You are not logged in.
vähän nihkeää menoa leanilta. luulisi ettei tuossa asemassa tarvitsisi enää kumarrella skenepäiden suuntaan, kun kotona raikaa aivan varmasti skrillexin uusin albumi harva se päivä.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Mr. Lean tuntee selvästi kohdeyleisönsä, brittiläisen luokkayhteiskunnan makugestapon. Eviaani Kristukselle suitsutusta ja rahvaan suosikille pakkohaukut
Last edited by Folkhälsan (17.08.2014 12:26)
Vuoden nuori muotoilija.
minä olisin kylmästi ja totuudenmukaisesti suitsuttanut kumpaakin. skenepoliiseille hämmennyksen aihetta, kun pitäisi miettiä uudelleen omia mieltymyksiään.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Reiska :peul:
Vuoden nuori muotoilija.
^ Tärkeä kysymys, koska itse en tiedä edes sitä, mistä suunnasta kelkka on kääntymässä. Oma havaintoni pari vuotta sitten kesällä oli se, että nuoret mimmit Kalliossa olivat kirjoittaneet otsaansa Skrillex, kun tyyppi oli Weekend-festivaalilla ja aiheutti hervottoman liikenneruuhkan. Silloin pidin sitä erittäin coolina, koska hän popularisoi rajuja soundeja. Vuosi sitten tuli joku hyvä biisi, josta vielä diggailin. Viime viikonloppuna yritin katsoa keikkaa, mutta tuli tylsistynyt olo hyvin nopeasti. Jos olen skenepoliisi, olen siis kääntänyt kelkkani tälläviisiin ja siinä mielessä symppasin tota Yung Leanin juttua.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
oisko foorumin skenepoliiseilla esittää ajankohtaista mielipidettä halkaisemaan tätä riitaa? vai pureskellaanko vielä leanin kommentin vaikutusta skrillexin asemaan skenessä?
Tykkääks Yung Lean Sandstormista?
Älä päästä painiks sitä
Tää kyl pakko saada uudellekin sivulle
MAKE IT
BUN
DEM
Älä päästä painiks sitä
Veikkaan, että niin skenepoliisit kuin Skrillexkin nakkaa paskat sille, mitä tämä sulatejuustonapin näköinen hermanni sössöttää folkhemmetmamman essun alta. Aika eri maailmoista taitavat diskurssit olla muutenkin: Skril murjaistessaan make 'em bounce tuskin tarkoittaa södermalmilaisten naapuriluokan skootterityttöjen Kånkeneita.
Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee ja basso tippuu MAKE IT BUM DEM
Vuoden nuori muotoilija.
ei vittu
Haha eikai kekään Skrillex oo koskaan ollu Cool.
Veikkaan, että niin skenepoliisit kuin Skrillexkin nakkaa paskat sille, mitä tämä sulatejuustonapin näköinen hermanni sössöttää folkhemmetmamman essun alta. Aika eri maailmoista taitavat diskurssit olla muutenkin: Skril murjaistessaan make 'em bounce tuskin tarkoittaa södermalmilaisten naapuriluokan skootterityttöjen Kånkeneita.
Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee ja basso tippuu MAKE IT BUM DEM
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
tännekin tämä
ILR:lle omistettu:
Miksi kutsutaan maailmanlaajuisesti Skrillexin läpimurron jälkeen levinnyttä dubstep-epidemiaa?
Bun-dem-iaksi
Älä päästä painiks sitä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tarjoiluehdotus: mämmiä naamariin ihan juhamietona ja voja voja, jo pärisee
on tää skrillex kyllä mahotonta huumemusaa, eilen right in -biisin ne yhdet soundit muodosti tosi jänniä kuvioita jotka kutitteli aivopoimuja mukavasti, on se nero
pitäis varmaan ostaa scary monsters vielä cd:nä, mut onks tää bangarangin jälkeen tehny mitään mainitsemisen arvoista, en oo jaksanu tsekkailla?
recess-albumia kuuntelin joskus hieman, ihan skrillexiä oli. ehkä tärkein kontribuutio tähän asti niiden varhaisten hittien lisäks tietty noi justin bieberin levylle tuottamansa kappaleet.
kuuntelin pitkästä aikaa scary monstersia (selvinpäin) ja eipä tuo kyllä oikein jaksa sytyttää, nimibiisi toki edelleen ihan tajuton mutta muut aika plääh. recess lähtis halvalla, ehkä pitäis vaan ostaa se cd kun jos tsekkailen netistä/läppäriltä niin eihän se miltään kuulosta. sitten vaan sen verran huumeita että pärisee, make it bun dem
taitaa kuitenkin olla niin, että tän klassikkobiisit voi luetella yhden käden sormilla, mutta ne onkin kyllä sitten kieltämättä kovia.
Mä muistan sun syntymäpäivän. 20. huhtikuuta 1992, eli sä oot härkä. Sä kuuntelit huonoa dubsteppiä, josta mä leikin pitäväni, sä lopetit polttamisen viis kertaa meijän kolme vuotta pitkän suhteen aikana, sun facebook-salasana oli Keisari1993 isolla koolla, sä annoit sun jätskis aina sulaa, koska se oli parempaa niin, sun lempipeli oli COD, sä et hallinnut sun rahankäyttöä, sä katoit kerran fifth geariä 16 tuntia putkeen, sä petit mua neljä kertaa ja sä sait aina huuliherpeksen kevätauringosta.
Ja mä olin sun eka. Ja sä olit mun. Eka ero.
Harva asia kirpasee niin paljon kuin se, kun sulle ensimmäisen kerran sanotaan että nyt mennään eri suuntiin. Yhden kessun mittaisen keskustelun aikana sä olit musertanut kaiken mitä mä luulin tietäväni susta ja meistä. Se oli sellanen out-of-body-experience, jossa me oltiin Hannu ja Kerttu piparkakkutalossa, mut täs skenaarios ei ollu mitään noitaa vaan Hannu otti hatkat ja jätti Kertun piparinsa kanssa kattomaan kun seinät homehtuu ja glasyyri sulaa auringossa.
Mä menin kotiin ja katoin fifth geariä kaheksan tuntia, updeittasin sun fb-seinää jokatoinen minuutti kattoakseni et ooksä sielki jo sinkku. Annoin jätskin sulaa.
Ja yhtäkkiä mä en enää vihannut dubsteppiä, vaan kuuntelin sitä haikaillen, nyyhkyttäen jonkun skrt-skrt tahdin kanssa. Skrt skrt kyynel unts unts kyynel droppi kyynel. Mä kuuntelin bangarangin 42 kertaa meijän eron jälkeen. Se oli samaan aikaan voimaannuttava ja lamauttava; mä takerruin kiinni niihin asioihin mitä me muka oltiin, ikäänkuin ne olis jotain poppakonsteja saada sut takasin.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
joo mut vittu toi bangarang ep pärisee iha vitusti
on kyl niin huumemusaa ku pärisee suunnilleen kaikissa aineissa, varmaan suunniteltu niin
mistähän tän sais kohtuuhintaan vinyylinä? ihan paras levy.
Miksi sinä etelänmies huidot? Skrillex pitää hyttyset loitolla!
hyttysillä taitaa olla huono musiikkimaku, kyseinen biisi kun on yksi parhaista ikinä :psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee::psykee:
Make it bun demin viteo on kyllä helvetin hyvä ja on se biisikin hyvä.
Ja tietty Spring Breakersin alkuun se yks biisi sopii kuin nenä nakutettuun.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi