You are not logged in.
Törkeen kova
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ei samperi mikä basso tässä kymmenen minuutin kohdilla
mistä toi rumpufilli on ennen neu!-sämplee?
toimii
Last edited by ydinaukio (30.05.2014 01:01)
Skeletonni wrote:ei samperi mikä basso tässä kymmenen minuutin kohdilla
mistä toi rumpufilli on ennen neu!-sämplee?
toimii
Tattis!
Rumpufilli on Casiopeaa, en muista kyl just nyt, että mistä biisistä.
Aika jees! Varovainen
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
himmeen kova
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
miksi poistit kehutun kassusi soundcloudista skele?
Huh huh miten kovia instruja paukutteli OD Kokemus Konttiaukiolla eilen
Last edited by Folkhälsan (14.06.2014 12:41)
Vuoden nuori muotoilija.
Leo-J
SLS:n biitti
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
steve
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
tännekin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^ Eri. En tule ikinä pääsemään kärryille siitä, mitä tässä skenessä tapahtuu, koska 99 prosenttia kaikesta matskusta on niin hirveetä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Törkeen hyvä styge, hyvä video. Hyvä hyvä
särre sekoilee taas
oliks tätä vielä?
Ceek-topikiin ehkä menis, mut:
Tämä mies pelasti suomirapin
Tehdään asioita biisi kerrallaan, yhdistän soulia ja hip hopia. Tulevilla biiseillä tullaan siis kuulemaan räpäytystä. Haluan tehdä aina sellaista musiikkia, mitä mun mielestä ei ole tehty aikaisemmin, Saari sanoo.
wau, miksei kukaan oo tota tajunnu aiemmin tehdä, nerokasta
Ei voi muuta sanoo ku
Vuoden nuori muotoilija.
lähde: https://blogs.aalto.fi/mining4meaning/2 … algoritmi/
Last edited by barton_funk (26.08.2014 14:48)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tää oli aika hyvä, tekiskö joku tommosen myös muistaki kun suomalaisista räbäreist!
barton_funk wrote:Tää oli aika hyvä, tekiskö joku tommosen myös muistaki kun suomalaisista räbäreist!
http://rappers.mdaniels.com.s3-website- … onaws.com/
tän inspiroimana toi varmaan on duunattu
masaikkonen wrote:barton_funk wrote:Tää oli aika hyvä, tekiskö joku tommosen myös muistaki kun suomalaisista räbäreist!
http://rappers.mdaniels.com.s3-website- … onaws.com/
tän inspiroimana toi varmaan on duunattu
Kiitos, aika siisti, toi jätkä on oikee panostanu tohon.. menny varmaan tovi kaiken datan keräämiseen.
Suunnittelimme sinulle huomisaamun ohjelman valmiiksi:
Klo 10:00 - Mä muutan Caliin -videon katsominen
Siinä kaikki.
-Konsulttitoimisto TuuttiCon. Vinkkejä gangstaan elämään.