You are not logged in.
Mistä tota levyä sit saa, Temmi Kongilta?
joo, roopelta voi kysellä tai sit ollilta, mahdollisesti äxällekin on tulossa tai en tiiä
Det räcker nu on Mikael Wieheä! Vetivät sen kans VVllä talvella. Levy ciinnostaa.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
uuden levyn sanoitukset (suunnilleen):
sitä ruåttalaista ei taida löytyä tuolta mut ehkå täältä
ei vittu, en tiedä mikä siinä on, mutta liimanarina nyt vaan ON suomen paras bändi, tän ep:n (mini-lp:n?) jälkeen sorry radiopuhelimet, parhaiden bändien lista meni taas kerran uu-six-six-six. jotenkin tää vaan iskee ihan hemmetin syvälle jonnekin, jonnekin johon korkeintaan yltää suomalaisista joku vitun PEKKA STRENG
kuulematta vuoden turhin tekele.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Mistä toi rc-lungenin viha tätä bändiä kohtaan kumpuaa?
Mistä toi rc-lungenin viha tätä bändiä kohtaan kumpuaa?
Tätä on tullut itsekin ihmeteltyä
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Ihan virkistävää vihaamista. Oon välillä leikitelly ajatuksella et tää bändi meni "pilalle" comebackin myötä. Mystiikka katos åhå en oo kyl tainnut edes nähdä yhtään keikkaa näiltä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Joo mulla oli siis ihan aitoa kiinnostusta, en ala tuomitsemaan muiden vihaa tämmösis asiois.
vihaajat vihaa, ei sillä, itse en edes tajua miksi tää on mun ykkössuosikki mutta kai oon jo vähän höperö näin vanhemmiten. onneksi vaimo ei oo nyt paikalla (sorry rc-lungen) niin voin rauhassa kuunnella, parasta musaa ikinä. herranjumala ölli pauke, tangled up in blue
Jes, sain tilattua Dokauschwitzin
Jes, sain tilattua Dokauschwitzin
Arvostan kyllä lungenin suoraselkäisyyttä siinä, ettei ainakaan lähde kavereidensa bändejä kaveruuden takia diggaamaan :salut: Sama lehmä mullakin ojassa, mutta kova bändi silti
Last edited by Kalossimies (06.08.2014 13:57)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
En ole muuten tehny mitään tän levyn hankkimisen eteen näinköhän jää hankkimatta
En ole muuten tehny mitään tän levyn hankkimisen eteen näinköhän jää hankkimatta
jossain vaiheessa tero skeletonin piti saada lisäkappaleita äxään myyntiin, kysy siltä
ja tosiaan olen ollut ymmärtävinäni, että kassuversiota lisäbiiseillä tulossa jossain vaiheessa.
Jää ostamatta.
bzort glorf bööth
Onko toi soundcloud-biisi levyltä? Aika hyvän kuulonen.
Ei näytä olevan Äxässä.
Tehääns niin että jos joku jolla on levyä myynnissä näkee tän viestin niin saa pistää sähköpostia tosta nappulasta, ostan levyn.
Ei näytä olevan Äxässä.
Tehääns niin että jos joku jolla on levyä myynnissä näkee tän viestin niin saa pistää sähköpostia tosta nappulasta, ostan levyn.
Mulla saattaa olla yks ylimääräinen myytävänä. Laita privaa.
Uudet housut ja paita wrote:Onko toi soundcloud-biisi levyltä? Aika hyvän kuulonen.
Ei näytä olevan Äxässä.
No laitan sit ite saatana laitan.
Ciinnostais kyllä kans!
on joo, tai oikeestaan siinä on 2 biisiä, ja tuolta löytyy myös kahvibiisi.
rudy_mentary wrote:Uudet housut ja paita wrote:Onko toi soundcloud-biisi levyltä? Aika hyvän kuulonen.
Ei näytä olevan Äxässä.
No laitan sit ite saatana laitan.
Odotan nännit hiessä vastausta sähköpostiini.
Täyttä herkkua tää levy
Nyt sitä levyä myyntiin johonki saatana!
Vai onks kaikki män vai mitä? Vittu mitä toimintaa
löytyyks temmikongin yhteystietoja netistä, yritä roope.seppala @ gmail piste com ehkå?
levyä voi saada myös julkkarikeikalta, joka on sorbuksessa ensi lauantaina klo 18, mukana myös hulda huima & iida umpikuja. itsehän olen luultavasti toisaalla tuolloin
no niin, täyspitkä neko case -coveri marais la nuit
olikohan tätä koskaan postattu tänne? no tässä on, free download.