You are not logged in.
Oon nimittäin aikaa sitten kyllästyny selaamaan tota viimeisin elokuva -topsua. Mua kiinnostaa vaan mitä kannattaa kattoa.
Ite katoin tänään Areenasta Koti-ikävän ja yllätyin erittäin positiivisesti. Kerrankin suomalainen nuortenelokuva, joka ei ole vaivaannuttava ja ennalta-arvattava.
*
Last edited by Pilke (03.06.2014 17:02)
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Pilike be stealin postauksia from mah topsukka!
Pilike be stealin postauksia from mah topsukka!
*
Viimeisin katsomani hyvä ELOKUVA taisi olla tuo ke-iltana neljänteen kertaan katsottu Jack Reacher. On se vaan mainio toimintapläjäys, että ihan sukat pyörii jaloissa kun sitä katselee. Hassua, että Cruisella on viime vuosien top 3 parhaat toimintaleffat listalla tän elokuvan lisäksi vielä M:I - Ghost Protocol. Skyfall on sitten se kolmas tällä listalla.
Oon nimittäin aikaa sitten kyllästyny selaamaan tota viimeisin elokuva -topsua.
mikä siinä kyllästyttää
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Pilke wrote:Oon nimittäin aikaa sitten kyllästyny selaamaan tota viimeisin elokuva -topsua.
mikä siinä kyllästyttää
Elokuvat ei ole mulle mikään intohimo, eikä näinollen leffojenkatselutopsu herätä samaa mielenkiintoa ku levyjenkuuntelutopsu.
*
No mut eiksekin nyt oo aika suhteellista et mikä kenestäkin on hyvä elokuva?
Äver siever miever tuver äver liver köver!
No mut eiksekin nyt oo aika suhteellista et mikä kenestäkin on hyvä elokuva?
No mielipiteitä tässä haetaankin, ei absoluuttista totuutta...
*
Europa Reportista tykkäsin.
Kuvittelen phlegmin katselemassa Europa Reportia avatarin ilme naamalla.
interuptor bastardo wrote:Pilke wrote:Oon nimittäin aikaa sitten kyllästyny selaamaan tota viimeisin elokuva -topsua.
mikä siinä kyllästyttää
Elokuvat ei ole mulle mikään intohimo, eikä näinollen leffojenkatselutopsu herätä samaa mielenkiintoa ku levyjenkuuntelutopsu.
*
täsmälleen tämä!!
ihana otsikko.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
minimoog wrote:No mut eiksekin nyt oo aika suhteellista et mikä kenestäkin on hyvä elokuva?
Mielipiteitähän tuolta toisestakin topikista löytyy
tässä topikissa toistaiseksi ollut paljon lätinää ja vähän villoja, eli meininki kuin piffin paljastelupalstalla, mutta ehkä tämä tästä, itsellänikään ei ole nyt tähän heittää yhtään hyvää lähiaikoina katsomaani filmiä
Pilke wrote:minimoog wrote:No mut eiksekin nyt oo aika suhteellista et mikä kenestäkin on hyvä elokuva?
Mielipiteitähän tuolta toisestakin topikista löytyy
Mut ei tarvi vaivautua selaamaan "ok" arvostelun saaneita läpi, jos miettii minkä hyväksi kehutun leffan voisi ehkä seuraavaksi katsoa.
*
Last edited by Pilke (01.06.2014 15:03)
ite suosittelisin kattomaan minkä vaan aikavälillä 1984-1994 tehdyn leffan. varmasti hyvä
Pari hyvää:
Hauska kauhukomedia, jossa kierrätetään Romeron yms. alan tyyppien zombieleffa kliseitä. Ei mitään splatteriä kuitenkaan. Pohjalla nuoren miehen kasvutarina, eli syvällisyyttäkin löytyy.
Australian perähikiöille sijoittuva tyly länkkäri (vai voiko sanoa länkkäriks?). Nick Caven tiivis käsäri ja paljon karua luontokuvaa. Muutaman vähän kornin kohtauksen ja repliikin ois voinu kuitenkin saksia pois. Ei hyvän mielen elokuva.
^ Lupaava kansi ainakin.
Ja vielä voisin kummastelijoille sanoa, että tämä topikki on vähän ku musapuolen "parasta just nyt".
*
Ja vielä voisin kummastelijoille sanoa, että tämä topikki on vähän ku musapuolen "parasta just nyt".
No oisit otsikoinut sen niin, tai "suositelkaa Pilkkeelle elokuvia", sekottuu vaan tohon toiseen topikkiin nyt.
Last edited by interuptor bastardo (02.06.2014 22:59)
Pilike, muuta otsikko!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
ite suosittelisin kattomaan minkä vaan aikavälillä 1984-1994 tehdyn leffan. varmasti hyvä
No voi ny vittu teidän kanssa.
*
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
kiitos
Tämä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
kikke wrote:Tämä
Entä tämä: ?
noiseidea wrote:kikke wrote:Tämä
Entä tämä: ?
Pannaan nyt sekin sitten
Kiitti pojat.
*
Huom! Tuo oli SEKÄ kommentti ETTÄ elokuvasuositus. Tadaa!
Areenalta tuli tänään Jeanne dArcin kärsimys. En ole mykkäelokuvien ylin ystävä, mut tää oli suunnilleen paras leffa, minkä olen kuunaan nähnyt. Aivan loistava kuvaus (!!!) ja upea musiikki hyvänä lisänä. Vaikka alunperin musiikkia ei ollukaan. Eikä tietysti haittaa, että päänäyttelijä on ihan lumoavan kaunis. Wikipedian mukaan Elokuva jäi Falconettin (pääosa) ainoaksi, sillä Drayer (ohjaaja) ajoi hänet henkisesti loppuun. Enkä yhtään ihmettele tätä väitettä, on nimittäin melkonen roolisuoritus.
*