You are not logged in.
Helposti tää Trumans Waterin Spasm Smash. Ja The Munchiesin Spacecakes-kassu.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Mondre
Maailman paras musiikkivideo.
Maailman paras musiikkivideo.
Ootsä mun veli?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
EndloseAngst wrote:Maailman paras musiikkivideo.
Ootsä mun veli?
*
Jos olet mun sisko, niin sitten olen. Muussa tapauksessa en ole.
Vainpcmusicjutut
uus lil b
Vuoden nuori muotoilija.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
erityisesti toi when you were mine
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
no kyllä pärisee
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
parisenkymmentä kertaa olen tuon^ kuunnellut, kyllästymisen merkkejä ei vieläkään havaittavissa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vuoden nuori muotoilija.
Tää on mun voimabiisi
John Fahey. About kaikki muu taitaakin olla turhaa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
https://www.youtube.com/watch?v=nASn_cVa3VI
Turkkilainen cover-versio David Bowien parhaisiin kuuluvasta biisistä I'm Deranged. Toimii minusta ihan loistavasti. Tätä kuunnellessa tajuaa, että kyllähän sen alkuperäisenkin biisin melodiassa on itämaista sävyä.
https://www.youtube.com/watch?v=nASn_cVa3VI
Turkkilainen cover-versio David Bowien parhaisiin kuuluvasta biisistä I'm Deranged. Toimii minusta ihan loistavasti. Tätä kuunnellessa tajuaa, että kyllähän sen alkuperäisenkin biisin melodiassa on itämaista sävyä.
EndloseAngst wrote:https://www.youtube.com/watch?v=nASn_cVa3VI
cass mccombs
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vuoden nuori muotoilija.
Kyllä tuo lautasella just pyörivä Siinain Supermarket on kuin levyn muotoon puristunut jättimäinen timantti.
Your eyes / like crashing jets
Kyllä tuo lautasella just pyörivä Siinain Supermarket on kuin levyn muotoon puristunut jättimäinen timantti.
eri