You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oon viimeaikoina jaksanu keskittyä lähinnä sängyn alla olevaan Roope-Setä pinoon (josta haluan hankkiutua eroon, mutta pitäähän se ensin lukea läpi) ja kaikenlaisiin töistä saamiini lehtiin, mutta ray charlzin innoittamana Lolita on nyt kesken.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
hyvältä vaikuttaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
::peuk:
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Joku siisti uusien kirjain lukubinge pitäis alottaa. Pari kuukautta on vaan menny vanhojen suosikkien parissa.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Aloin lukea tätä, koska sitä verrattiin jossain Theodore Roszakin loistavaan kirjaan Flicker. Onhan näissä molemmissa elokuvia ja mystiikkaa, mutta kyllä Yönäytös on paljon tavanomaisempi jännityskirja. Tai ainakin puolivälissä tuntuu siltä. Mukaansatempaava se kieltämättä on. Olen muutamassa päivässä lukenut lähes 400 sivua, vaikka yleensä olen huono lukemaan romaaneja ja jätän useimmat kesken. Mutta tässäkään suhteessa Yönäytös ei vedä vertoja Flickerille, jota oli ihan oikeasti vaikea laskea käsistään.
kumpi on ollu parempi?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
illuminatuksen 2. osasta jotain parikyt sivua jäljellä
illuminatuksen 2. osasta jotain parikyt sivua jäljellä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
DEVILETERNAL wrote:illuminatuksen 2. osasta jotain parikyt sivua jäljellä
jäi eka osa joskus kesken
jookcha wrote:DEVILETERNAL wrote:illuminatuksen 2. osasta jotain parikyt sivua jäljellä
jäi eka osa joskus kesken
jäi itellä varmaan pari-kolme kertaa kesken kunnes sit rykäisin koko trilogian suht nopeeseen tahtiin. vois lukea uudestaan englanniks tässä joskus.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
illuminatus 2 luettu, huomenna pitää kattoa jos osa 3 olis kirjastossa. nyt luen ray bradburyn lokakuun maan
illuminatus 2 luettu, huomenna pitää kattoa jos osa 3 olis kirjastossa. nyt luen ray bradburyn lokakuun maan
ray bradbury
Huomasin sattumalta kirjastossa, että tämän kirjan kirjoittaja John Ajvide Lindqvist on kirjoittanut myös vampyyrikirjan Ystävät hämärän jälkeen. En ole lukenut sitä, mutta filmiversio oli minusta mestariteos. Ajattelinkin, että tämä saman kirjailijan Ihmissatama voisi olla hyvä kirja.
Kirja alkoi reippaasti, mutta sitten alettiin kertoilla perheen menneisyydestä. Kieltämättä nämä kertomukset ovat suureksi osaksi kiinnostavia, mutta silti tuntuu vähän siltä, että koska tämä lähtee oikeasti käyntiin. Arvelen, että lopulta ne menneisyyden jutut punoutuvat yhteen nykyisyyden kanssa.
Last edited by EndloseAngst (30.06.2014 00:32)
Saapa nähdä saisiko tuon Joycen Ulusseyksen (englanninkielinen laitos) luettua syksyyn mennessä. Sitten siihen olisi mennyt vain vuosi.
kesän eka kesädekkari
http://4.bp.blogspot.com/-CorQM-tbKGI/T … +novak.jpg
kesän eka kesädekkari
miulla taitaa Tää kirja lojua jollain hyllyllä lukemattomana. Kannattaako tuohon tarttua?
vish purin ensimmäistä seikkailua viimeistelemässä juuri. Kelpo kesäkirja, vaikkakin varsin kevyttä. Intian kulttuuri ja yhteiskuntaa tuo hyvin tietämättömälle avaa.
Irvingin Kaikki isäni hotellit juuri menossa.
luen tätä ja kirjoitan esseetä musiikkisensuurista. ahdistaa ja vituttaa. ihmiset ovat aivan sekaisin.
Markiisia kera suosikkikirjanmerkin.
Vaikkakin toi Arkistoplaneetta 8 oli pitkälti vain hämmentävän masentava, se oli myös melko originelli lähestymistavaltaan scifiin. Päätin lukea tän Canopus sarjan aloittaneen kirjan.
kalle päätalon kannaksen lomajuna luettu, kyseessä tais olla kallen viimeinen varsinainen julkaisu, elinaikana vielä koottu mutta postuumisti julkaistu. kolmeosainen novellikokoelma, eka osa niminovelli, joka tavallaan kuuluu iijokisarjaan, sitten lyhyitä novelleja, joista iso osa omaelämänkerrallisia myöskin, ja lopussa näytelmä viimeinen muuri, joka oli kieltämättä varsin nerokas, onkohan sitä esitetty koskaan?
viime yönä en saanut oikein nukuttua kun heräsin joskus neljän tai viiden maissa, joten aloin lukemaan hunter s. thompsonin pelon valtakuntaa.
Jari Tervon Ohrana. Otin lainaan vaan siksi etten ole lukenut koskaan Tervoa. Noh, ei huono, vähän hassua vanhahtavaa kieltä, mutta varmaan harkittu tyylikeino.
tigrushka wrote:http://4.bp.blogspot.com/-CorQM-tbKGI/T … +novak.jpg
kesän eka kesädekkarimiulla taitaa Tää kirja lojua jollain hyllyllä lukemattomana. Kannattaako tuohon tarttua?
joo, vaikka lopussa huononikin