You are not logged in.
Vähän erilaista "folkia" leposille.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
mä kyl kans näin piiskan ekaksi
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Katoin, että sillä oli piiska ja olin heti kiimassa.
Minusta tuntuu, että siitä on tarkoituskin tulla mieleen piiska.
mä kyl kans näin piiskan ekaksi
bzort glorf bööth
Serena
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Onks toi joku sun ottama salakuva?
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Kattelin kans tossa tänään tai eilen aamulla. Jumalauta ku se katsoo kameraan SAATANA ETTÄ PURSKAHDAN.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
vanha girl crushini Annizeth
ja tuoreempi tapaus, The Seventh Sphinx -bloggari, jönssöns noita hartioita
Kilo Kish
Olivia Williams
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Patricia Arquette
Christine McVie
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Joku randomisti imgurista bongattu malli.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Esie eli Momoko Kuroki. Valokuvamalli, aivan uskomaton laulaja ja ehkä maailman hotein ja coolein nainen.
Evangeline Lilly
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Elisabet Strid, ruotsalainen Wagner-sopraano. Kuuntelen juuri Bayreuthin festivaaleilta Reininkulta-radiointia, jossa hän laulaa Freian roolin. Alemmassa kuvassa hän on Freian rooliasussa.
EndloseAngstin kontribuutioille
Keep 'em cuming.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sabina Altynbekova
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
The Hearing
en ole kolmekybänen emoboy
Sabina Altynbekova
haluaisin nähdä "elokuvan" siitä, kun tämä viehkeä palloilija käy urheiluhierojalla
Last edited by Pope (01.08.2014 09:04)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
, mut joo ehkä vähän
On se vaaan
Maija Mokkila. Yleensä TV2:n klo 19 uutisissa.
Eipä noita parempikaan akkoja oo rokissa ollu vähään aikaan