You are not logged in.
Ihmebantu on kyllä ihan helvetin hyvä.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Alotin vihdoin Sillan. Pari jaksoa katottu. Hauska sarja ja varmaan koukutun.
Olen katsonut Orphan Blackia ne pari jaksoa, mitä tähän mennessä on tullut. Se on ihan viihdyttävä. Tieteissarjaksi sitä sanottiin, mutta klooneista huolimatta se vaikuttaa ainakin tähän mennessä enemmän jännityssarjalta. Siitä tulee myös jotenkin nuorisosarjamainen vaikutelma, vaikka päähenkilön on varmaan pakko olla iältään jo lähellä kolmeakymmentä. Mikä ihmeen kloonipäivä se muuten oli, kun tämä alkoi? Samana päivänä tuli kaksi klooneista kertovaa filmiä: Ole luonani aina (jonka katsoin) ja Schwrznggr-filmi 6. päivä (joka ei vaikuttanut niin kiinnostavalta, että olisin katsonut).
Kylmäverisesti sinun
Pitäis katsoa kokonaan joskus.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Wild Palms lähtis ekaa kertaa sitten 96
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Katottiin pari päivää sitten Breaking Badin aloitusjakso, joka vaikutti kyllä hyvältä, mutta True Detectiven jälkeen jotenkin laimealta koheltamiselta.
Onko teille ikinä käynyt silleen, että joku sarja (tai miksei elokuva, biisi tms.) on ollut niin hyvä, että sen jälkeen on pitänyt pitää taukoa muiden katsomisessa, koska ne eivät vaan innosta samalla tavalla?
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
orphan black on vitun hölmö, ihan jees kumminki
Last edited by DEVILETERNAL (14.07.2014 22:19)
eastbound and downin katoin täs parina viime päivänä kokonaan. jäätävää sikailua, parasta
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
24:n kuudennen tuotantokauden aloitin eilen ja yhdeksän jaksoa jo takana. Taas tämä jotenkin lähti käsistä, vaikka lupasin itselleni, että homma pysyisi kohtuudessa. Jo yksikin jakso kakkosnelosta on liikaa ja kakskytneljä on sitten liian vähän, kuten tavataan sanoa. On vaan niin kova sarja, että rakastajat rakastaa ja heittaajat heittaa!
6.tuotantokausi katottu. Hyvää menoa taas kerran.
Nyt taukoa tuosta ja HIMYM-komediaa ja Fringeä tulille. Eka vaikutti lupaavalta ja seuraavaksi Fringeä testiin.
Wild Palms lähtis ekaa kertaa sitten 96
Pärisi
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Naurakaa mulle, mutta aloitin vihdoin Wiren. Ja onhan tää
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
hrmunoita wrote:Wild Palms lähtis ekaa kertaa sitten 96
Pärisi
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Klovni - kyllä nolottaa. Täähän on melkein yhtä nerokas kun se vuoden hauskin leffa. Aika kiperää huumoria.
Boardwalk empire 4 -
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Cheers
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Curb!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
en seuraa ku diiliä ja selviytyjiä, ja diilistäkin 2 viimeisintä katsomatta
Kadonneet. Samannimistä suomalaissarjaa katsoin myös, kun se tuli jokunen vuosi sitten. Molemmat ovat todella kiinnostavia ja koukuttavia. Toisaalta suomalaisessa oli suomalaisten ohjelmien tyypilliset ongelmat (vähän tönkkö ja kömpelö) ja amerikkalaisessa amerikkalaisten ohjelmien tyypilliset ongelmat (lipevä, paisutteleva, ennen mainoskatkoa kerrotaan liikaa tulevasta).
Kadonneen jäljillä UK. Aika koskettava. Tosin suomalainen on parempi, koska siinä näytetään sitä etsimistä enemmän.
Katoin vihdoin loppuun Arrested Developmentin 4. kauden. Suuri pettymys, paikoittain toki nauratti, enimmäkseen Gob. 6/10. Toivotaan että leffa o parempi, jos nyt on kerran tulossa. Aloin tietty heti kattoon sarjaa alusta asti vissiin neljännen kerran, parasta
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
eastbound and downin katoin täs parina viime päivänä kokonaan. jäätävää sikailua, parasta
Neloskauden aloitin tällä viikolla.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Murtuva maailma. Ihan kiinnostava. 2/5 jaksoa katsottuna.
Villi pohjola. En ole nähnyt alusta asti ennen, nyt viisi jaksoa takana enkä oikein tiedä kuinka kauan tätä jaksaa katsella. Aikoinaan taisin katsoa paria vikaa kautta, muistoissa tämä oli jotenkin... öh, taianomaisempi?
Jotain uusintoja katsoin joskus Villi pohjolaa, taika oli kadonnut täysin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
väärin katsottu, 5/5 sarja.
arvasub
Episodesin taso laski kakkoskaudella, kolmoskauden pari ekaa jaksoa ollut ehkä pikkusen parempia.
Orphan Blackia oon katsonut Ylen tahtiin, ihan ok hömppää.
Six Feet Underia aloitin nyt vihdoin, jotain 5 jaksoa tähän asti katsottuna. En ihan täysin vielä ymmärrä miten toi on niin kehuttu, mutta ihan hyvältä vaikuttaa kuitenkin.
Mistä/miten katsot tota Six Feet Underia?
^ torrentina latasin ton ykköskauden joskus ajat sitten. HBO Nordicista tuota vois vissiin katsoa kaikki kaudet. Ajattelin ottaa sen taas syksyllä kun ehtii olla enemmän telkkarin ääressä.
Eikö täällä kukaan seuraa Leftoversia? On kyllä imenyt mukaansa varsin tehokkaasti.
Sent from my iPhone 16
Eikö täällä kukaan seuraa Leftoversia? On kyllä imenyt mukaansa varsin tehokkaasti.
Hep! On kyllä koukuttava. Helppohan tälläsen kanssa ois kyyniseksikin heittäytyä, mutta mitä suotta kun just hyvää jännää. Nää henkilöjaksot erityisesti toimii. Toivotaan riittävää ikää, sillä asetelma vaikuttais selvästi olevan pedattu hieman vähemmän simppelille salaliitolle/mysteerille a la Lost.
Last edited by risto_m (06.08.2014 20:41)
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.