You are not logged in.
Mulla on sellainen kutina että ehkä olisinkin tästä joskus muinoin tykännyt. Viime aikojen satunnaiset kohtaamiset ovat kuitenkin aiheuttaneet "eiks tää ollutkaan U2:n uusi sinkku?" -reaktion. Kivakerroin taitaa tässä tökkiä liikaa.
Sent from my iPhone 16
Mulla on sellainen kutina että ehkä olisinkin tästä joskus muinoin tykännyt. Viime aikojen satunnaiset kohtaamiset ovat kuitenkin aiheuttaneet "eiks tää ollutkaan U2:n uusi sinkku?" -reaktion. Kivakerroin taitaa tässä tökkiä liikaa.
Mullakin aina yhdistyy nykyään noi mielikuvat bändistä U2:een, mutta tokihan CP (heh) on parempi kuin nykyinen U2. Vähän luulen, että bändi oikeasti haluis olla yhtä iso ja "kova" ja vaikutusvaltainen kuin U2 80-luvulla. Tai sit tää on ihan selvä juttu, mutta emmä vaan seuraa mediaa tarpeeks. Anyway, ei töki ei. En jaksanu edes ottaa koiskeita siitä Kraftwerk-hommasta. Bändihän itekin selitti sen selvänä tribuuttina.
Toi itkurunkkaus-juttukin: Oliko se ny joku Rumban toimittaja, joka sen sanoi? Voi vittu RESPEC! Sitten se kuitenkin hehkuttaa jotain paljon nolompia levyjä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Joo, toi Bono-plagiointi teki yhdentekevästä pändistä vastenmielisen mulle. Oiskohan ollu jossain edellisissä Brit-awardseissa, jossa Martinin liikehdintä oli ihanq Zooropan aikaisella vielä-kohtalaisen-viriili-Bonolla.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Rush on ihan kiva. Viimeisintä en ole kuullut.
Proge vai AOR? -topikissa nämä eiq
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Joo, toi Bono-plagiointi teki yhdentekevästä pändistä vastenmielisen mulle. Oiskohan ollu jossain edellisissä Brit-awardseissa, jossa Martinin liikehdintä oli ihanq Zooropan aikaisella vielä-kohtalaisen-viriili-Bonolla.
Eihän se silti kovinkaan paljoa kuulosta U2:lta, e-eihän?
Kyllähän nyt on coldplayta humaanimpiakin keinoja tuhota sielunsa.
Laatu wrote:Don't Panic on hieno biisi...
Tuo taitaa olla minunkin Coldplay-suosikkini -späm.
Sama.
Larg wrote:Laatu wrote:Don't Panic on hieno biisi...
Tuo taitaa olla minunkin Coldplay-suosikkini -späm.
Sama.
Joo, sama.
"A repo man's always intense"
[quote:d1f5f46c7b="looramerri"][quote:d1f5f46c7b="Larg"][quote:d1f5f46c7b="Laatu"]Don't Panic on hieno biisi...[/quote:d1f5f46c7b]
Tuo taitaa olla minunkin Coldplay-suosikkini -späm.[/quote:d1f5f46c7b]Sama.[/quote:d1f5f46c7b]
Joo, sama.
Giganttinen ERI!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tässä salaseurassa ei missään nimessä katsella härän kulleja. Vaikka Chris Martinin penis on eittämättä suurehko.
Tässä salaseurassa ei missään nimessä katsella härän kulleja. Vaikka Chris Martinin penis on eittämättä suurehko.
... vaikka eilen Oscar-gaalaa-katsoessa tuli jälleen kerran mielen, että onpas laimean näköinen pariskunta tuo.
Chris Martinin penis on herkkä, tunteva ja huomioonottava elin.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Chris Martinin penis on herkkä, tunteva ja huomioonottava elin.
...ja eritoten ympäristöystävällinen.
Onko siihen tatuoitu korneja sloganeja?
Niinku AdIDaS
Ulvis wrote:Onko siihen tatuoitu korneja sloganeja?
Niinku AdIDaS
Varmaan Marttiinin munasa on myös se "="-merkki. Ettei tasa-arvo unohdu herkilläkään hetkillä.
Veikkaan muuten, että Alatalon Mikolla on iso kulli. Ei se voi olla se pelkkä mahtava preesens joka saa naiset säteilemään sen rinnalla-späm
Tästä lähtee vielä kaunis keskustelu. Kyllä Mikon genitaalit aina enemmän kiinnostaa kuin Marttiinin Krisun.
Tero saatana, s'olet gay!
LOPETTAKAA HETI KESKUSTELU CHRIS MARTININ MUNASTA!!!
otetaas sit laatuhuumoria: kuka seuraavista on tunnettu levylaulaja:
a) roger iisakki järvenpää
b) kyösti lapin leuku
c) chris marttiini
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Veikkaan muuten, että Alatalon Mikolla on iso kulli. Ei se voi olla se pelkkä mahtava preesens joka saa naiset säteilemään sen rinnalla-späm
Eikun se on Casio.
NYT ULOS TÄÄLTÄ KAIKKI TE KAMALAT HÄRÄN KULLIT JA MUUT PASKAT! Täällä on meneillään aamuhartaus.
pidän coldplaysta -spåm
Hyvä Masa! Tervetuloo! Tässä kabbalah-nauhasi.
Ja tuolla nurkassa on vadillinen reiluja panaaneja.
Älä syö soijarouhetta. Ulvis pissi sinne.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ei toki unohdeta. Tuossahan niitä on aimo kasa.
Kerran laskuhumalassa velipojan kanssa kuunneltiin Fix youta ja laulettiin mukana, ja molemmat itkettiin. Vai onko niitä kertoja ollut useita?
Feggy wrote:Niin olikin, kiitän. Paras sarja ikuna, ellei Tiikeriprikaateja ja Goodiesia oteta lukuun.
pitäiskö katsoa enempi televisiota-spøm?
EI!1 Kohta kehutte sitä komediasarjaa, jolla oli vähän samanlainen nimi, ja joka tuli puolikymmeneltä maanantaisin...
(En o koskaan vihannut Coldplayta, mutta emmä sitä erityisesti jaksa kuunnellakaan, paitsi pienissä annoksissa. Silloin kun debyytti ilmestyi, niin lainasin levyn kirjastosta, ja muistan kyllä jossain määrin tykänneeni. Jostain biisistä tuli mieleen Jealous Guy.)
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Olen yllättynyt ex-koljan avarakatseisuudesta tässä asiassa. Olet erittäin tervetullut seuraamme. Mielestäni täytät riteerit. Tuo kirjastolainaus on suorastaan liikuttava.
ginipoika wrote:Kakkonen on paras, mutta sekin kovin huono.
Morrisseyllä nämä
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki