You are not logged in.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Aaron Dilloway.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Yo La Tengo
bzort glorf bööth
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Most perfect music i've ever heard sano Peelin Johnkin tästä aikoinaan
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
No tää uus Jarsen levy.
Your eyes / like crashing jets
mitvit en tienny et on ilmestynyt
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Enpä muistanutkaan kuinka hyvä pop-levy tämä on
^peukl:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
se yks Anton Hammerin tanssibiisi suomivoksuilla
H.I.T.S.
Outkast.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
https://soundcloud.com/lasten-hautausmaa
Tällaista hehkuteltiin kovasti piffillä ja onhan tuo hyvänkuuloista.
Noitalinna huraa! meets Mana Mana ilman raskautta sanoi joku osuvasti
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
^ jammaileva Ulvis
^ Yksi all-time favourite tuo
THE GROWLERS tietty! Muutama päivä vielä keikkaan! Oon miettiny miten voisin parhaiten kuvailla näiden musiikkia ja garage-surf on osuvin mitä oon keksiny. Eli oikeastaan täsmälleen se sama miten ne itse on luonnehtinu meininkiä: beach goth. Samannimisen tapahtuman järjestävät vuosittain. Asenne on niin kohdillaan, ettei paremmasta väliä. Laulajalta murtu/ katkes jalka tällä kiertueella, kun oli stage divennu festareilla. Äskettäin sai kipsin pois, mut siihen asti veti keikat pyörätuolissa. Mitä sitä nyt pikku juttujen takia keikkoja perumaan... Ei näin hyvään uuteen musiikkiin turhan usein törmää!
Tässä yks mun suosikki-live näiltä (kattooko näitä edes kukaan!?). Jengi näyttää ihan krapulaisilta ja laulaja ryystää jotain soppaa välissä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Kari Peitsamo
bzort glorf bööth
Last edited by Folkhälsan (15.08.2014 14:52)
Vuoden nuori muotoilija.
^