You are not logged in.
olin soittamassa tuolla keikalla
uus levy ois tulos täs jahka miksaukset on valmiina ja tulee painosta
ette tykkää kuitenkaan
uusia paitoja tulossa
on tullut parit uudet paidat ton blind willie mctellin jälkeenkin
ette tykkää kuitenkaan
mitäs kaikkii formaatteja tästä olikaan tulossa, odotan suurta pettymystä mut hankin silti kaikki mahdolliset
ette tykkää kuitenkaan
vähän niinku steel mammoth: the disappointing new album.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
rudy_mentary wrote:uus levy ois tulos täs jahka miksaukset on valmiina ja tulee painosta
ette tykkää kuitenkaanmitäs kaikkii formaatteja tästä olikaan tulossa, odotan suurta pettymystä mut hankin silti kaikki mahdolliset
LP, kasetti (jossa mahd. yks bonaribiisi - ehkä) ja vissiin promona CD
just juttelin ollin kanssa, että pitäis mennä yhdessä miksaamaan yks biisi uudelleen
ostin tämmösen paidan:
Eilen kuunneltiin lopulliset miksaukset ja masterointi. Ihan ok EP tulossa.
Odotan innolla taiteilijan mahdollista palopuhetta, josta en saa mitään selvää. Levyn: ostan.
bzort glorf bööth
kuulematta turha.
Ihan ok
Hyvä mainospuhe
Uutta levyä ois saatavilla H2Ö:ssä. Soitan setin jälkimmäisessä osassa, spesiaalikeikan takia lössiä vaihtuu lavalla välillä.
Paljo maksaa?
Paljo maksaa?
Ihan tarpeeks.
666
painos siis 50 ja hintaa taitaa olla parikymppiä kun on tommonen suorakaiverrushomma. toivottavasti tommosen jostain saa, roope vissiin jossain reissussa tms. olli oli eilen tavastialla ja kuulemma äxässä ja combatissa oli 5 kpl myynnissä näitä männä viikolla, mutku ite olin reissussa niin en ehtiny seurata niin tarkkaan asioita
"Takapihalla esiintyvä Liimanarina onkin jotain aivan muuta. Ystäväni on seurannut keikkaa alusta asti ja luonnehtii sen sisältäneen joitakin nerouden pilkahduksia ja hirvittävästi sekoilua. Itse pääsen kyllä todistamaan lähinnä jälkimmäistä. Bändi ei meinaa saada edes biisejä alkuun, kun kukaan ei tunnu tietävän sointuja tai ylipäätään, mitä ollaan tekemässä. Fiittaamassa oleva lauluntekijä Hulda Huima laitetaan esittämään kaksi omaa kappalettaan, jotka ovat ihan söpöä tunnustuksellista folkia. Sitten Liimanarina palaa lavalle möykäröimään. Näin kaukana musiikin tavanomaisista määritelmistä olevaa toimintaa pitää ehkä vähän arvostaakin."
Näin runkkassa.
Mitä sitä nyt rumbalta voi odottaa? Ei se ole mikään wire, vaikka vakavasti otettava se kai yrittää olla.
EDIT: ei siksi että itse kirjoittaisin liimiksestä yhtään sen mairittelevammin
Last edited by rc-lungen (22.07.2014 13:11)
miksi vihata parhaita?
joku vois photoshopata tästä liimis-version, täs miniläppäris ei oo ees paintii:
liimis, tuo suomen animal collective
Psyko ei ollut vielä postannut tämän suomen animal collectiven liveä, joten tästäpä tulee:
bzort glorf bööth
Pointtina mulla taisi olla lähinnä se, ettei Rumba nykyään yksinkertaisesti julkaise hyviä sanoja kokeellisesta tai marginaalisesta musiikista. Etenkään ajankohtaisesta sellaisesta. Paitsi silloin kun Juuso Paaso kirjoitti live at le piss-livestä, mutta julkaistiinko häneltä muka yhtään enempää arvioita? Rumban toimituksen lurkkaajat, hoi?
unohdin mainita että juuso paaso oli mun viime yön unessa, siinä jossa sain 300 000 euroa! tosin, saattoi olla ettei ollu enää siinä uniosiossa
Muistan lukeneeni Juusolta enemmänkin arvosteluja.
bzort glorf bööth
en tiedä maksaako vaivaa kirjoittaa mielipidettä yhden kuuntelun perusteella, mutta sorry vaan piip "piep piep" willberg, vuoden parhaan levyn titteli tais just mennä toisaalle. ja jos puhutaan parhaista cover-levyistä niin nick cave sai aika kovan haastajan. ihan sikahyvät soundit tässä, tyylillisesti lähimpänä on tuo nyttemmin jo legendaarinen maailma (oululaisten?) homojen vankina, en voi sille mitään (ja toivottavasti ölli ei käy täällä lukemassa vaikka pahoin pelkään että turha toivo, googlaa kuitenkin, terkkuja) mutta on se vaan edelleen suomen paras tulkitsija, en tiedä miksi mut tää musa vaan iskee. hauska kun mukana myös ruåtsinkielistä matskua. itse asiassa ihan törkeen mahtavaa että viimeinkin uutta liimis-matskua, vaikka onhan näitä livenä kuultu, biisit ei sinänsä omia ja toi 5-600 purkkia liimaa ehkä alkaa tangled up in bluena, mutta loppu aika lailla liimis-klassikkoa, mut en valita. tuleeks täst joku kasettiversio vielä? digiversiokin kelpaisi, ois kiva saada nää kännykkään, toisaalta ei siel oo tilaa mut sit ku ostan uuden
mutsiishei, painos 50, ÄLKÄÄ NUKKUKO ONNENNE OHI NYT KUN NÄITÄ VIELÄ SAA (muualtaki ku iibeistä lol)
arvosanani: vuoden paras levy
Mitä tossa siis on, Dylania?
Ja onko nykynuoriso noin avutonta, että ei osaa siirtää vinyylimusaa tietokoneelle
Ja onko nykynuoriso noin avutonta, että ei osaa siirtää vinyylimusaa tietokoneelle
on
ja joo dylania lähinnä, tosin en oo varma onks toi det räcker nu jotain björn afzeliusta vai mitä lie.
levy soi kolmatta kertaa, vanhat sterkat mut silti IHA VITU JEPA
Mistä tota levyä sit saa, Temmi Kongilta?