You are not logged in.
vitun jees et pidät meidät ajantasalla näist kuumist uusist tän skenen jutuist latasin vast kaikenlaist skeidaa mitä oli unohtunu aiemmin napata talteen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
vitun jees et pidät meidät ajantasalla näist kuumist uusist tän skenen jutuist
Vuoden nuori muotoilija.
hrmunoita wrote:vitun jees et pidät meidät ajantasalla näist kuumist uusist tän skenen jutuist
Folkhälsan wrote:hrmunoita wrote:vitun jees et pidät meidät ajantasalla näist kuumist uusist tän skenen jutuist
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
tämä tyyppi tekee myös instruhoppia nimellä ohbliv. kaikki hyvää
Last edited by ydinaukio (22.07.2014 00:43)
infinity frequencies tää computer-trilogia
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
https://ailanthusrecordings.bandcamp.com/album/yuki
pakko diggailla tän letkeästä funkkismeiningistä, drinkkiä kouraan ja parvekkeelle makaamaan
Oon koko illan kuunnellut vaporwavea. Tulee mieleen ostos-tv ja sellaiset parturit, joissa kävi skidinä. Asiameno siis
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
lataukseen meni
Tää on kova
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
vuodelta 1983.
Rupesin tekemään vaporwave-biisiä, tästä tulee hyvä vielä! Sämpläsin mm. Maikkarin vanhaa tunnaria ysäreiltä Onks muuten tästä Suomessa minkäänlaista "skeneä", pl. Hyvät herrat -tunnari sun muu asiakama?
Last edited by Kalossimies (16.10.2014 01:57)
Rupesin tekemään vaporwave-biisiä, tästä tulee hyvä vielä! Sämpläsin mm. Maikkarin vanhaa tunnaria ysäreiltä Onks muuten tästä Suomessa minkäänlaista "skeneä", pl. Hyvät herrat -tunnari sun muu asiakama?
en tiedä mut demoa saa laittaa t: 267 lattajjaa
joskus tein post-vaporwavea eli sellasta jossa soitetaan soittimet itse, mut en saanut siitä tekemisestä oikeen mitään kiksejä. onhan tätä jo internetsi pullollaan kuuntelua varten.
Ite sämplailly kans mm. räppitaustaksi tota Maikkarin vanhaa tunnaria. Aivan huikeeta kamaa. Skene on siis olemassa!
Vuoden nuori muotoilija.
Hyvä!
Kalossimies wrote:Rupesin tekemään vaporwave-biisiä, tästä tulee hyvä vielä! Sämpläsin mm. Maikkarin vanhaa tunnaria ysäreiltä Onks muuten tästä Suomessa minkäänlaista "skeneä", pl. Hyvät herrat -tunnari sun muu asiakama?
Ja jaahas, täytyy neuvotella oman lafkani sikariportaan kanssa! Olisko 267:n ja HVLINA Recordsin yhteisjulkaisu mitään?
psykokarkki wrote:Kalossimies wrote:Rupesin tekemään vaporwave-biisiä, tästä tulee hyvä vielä! Sämpläsin mm. Maikkarin vanhaa tunnaria ysäreiltä Onks muuten tästä Suomessa minkäänlaista "skeneä", pl. Hyvät herrat -tunnari sun muu asiakama?
Ja jaahas, täytyy neuvotella oman lafkani sikariportaan kanssa! Olisko 267:n ja HVLINA Recordsin yhteisjulkaisu mitään?
tosin ilmeisesti maan alla pyörii jonkinmoinen "skene", kokoelmakassun paikka vai pistetäänkö pihalle vhs:llä
tosin ilmeisesti maan alla pyörii jonkinmoinen "skene"
lisätietoja tästä?
psykokarkki wrote:tosin ilmeisesti maan alla pyörii jonkinmoinen "skene"
lisätietoja tästä?
no siis parikin forumistia tässä topikissa juuri mainitsivat tekevänsä jotain tämmöistä
Jos sitä esim tällä lähtisi
nyt ei muuta kun kassua pihalle
Ja eiku lisää vaan. Tää meni aika hypnagogiseksi. Eiköhän näistä kassu saada jahka näitä ehtii tässä tehtailemaan
Last edited by Kalossimies (22.11.2014 20:56)
joo, kasettia vaan pihalle kotimainen skene on aika niukka ellen oo väärin ymmärtänyt
dodih, vaporwavee vaporwaven takia. piti tämäki päivä nähä, tietty.
tehkääs vaporwave-heebot joku joulubiisi
koetan laittaa illalla tulemaan