You are not logged in.
nappasin tämän töistä
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Luin pari viikkoa sitten saman kirjoittajan kirjan Ihmissatama enkä ollut täysin vakuuttunut, vaikka siinä olikin paljon kiinnostavaa. Tämä kirja taas on todella hyvä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Last edited by Folkhälsan (30.07.2014 09:07)
Vuoden nuori muotoilija.
huonoin Tom Hollandin historiakirja mitä olen lukenut, mutta toisaalta myös varhaisin. Lähennä varhaisen kirjoituksen muokkaamista yhtenäiseksi narratiiviksi. Sinänsä ihan viihdyttävä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Nerokasta settiä
I only have three chairs in the house, for instance; one for the wife, one for me, and one for a guest. No more. One guest at a time that's my philosophy. You don't want your house turning into a hippy commune.
In fact, there have been occasions when I've been getting on with a woman very well and as soon as she found out I was in The Fall she went right off me. I've even tried to cover it up sometimes.
If anybody says to me I've got a problem with the drink, I tell them I do have a problem like where to get it after eleven o'clock. I've stopped drinking anyway stopped half an hour ago.
A lot of people say I'd be a really good dad. But I'm the sort who'd forget about the child. I'd be at the pub engrossed in a conversation when I should be at home because the baby's in front of the fire getting slowly roasted. I'm that type of fellow.
Your eyes / like crashing jets
ärsyttää tällänen "perustuu poliisiraporttereihin" shitti. kai tän loppuun lukee
Last edited by DEVILETERNAL (07.08.2014 19:39)
Pidän Ministryn levyistä väliltä Twitch Filth Pig. Tätä kirjaa lukiessa tulee vähän sellainen olo, että haluanko oikeasti kuunnella noin kammottavan tyypin tekemää musiikkia. Harvemmin kyllä annan artistin persoonan vaikuttaa musiikin kuuntelemiseen, joten enköhän minä Ministryäkin taas pian kuuntele. Mutta toivon, että en koskaan tapaa Jourgensenia.
Edit: Ei Jourgensen varmasti ole pohjimmiltaan paha ihminen. Syy kaikkeen on luultavasti vain se, että hänellä on taipumusta pahoihin riippuvuuksiin.
Last edited by EndloseAngst (19.08.2014 13:54)
taas soditaan, pannaan ja on natsejakin
Hyvältä vaikuttaa.
ja
Last edited by Kalossimies (13.09.2014 04:36)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
eka nide luettu, toka menossa
Vihdoinkin pääsin vauhtiin tuossa Metro 2033:ssa. Vaikuttaa hyvältä. Siitä on kai joku jatko-osakin. Melkein tekis mieli myös pelata niitä pelejä tai peliä, mikä tosta on kai joku tehty, en tajuu.
Otin tän Amazonista testiin, varmaan ostan koko kirjan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
huh
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ajattelin, että pitäisi lukea vanhojen teatterikavereideni kirjoja. Joten Miken kirjan jälkeen pitää varmaan hankkia Tommi Kinnusen Neljäntienristeys.