You are not logged in.
Simo Frangenin hauskuutta ei voi käsittää.
Simo Frangenin hauskuutta ei voi käsittää.
juu, se on käsittämättömän hauska
oon joskus saanut pinppiä sönköttämällä mimmeille ville leinosen musasta
pari kertaa kans ryypännyt sen kanssa klubin bäkkärillä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oispa cd:näkin
Oon tällä levyllä mukana karjumassa Mistä puheen ollen, eipä oo Ville ottanut mitään yhteyttä ilmestymisen tiimoilta
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tää kans vihdoin tulossa:
Ville Leinonen tekee paluun melodisemman ilmaisun pariin laulelmahenkisellä poplevyllään, jonka yhteyteen on helppo liittää laatusana "ajaton". Albumin ensimmäinen single julkaistaan vuodenvaihteessa, ja työnimellä Suolaa ja sokeria kulkeva täyspitkä 27.2.2015. Keikoilla levyn kappaleet esittää Ville Leinonen yhtyeineen -trio.
Onpa kyl väkevää menoa levy, huhhuh
Last edited by Jophiest (05.11.2014 12:17)
:peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Isi oli anttilasa, vähä sitä hiplasin, mutta en ottanu mukaan
vähän pelotti et leinonen tekis matti johannes koivut ja alkais yhdentekeväks, mut tää isihän on hemmetin hyvä. pitäis saada kuunneltua biisit ihan peräkkäin vielä ku oon vaa ilmais-spotifyllä pyöritelly tota kännykällä.
tää isihän on hemmetin hyvä.
Joo hyvältä tosiaan kuulostaa. Ihmeen harvoin tulee Leinosta kuunneltua, vaikka joka kerta kun soittimeen pistän niin tykkään kovasti. Ainoastaan kerran olen vissiin livenäkään nähnyt...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kommentit
Lähettänyt 10.09.2015 - 15:50 käyttäjä Ville (ei varmistettu)
Oikeesti mä vaan vedän kepuraa ja pieren.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
^ Tosta tuli mieleen, että arvostin Villen menoa viime viikonloppuna, kun oltiin sen "studiolla" kaverin bileissä Pispalassa, ja heppu vaan kasuaalisti äänittelee siinä kaiken möykän keskellä
Täytyy sanoa, ettei ihan kamalasti etukäteen houkuta yhteislevy Mopon kanssa, mutta eiköhän sieltä ole taas oikein hyvää tulossa. ISI oli oikein hyvä levy ja mukava paluu niistä kreiseistä levyistä tämmöiseen tutumpaan tulkintaan.
bzort glorf bööth
Nekin (en muista omistanko molemmat vai vaan toisen) oli oikein hyviä eli sillä en sano. Emmä niitä vaan jaksa kuunnella samalla tavalla kuin noita iisempiä levytyksiä.
bzort glorf bööth
Levylautakunnassa soi parhaillaan joku biisi uudelta levyltä; aika vahvat Valumo-vibat jatsailusta huolimatta.
Ja siis hyvältähän tämä kuulostaa.
Mikäs tämä uusi levy on? Jotain uutta siis tullut/tulossa?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mikäs tämä uusi levy on? Jotain uutta siis tullut/tulossa?
Juuh elikkäs tämmönen levy ku Laivalla, jatsitrio Mopon kanssa. Pitäis muistaakseni ens viikolla tulla kauppoihin.
Ei kuulostanut hirveän kaksiselta, mutta eiköhän levyllä ole jotain minullekin maistuvaa ja hankituksi tule vielä.
bzort glorf bööth