You are not logged in.
Tässä otsikossa voimme keskustella Sarajevossa viime vuosisadan alussa surmatusta kruununprinssistä (vai kuuluisiko tämä raskaampaa-otsikkoon).
Myös saman nimisestä bändistä voimme keskustella nyt kun kauan odotettu toinen levy on aivan ilmestymäisillään.
Eka levy on minusta aina ollut sellainen "ihan kiva". Roskilden keikka -04 oli aika hyvä ja innostuin jopa ostamaan levynkin. Saa nähdä miten uuden levyn kanssa käy.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Se uusi biisi, minkä hirveä musiikkivideo pyörinyt jo jonkin aikaa MTV:llä, on muuten aivan järjettömän tylsää ja ärsyttävää ääntä.
Se uusi biisi, minkä hirveä musiikkivideo pyörinyt jo jonkin aikaa MTV:llä, on muuten aivan järjettömän tylsää ja ärsyttävää ääntä.
sama
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Piti vielä lisätä, että siitä tulee mieleen Kim Wilde! Onko se jotenkin kopioitu jostain? Vai oliko se Kylie?
You're so lucky, lucky luckyy... eiks ookki?!
Kylieltä tuo kuulostaa. En tosin ole edelleenkään kuullut sitä Franzpoikien biisiä.
<@DBGene> senkin karkki
Uus biisihän on hei ihan vitun hyvä. Tänään tuli tuo uus levy kuunneltua töissä palttiarallaa kuus kertaa ja kyllähän se toimii. Parempi ku deby. Vähän jykevämpää meininkii, löytyy sitä punkkkkiaki mistä ne puhus. Ja tosiaan, rockabillya! Wohoo. Oikein hyvä levy. Muutamia tosi loistavia biisejä mut ne vähemmän loistavat on kuitenkin parempii ku debyn vähemmän loistavat.
laddism begins at home
JepJep!
Yllättävän kelvolliselta tuo uusi levy kuulostaa, ainakin odotuksiin nähden. Päällimmäisenä levystä jäi mieleen, kuten jo Musaspämmissä spämmäsin, loppupuolen trio What You Meant - I'm Your Villain - You Could Have It So Much Better. Etenkin (White Stripesmainen?) I'm Your Villain saa pään kummasti nyökkimään. Osa biiseistä vaikuttaa vähän tylsiltä, mutta voihan olla että ne ajan myötä kasvaa. Levy on varsin räkäinen ja todella minullakin tuli paikoin mieleen että prkl tämähän on ihan punkkia.
Debyhän on varsin OK (****) ja Take Me Out biisi oli tullessaan todellista parhautta. Mutta kummasti tuo s/t:kin on jäänyt levyhyllyyn pölyttymään. Sitä en uskalla vielä sanoa onko You could have it so much better parempi levy kuin deby - ehdottomasti ehkä.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
näin näitten uuden musiikkivideon, ja se näytti ja kuulosti halvalta parodiaversiolta franz ferdinandista...
...en tiedä onko se sitten hyvä asia heille jotka ff:Stä alunperinkään pitivät, mutta vähän pääsi yököttämään
anteex
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Piti vielä lisätä, että siitä tulee mieleen Kim Wilde! Onko se jotenkin kopioitu jostain? Vai oliko se Kylie?
aikamoiset vertailukohdat, nyt alko jo uusi FF kiinnostamaan...
ekan levyn hitit matinee ja take me out soi ihan kyllästymiseen asti radiossa enkä edes oppinut erottamaan niitä toisistaan... hyvät esikuvat pändillä mutta johan tuo kaikki tehtiin joskus 1980 mutta vaan paremmin.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Älytöntä paskaa se uusi biisi. Tämä olkoon kohtuullista ja enenmpää en huomauttele tähän otsikkoon.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Olen jostain syystä välttynyt kuulemasta tota uutta hittibiisiä. Kerran vissiin radiosta kuulin. Aion kyllä tutustua tuohon uuteen levyyn, mutta vielä en ole ehtinyt. Eka levy oli hyvä ja Leedsin keikka mainio. Paidankin ostin. Harmi vaan, että brittipissikset eivät oikein osanneet muita biisejä kuin Take me outia
aikamoiset vertailukohdat, nyt alko jo uusi FF kiinnostamaan...
Mua harmittaa aika paljon, kun rakas Kim Wilde kasettini tuhoutui viime talvena. Muistan kun ostin sen Ilomantisin halpiskaupasta. Se oli minun ensimmäinen kasetti mikä oli ostettu Suomesta.
olivat kyllä tiukasti yhteen soittava leppoisa yhtye ankkarockissa. Uusista biiseistä jäi mieleen tuo I'm Your Villain ja kyllä uusi sinkkukin hyvältä kuulostaa. Kunnon hyvää tanssimusaa.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
En pidä uudesta levystä lainkaan. Ekassa oli muutama hyvä poppiralli, joita tuli tanssilattialla heiluttua.
en ole kolmekybänen emoboy
Voi jee, että se uusi sinkkubiisi on ihan ala-arvoista. Siis aivan kamalaa purkkapoppia.
Taisivat tehdä Strokesit.
Liisa Ihmemaassa
Tylsältä ja tasapaksulta renkutukselta se uusinkin levy kuulosti. Muutama ihan siedettäväkin biisi oli joukossa, mutta melko yllätyksetöntä ja itseääntoistavaa menoa, joka ei sytyttänyt.
En oo vieläkään kuullu uutta. Vanhasta senverran, että olihan se ihan ookoo renkutusta, tosin sen takemeoutin ylisoitto radiossa aiheutti ko. biisiä kohtaan traumoja.
Urh.
Varikset komentavat
[quote:7d487499c1="blgr"]OOTTE NIIN ARVAAMATTOMIA
[/quote:7d487499c1]
Pidin ensimmäisestä levystä kovasti. En ole hetkeen kuunnellut, mutta kun baarissa soi Take Me Out pitkästä aikaa, niin myönnän ilmaisseeni, että kyllä se edelleen kuulostaa hyvältä. Miedolla mielenkiinnolla suhtaudun uuteen levyyn.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Minusta se uusi biisi videoineen on ihan hauska. Voi tosin olla, että mielipide muuttuu aika pian tuolla soittotahdilla (video tulee MTV:ltä joka kerta kun eksyy kanavalle). Olisihan se uusi levy mielenkiintoista kuulla, debyytti toimii edelleen ihan hyvin. Take Me Out ei tosin koskaan ole ollut henkilökohtainen suosikkini, olen enemmän Darts of Pleasure- ja Michael-miehiä.
[quote:a40cefee57]Take Me Out ei tosin koskaan ole ollut henkilökohtainen suosikkini, olen enemmän Darts of Pleasure- ja Michael-miehiä.[/quote:a40cefee57]
Itse taidan olla Jacqueline- ja Coming Home -miehiä. Mutta tosiaan, hyvä levy tuo debyytti. En silti ole kauhean innoissani tuosta uudesta. Pitääpä kattella...
"A repo man's always intense"
Olisihan se uusi levy mielenkiintoista kuulla
Luisterpaalissa se näkyy ja kuuluu vielä olevan.
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/index.jsp
Levyä ei muuten kannata tuomita sinklebiisin tai parin kuuntelukerran perusteella. Olen sen n. seitsemän kertaa kuunnellut läpi ja kyllähän se paranee koko ajan...
Tuomitsin tuossa aikaisemmin tämän uuden levyn vähän liian hätäisesti: nyt kun on kuunneltu vähän enemmän niin kyllähän tämä tasaiselta kokonaisuudelta vaikuttaa. Menee melkeinpä tämän vuoden TOP 10-albumilistalle! Kuuntelin myös debyn pari päivää sitten ja se kyllä oli edelleen melko tylsä ja epätasapainoinen, kuten muistelinkin. Take Me Out ja Auf Asche levyn ainutta parhus-osastoa.
Uusimman albumin I'm Your Villain sitten onkin melkein bändin paras biisi, ainoa miinus on vain hienoinen ylipituus ja kertsi on melko mitäänsanomatonta potkimista. Hyvät kitarariffit ja basso kuljettavat biisiä hienosti eteenpäin ja onhan sillä rumpalillakin rytmitajua...
Debyytin suhteen taidan olla Darts of Pleasure- ja 40 ft -miehiä. Taitaahan tuo uus sinkku lopulta olla ihan kiva renkutus, ja kai sen levynkin vois katsastaa jossain vaiheessa.
This must be what jail / I will scratch
En muista mikä mies olit viime kesänä Harjuvoskauksen jälkeen, mutta ainakin paria Franz Ferdinandin biisiä innostuit tanssahtelemaan kotimatkalla.
<@DBGene> senkin karkki