin kohtaa. just toi avausraidan mokaaminen vei fiilikset ensikuuntelulta, sittemmin eritoten lentokone on alkanut toimia apolloviboineen. silti just harmittaa se, että ilman vanhojen hittien sekaanripottelua nää uudet styget eivät rakentaisi niin kovaa kokonaisuutta.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Juuh ja ois ollu kiva ottaa just Apollo ja vaikka Vinokiikari mukaan...
Vuoden nuori muotoilija.
Harmittaa kyllä JVG-jengon puuttuminen Tipan taiteelliseen vapauteen
Just Wörkkii varsinkin maistuu puulta. Ja noissa uusissa biiseissä välil havahtuu miettimään, onko nyt Tippa vai Villegalle äänessä...
Last edited by Jophiest (09.08.2014 19:14)
kokonaisuutena ihan hyvä ep, tykkään myös mehusta ja wörkistä, mut tykkään tosta post hyphy menosta muutenki
hyvää dokaus ja autoräppiä
enemmän autotune vammailu anthemeita seuraavalle kiitos
Last edited by DEVILETERNAL (09.08.2014 20:58)
Juupa juu tää sitten huomenna.
Vuoden nuori muotoilija.
Huomenna lähtee soootanaa :rockhands:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vuoden nuori muotoilija.
Tippaa ei paljon pakotteet paina. Ihan vitusti juustoo.
Vuoden nuori muotoilija.
Tippa did turn up! Huh-huh-huh mitä tulitusta oli etenkin Tipan setin alkupuoli. Jossain vaiheessa intensiteetti vähän laski, kun Tippa herrasmiehenä päästi kavereita ääneen ja mestaria on tietysti mahdotonta seurata.
Kokonaan tyhmäks meni viimeistään Puffaadokaan aikana jutut.
Mä oon timantti kans kohokohtana. Jotain pre-ep-klassikoita olis voinut tulla mutta eipä auta kyllä valittaa kovimmasta tykittelystä pitkään aikaan.
SKKRRRTTTTTT!!!
Vuoden nuori muotoilija.
tipedi taas tappaa koko muun possen
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Vuoden nuori muotoilija.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
vittu miten kova
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kröhöm elikkäs Tippa tänään Tampereella!
NUARI KUKKO PALAA MANSEEN
KEIKKA:
Tippa-T (PME Records)
Pe 19.9.2014 Tampere, UNION - Work and Leisure Club
Ovet klo 22, ikäraja K18
Liput 8
Pakko mennä!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Odottelin keikan alkua lavan reunustalla. Samalla oli oiva tilaisuus tarkistaa nykynuoriso. Paikka oli täynnä 18-vuotiaita.
Jengi oli kivan näköisesti pukeutunutta. Converse-tyyppisiä kenkiä oli paljon. Ihmisillä oli rentoja vaatteita. Kukaan ei yrittänyt esittää mitään coolia paria poikkeusta lukuun ottamatta. Nuoriso keskittyi bailaamaan. Lämppärinä ollut dj soitti mm. Nicki Minaj'n peppubiisin remixiä. Nuoret tanssivat. Heillä oli tosi hyvä meininki, mutta se ei ollut sellaista alkoholin aiheuttamaan euforiaa. Tanssiliikkeet olivat samanlaista slaavilaisia pidättyväisiä liikkeitä, joita minun nuoruudessani käytettiin. Sukupolvien välinen kuilu oli siis yllättävän pieni, minkä vuoksi tulin erinomaiselle tuulelle. Aloin itsekin vähän naputella jalallani.
Keikan alku venyi pitkälle yöhön. Olin lähes eturivissä. Tippa käveli lavalle ja näytti todella hassulta ilman aurinkolaseja. Hyvin nopeasti Star Trek -henkiset yksiosaiset lasit menivätkin nenälle. En nyt jaksa muistella biisejä sen tarkemmin, mutta kolmannen kohdalla mesta syttyi palamaan, kun tuli Mä oon timantti. Mimmit eturivissä olivat ns. mehuissaan. Minusta näytti siltä, että he olivat innostuneet Tipasta jollakin erityisellä tavalla. Tippa tihkuu seksiä paljon enemmän kuin vaikkapa Cheek. Tipassa on alkukantaista luolamiehen seksikkyyttä.
Räpit putosivat yllättävän tehokkaasti. Tippa oli normimeiningeissä. Onhan tämä jäbä nero, sanotaan se nyt taas kerran. Hakuna Matata oli yksi kohokohtia. Mehu tokavikana biisinä sai jengin sekoomaan niin, että lavan edustan turvakaari lähti sijoiltaan. Yllätyin, miten vahva materiaali Tipalla on jo nyt keikkailua ajatellen. Suosikkibiisejäni Apolloa, Vinokiikarimiestä tai Lentokonetta ei tullut, mutta se ei haitannut, sillä ne ovat enemmän kotikuuntelubiisejä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
pitääpä tsekkaa tulevat keikat.
Last edited by murmur (20.09.2014 13:12)
Rapsalle
Vuoden nuori muotoilija.
mietin tässä kuinka hieno olis tippa-t x sadboys/GTBSG biisi
tärkeempi ku fintelligens ja petter
Stadionkeikkoja odotellessa
Vuoden nuori muotoilija.
tippa-t elvyttää
Tippa ois en perjantaina Kutosella.
Vuoden nuori muotoilija.
Tippa ois en perjantaina Kutosella.
Ja tänään Alessa
Vuoden nuori muotoilija.