You are not logged in.
GOTG on paras marvel leffa tähän mennessä. lloyd kaufman cameo
The Wolf of Wall Street
Alku aikamoista tykitystä, mutta hyytyy loppua kohden.
Last edited by jookcha (02.08.2014 11:57)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vähe pelas tympee peli. Aika tavanomainen kotiintunkeutumistrilleri, vaikka aihe olis tarjonnu mahikset kiehtovampaankin elokuvaan.
Joo, oli GOTG kyllä tosi hyvä leffa. Kerrankin foorumistit ovat jossakin asiassa oikeassa.
Mahtavaa myös, että tunsin Merlen The Walking Deadista heti eikä tarvinnut miettiä puolen leffan ajan, mistä tuo on tuttu.
North by Northwest
Edelleen yksi maailman parhaista.
Viimeviikkoiset:
Ihan jees. S/M-touhut jäi tosin vähän irralliseksi ja musat kävi paikoitellen hermoille.
pl
Rasittavaa tyhjäkäyntiä paikoitellen mut kylhän tätä tuoppi kourassa katteli
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
meil samat
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Guardians of the Galaxy
Olihan tuo loistava.
American Hustle.
Odotin hieman vakavampaa leffaa, mutta täähän olikin ihan puhdasta viihdettä.
nyt kun ebola on kuuma puheen aihe, ajattelin kattoa tän. ei tässä kyllä pahemmin mitään järkeä ole, mut hyvä kummiski. anthony wong rules
Hyvä leffa ja kuumotus% sopivan korkea.
:peuk:
Se7en
Huonompi kuin muistin, mutta ihan pl.
aikamoista kohellusta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Michael Haneke -sarjassani katsoin hänen uusimman ja ylistetyimmän elokuvansa Rakkaus (mm. Cannesin voitto ja ulkomaankielisen elokuvan Oscar). Olihan se hyvä, mutta olen pitänyt joistakin muista Haneken filmeistä enemmän. Tuli vähän sellainen vaikutelma, että elokuvaohjaajaa kuuluu alkaa arvostaa todella vasta sitten, kun hän tekee tällaisen "aikuistuneen" elokuvan. (Ja ikäähän tällä äskettäin aikuistuneella ohjaajalla on 72 vuotta.)
edelleen IHA VITUN JEPA
realistinen tulevaisuudennäkymä. ihan hyvä lefu
Last edited by ydinaukio (08.08.2014 03:15)
Tää on kyllä mainio
ydinaukio wrote:Tää on kyllä mainio
joo, parempi kuin esim. big
Lapsuuden suosikkielokuva (tai ainakin yksi niistä) tuli katottua ja toimi vieläkin hyvin. Mulla oli tää VHS:llä, mutta se tais olla joku leikattu versio, kun en muista nähneeni siinä esim. Murphyn käden irti ampumista haulikolla. Tuo kohtaus oli muutenkin jäänyt lapsena mieleen, niin ehkä hyvä näin. 4/5
tosi hyvä