You are not logged in.
Tervetuloa.
Sisällä! Ehkä poikkeusyksilö: Parachutesin tullessa vihasin bändiä kuin ruttoa, kaksi seuraavaa sen sijaan sulattivat väkisin.
Mikä on salainen käsimerkki?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tervetuloa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sisällä! Ehkä poikkeusyksilö: Parachutesin tullessa vihasin bändiä kuin ruttoa, kaksi seuraavaa sen sijaan sulattivat väkisin.
Mikä on salainen käsimerkki?
roikkalampun heilutus ilmakitaraversiona?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Sänkyyn pissaaminen pantomiimina?
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Wasabi-teinit leikkii postmodernilla -ketjussa nämä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sänkyyn pissaaminen pantomiimina?
mut paras coldplay/travis/keane/[insert name]-dissaus on kuitenkin klassinen "musiikkia miehille jotka itkevät runkatessaan".
Harmi etteivät koskaan yhdessä, koska lisäsävärit voisi saada sivelemällä spermaa sormistaan vieruskaverin poskille Chris Martinin pistäessä makrosisäavaruuttaan hellästi järjestykseen kaiuttimissa...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
arttu wrote:Sänkyyn pissaaminen pantomiimina?
mut paras coldplay/travis/keane/[insert name]-dissaus on kuitenkin klassinen "musiikkia miehille jotka itkevät runkatessaan".
Tää pätee kyä rariopäähänkin.
Salainen käsimerkki voisi sisältää ehkä jonkinlaisen onania-miimin ja klassisen "itkevä pierrot"- eleen yhdistelmän.
Mä koin pienen syyllisyyden sykäyksen. Musta tuntuu että me ollaan pilattu looramerrin ketju...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Mä koin pienen syyllisyyden sykäyksen. Musta tuntuu että me ollaan pilattu looramerrin ketju...
Eipä, hopeinen kaskelotti ainakin pitää salaa coldplaysta. Sen herkkää kehonkieltä voi olla joskus vaikea lukea.
Myin kerran suurella rahalla pari sinkkua pois. Sen jälkeen en ole pahemmin ajatellut asiaa. Kiitos kiitos.
nyt mä tajusin, tänne postailee siis ne jotka salaa tykkää coldplaystä, vaikka ne täällä "sitä" haukkuiskin. nyt kai joudun ostaan jonkun näiden levyn, olihan näillä se joku ihan kiva kipale jota soitettiin radiossa... vai sotkenko keaneen? ja hei, nääkö teki version siitä kraftwerkin piisistä, mut hämäyksen vuoksi eri nimellä? mistä tuli mieleen et eiköhän tuolla jossain ole näille oma ketju jossa asiaa puitiin, tai sit ei.
spåm
Pyyhin teidän pissat, nyt lattia taas hohtelee ja salaseuran jäsenet voivat rauhassa istua sohvalla juomassa Earl Greyta. Meillä on sellaset eettisesti valveutuneet valkoiset rannekkeet kanssa.
Parachutes on ihan hyvä levy.
Sama. Toinen alkoi jo osin tökkiä.
debylle
paljastuksissa nämä mutta oon ainakin kerran tirauttanu muutaman kyyneleen kun oon kuullu Coldplaytä. Teho-osastossa joku kuoli ja joku oli jossain katolla ja sit oli tosi surullista ja oli yö ja kaikkee ja sit alko soimaan clocks. Se oli vaan sellanen tosi täydellinen tv-hetki.
Voisin perustaa sellasen "kriin noloimmat itkukohtaukset" topicin.
Sisällä. Kai täällä on "pidän myös Keanesta"-jaosto?
Kakkonen on paras, mutta sekin kovin huono.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Sisällä. Kai täällä on "pidän myös Keanesta"-jaosto?
tuskin. bändin suurin saavutus kun on kyky kuulostaa keskinkertaistakin keskinkertaisemmalta kitararokilta ilman kitaraa.
hmmm. tuli mieleen että pitäisikö näitä nyyhkybändejä kutsua, noin tribuuttina hra talviolle, hipster-AOR:ksi?
hmmm. tuli mieleen että pitäisikö näitä nyyhkybändejä kutsua, noin tribuuttina hra talviolle, hipster-AOR:ksi?
nu-AOR?
[quote:a9eabaa755="silvawhale"]hmmm. tuli mieleen että pitäisikö näitä nyyhkybändejä kutsua, noin tribuuttina hra talviolle, hipster-AOR:ksi?[/quote:a9eabaa755]
nu-AOR?
neo-AOR?
Kakkonen on paras, mutta sekin kovin huono.
Morrisseyllä nämä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
silvawhale wrote:hmmm. tuli mieleen että pitäisikö näitä nyyhkybändejä kutsua, noin tribuuttina hra talviolle, hipster-AOR:ksi?
nu-AOR?
WOR - wanker-oriented-rock?
Noloin nyyhkyhetki-spöm: Joskus vuonna kaasu ja bensiini tuli teeveetä joku saksassa järjestetty rasismin vastainen konsertti. Hienoja esiintyjiä kautta linjan, Die Fantastischen 4, Toten Hosen, Scorpions jne... Kun skorpparit veti unplugged-tyyliin winds of changea ja kansa nosti stendarit tanaan, johan siinä pääsi itku.
debylle
paljastuksissa nämä mutta oon ainakin kerran tirauttanu muutaman kyyneleen kun oon kuullu Coldplaytä. Teho-osastossa joku kuoli ja joku oli jossain katolla ja sit oli tosi surullista ja oli yö ja kaikkee ja sit alko soimaan clocks. Se oli vaan sellanen tosi täydellinen tv-hetki.
Voisin perustaa sellasen "kriin noloimmat itkukohtaukset" topicin.
Cold Feetissä soi The Scientist kun tyypit vei Rachelin tuhkia meren rantaan.
Pope wrote:Cold Feetissä soi The Scientist kun tyypit vei Rachelin tuhkia meren rantaan.
Joo, toi on kyllä koskettava pätkä :peuk:
nyt pitäs vielä tietää että mikä ihmeet cold feet???
forssto wrote:Pope wrote:Cold Feetissä soi The Scientist kun tyypit vei Rachelin tuhkia meren rantaan.
Joo, toi on kyllä koskettava pätkä :peuk:
nyt pitäs vielä tietää että mikä ihmeet cold feet???
Suomeksi Rakkautta ja rimakauhua. Siis sarja.