You are not logged in.
Saattaa mennä mettään mutta psykokarkki ja hezma: http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php … 91#p864591
Valitettavasti on käynyt rosvo.
^ ei paha, mutta siinäpä se, ehkä oikeassa mielentilassa iskis paremmin.
Huïg vois tykätä Marthasta. Kuuntele tuolta jotain. Muut kans!
http://marthadiy.bandcamp.com/album/martha
Last edited by leposi (29.07.2013 18:36)
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
leposi wrote:Huïg vois tykätä Marthasta.
Mulla tuli itse asiassa sama mieleen
Nyt vasta huomasin, eka piisi ainaki pärisee!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
hyvältä kuulostaa
jacco gardnerille oma topikki? enpä ollu tämmösestä ennen kuullutkaan.
stratum wrote:leposi wrote:Huïg vois tykätä Marthasta.
Mulla tuli itse asiassa sama mieleen
Nyt vasta huomasin, eka piisi ainaki pärisee!
Pilke wrote:hyvältä kuulostaa
jacco gardnerille oma topikki? enpä ollu tämmösestä ennen kuullutkaan.
Vopis tehdä, jos huomenna jaksais. Kirjottelin tästä jotain joskus psyketopsuun.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
PSYKO
bzort glorf bööth
kiitos
Psyko hox:
Last edited by hezma (30.08.2014 08:36)
semmonen tuli kuunnellessa mieleen että hasauttelija saattais tykätä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Blank Realm
Edit: mut onpa paska video
Last edited by leposi (21.09.2015 20:40)
hezma saattaisi tykätä VHOLin täyspitkästä kun kerran Mastodoniakin diggailee. Bandcampista kuunneltavissa. Musaa voisi tosiaan verrata Mastodoniin, mutta on näillä ihan oma juttunsa ja soittajat on pitkän linjan metallisteja. Bändin eka EP on enempi black metallia.
Ahaa. Tsekkaan jossain välissä Tosin sanotaan sen verta, että Mastodon on niitä harvoja tuon tyylin (progemetalli?) bändejä joista oon innostunu Nyt kuuntelen regeita ja sen jälkeen The Space Ladya
Joo, itsekin olen aika nirso progemetallin suhteen. Paitsi olen kyllä kuunnellut Dream Theateria ja Symphony X:ää joskus nuorempana tosissani
ei kaikkee tartte kertoa tällee julkisesti
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Rushia olen kyllä joskus diggaillut.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
hezma saattaisi tykätä VHOLin täyspitkästä kun kerran Mastodoniakin diggailee. Bandcampista kuunneltavissa. Musaa voisi tosiaan verrata Mastodoniin, mutta on näillä ihan oma juttunsa ja soittajat on pitkän linjan metallisteja. Bändin eka EP on enempi black metallia.
Yritin tätä, mutta en mää oikeestaan kauhiasti tykänny
Firon wrote:hezma saattaisi tykätä VHOLin täyspitkästä kun kerran Mastodoniakin diggailee. Bandcampista kuunneltavissa. Musaa voisi tosiaan verrata Mastodoniin, mutta on näillä ihan oma juttunsa ja soittajat on pitkän linjan metallisteja. Bändin eka EP on enempi black metallia.
Yritin tätä, mutta en mää oikeestaan kauhiasti tykänny
Nyt kävi näin. Kerro sitten mielipiteet jos kuuntelet Sonic Youthia joskus (taisit vastikään mainita jossain ketjussa ettet ole ikinä kuunnellut ja psykis suositteli aloittamaan Daydream Nationista). Tällä forkalla ei taida montaa olla joka ei ole ko. bändiä kuunnellut.
Last edited by Firon (28.11.2015 16:18)
Ehkä voisin ihan siks olla kuuntelematta Sonic Youthia, ihan liian meinstriimiä
Ehkä voisin ihan siks olla kuuntelematta Sonic Youthia, ihan liian meinstriimiä
nyt se daydream nation, arvostellaan sit sun tajuamisen astetta
Kuuntelin ekan biisin tuosta. Sinällään ihan kivaa kai (vissiin vähä samaa osastoa ku esim. Television), mutta ei tossa nyt yhtäkkiä ollu mitään erityisen mielenkiintosta sillee, katotaan myöhemmin uudestaan. Ehkä.
Kuuntelin ekan biisin tuosta. Sinällään ihan kivaa kai (vissiin vähä samaa osastoa ku esim. Television), mutta ei tossa nyt yhtäkkiä ollu mitään erityisen mielenkiintosta sillee, katotaan myöhemmin uudestaan. Ehkä.
Tsekkaa vielä Pink Steam, Rather Ripped -levyltä. Jos sekään ei lähde, niin sitten Sonic Youth ei liene sulle... ts. tajuamisen aste ei oo kovin korkea
hezma wrote:Kuuntelin ekan biisin tuosta. Sinällään ihan kivaa kai (vissiin vähä samaa osastoa ku esim. Television), mutta ei tossa nyt yhtäkkiä ollu mitään erityisen mielenkiintosta sillee, katotaan myöhemmin uudestaan. Ehkä.
Tsekkaa vielä Pink Steam, Rather Ripped -levyltä. Jos sekään ei lähde, niin sitten Sonic Youth ei liene sulle... ts. tajuamisen aste ei oo kovin korkea
Niin laaja tuotanto, että eipä parin biisin perusteella osaa vielä sanoa toimiiko. Toki noi kummatkin ihan parasta ja Pink Steam bändin top5. Huonoja biisejähän niillä on varmaan alle kymmenen.
Voin tehdä jonkun hyvän soittolistan hezmalle jos kiinnostelee.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
En ole ihan varma mitä kaikkea hezma kuuntelee, mutta ennemmin lähtisin vinkkailemaan noita tämän vuosituhannen alun levyjä, joissa ei olla enää aina niin kolmen minsan biisien mitoilla liikenteessä. Murray Street tai Sonic Nurse esimerkiksi kuunteluun. Jos taas haluaa kuulla bändiä parhaimmillaan niin ehdottomasti Daydream Nation välistä ja suoraan Sisterin tai Evolin pariin.
bzort glorf bööth
Kuuntelen kohta tuon Pink Steamin ku kerkiän, katotaan sitte.
No toihan kuulostaa jo hyvältä, ihan Curelta ..paitsi ku laulu alko niin kuulosti ihan Janne Westerlundilta