You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Olix jo? En jaksa tarkistaa:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pelasin läpi. Hyvä peli
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
en jaksanu ees kuunnella loppuun
where's the drop?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Vuoden nuori muotoilija.
NYT KÄVI NÄIN ONNEA KUITENKIN
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
uus levy kuuntelus
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Vuoden nuori muotoilija.
Huhhuh
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
.salut.gif. niin vitusti
Vuoden nuori muotoilija.
Ai saatana
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kaikkiin ylempiin samaa
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
No huhhuh mitä tykittelyä. Ja noi visuaalit! Varsinki toi juokseva luurankosysteemi huhhuh vittu
Oli kyllä ihan saatanan kova keikka ja visuille ehdottomasti muutama ylimääränen peukku. Tän vuoden isoin ja oikeastaan ainoakin yllättäjä Flowssa
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Yung Leanin mielipide Skrillexistä.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl … oK-8#t=136
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.