#1 28.02.2007 13:57

Häkkis Atte
Member
Registered: 14.12.2006
Posts: 36
Website

Shannon Wright

Tietääköhän teistä joku, että onko Shannon Wrightiltä tullut sen Yann Tiersenin kanssa tehdyn yhteislevyn jälkeen mitään? Mulla on Shannonin Dyed In The Wool ja Over The Sun ja täytyy kyllä sanoa, että varsinkin Dyed In The Wool on noussut autiosaaren levyjen joukkoon. Jotenkin siinä yhdistyy kaikki mistä itse tykkää. Draamaattista menoa, upeaa kitarointia ja helvetin vahva ääni. Tietty Albinin tuotanto tai tuottamattomuus antaa kanssa oman osuutensa levyille. Livenäkin neito olisi kiva joskus nähdä. Youtubesta löytyi seuraava pätkä keikasta:
http://www.youtube.com/watch?v=Y7J2Ut91cuw

Offline

#2 28.02.2007 14:06

Häkkis Atte
Member
Registered: 14.12.2006
Posts: 36
Website

Re: Shannon Wright

Niin ja tuo tytön edellinen bändi eli Crowsdell kiinnostais myös. Minkälaista kamaa se mahtaa olla?

Offline

#3 01.03.2007 11:28

uraani
Member
From: Turku
Registered: 03.10.2006
Posts: 63

Re: Shannon Wright

Jep, ainakin myspace-fanisivujen mukaan uusi albumi on valmis ja julkaistaan Euroopassa maaliskuun lopulla.

Hyllystä löytyy vain "Over the Sun", mutta on se sen verran laadukas pläjäys että täytyisi ottaa nuo muutkin kuunteluun.

Offline

#4 01.03.2007 22:55

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: Shannon Wright

Over the Sun pääsi vähän yllättämään silloin ilmestyessään. Shannon Wrightin ehti lokeroida mielessään keskilaimean tason carpowerpeejiiharveyksi aiempien levyjen perusteella ja vaikkei mitään suurta harppausta senkään levyn myötä repertuaariin jäänyt niin kyllä sitä aika paljon tuli toissavuonna kuunneltua. Yleisesti parhaana (?) pidettyä Dyed in the Woolia en muuten ole kuullut. On mulla joku sen aikainen live jossa varsinkin Less than a Moment toimii mahtavasti.

Ei näitä raitoja ny randomisoitannossa tuu juurikaan skippailtua, kai se on jonkinasteisen laadun merkki.


Älä päästä painiks sitä

Offline

#5 01.03.2007 23:01

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: Shannon Wright

Mix muuten raskaampaan? Tää on vielä kyseenalaisempi luokittelu kuin se taannoinen Replacements


Älä päästä painiks sitä

Offline

#6 02.03.2007 00:12

Häkkis Atte
Member
Registered: 14.12.2006
Posts: 36
Website

Re: Shannon Wright

ILR wrote:

Mix muuten raskaampaan? Tää on vielä kyseenalaisempi luokittelu kuin se taannoinen Replacements

Arvasin, että tähän tartutaan. Meinasin, että mihin tämä pitäisi laittaa, mutta tunnelma on kuitenkin kappaleissa pääosin hiton painostava ja toisaalta saundit ja soitto vetävät paikoin lähelle noiserokkia. Toisaalta nyt, kun Dyed in a Woolia kuuntelee niin vähän vaikea tätä nyt on raskaampaan niputtaa. Cat Power mullekin tuli musasta alunperin mieleen, mutta kyllä Shannoniin olen saanut enemmän otetta. Kuten sanottu Dyed in a Wool kannattaa ehdottomasti ottaa haltuun eikä se Tiersenin kanssa tehty yhteislevykään hullumpi ole.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB