You are not logged in.
psykokarkki wrote:vahingossa telkkari on nelosella, ja sieltä tulee nyt ehkä huonoin ja myötähävettävin ohjelma mitä olen ikinä nähnyt, ajankohtainen nelonen. yksikään "sketsi" tai "vitsi" ei edes hymyilytä. tän on pakko olla jonkinlainen meta-tason parodia viihdeohjelmasta tms. todella hämmentävää.
tota joo itellä sama auki mut huomioin tän: parempi ku yle leaks, joka ei nyt vaadi paljon mitään.
EDIT: Tota en tiiä tosta paremmuudesta itseasias enää
Tämä sketsi loukkasi - kanavalta vaaditaan anteeksipyyntöä
Osa katsojista on pahoittanut mielensä tällä viikolla alkaneen uuden parodiasarjan sketsistä. Ajankohtaisen Nelosen tiistaisessa jaksossa nähtiin uutisten loppukevennyksenä, kuinka suomenruotsalainen satiirihahmo Muffe Hellberg eksyi Helsingissä väärään suuntaan menevään metroon. Tarkoituksena ei suinkaan ollut päätyä itähelsinkiläiseen Myllypuroon, jonne matka kuitenkin arvoalueena pidetystä Kulosaaresta epähuomiossa vei.
Erehdystä Muffe selittää sarjassa sillä, että hän oli skumppa- eli kuohuviinipäissään.
- Jäin pois siellä Pylly... Myllypuron metroasemalla ja katselin ympärilleni, että jätte härligt, näinkin voi elää, Robin Svatrströmin esittämä Muffe sanailee.
- Ne suomalaiset olivat totalt sekaisin ja tulivat siihen fittuilemaan, Muffe jatkaa.
Sketsi jatkuu niin, että myllypurolaisryhmittymä kysyy Muffelta, onko tällä rahaa.
- Olin että, totta kai mulla on fyrkkaa - enemmän kuin teillä koskaan yhteensä ja pari taloa ja mökki Snappertunassa. Ne hakkasivat mut ihan totalt. Kyllä matkailu avartaa! Muffe naureskelee silmä mustana.
tämähän oli melkeinpä hauska ja siinäkin hyvä, että suomenruotsalaiset loukkaantui
villi veikkaus kuitenkin, että näin luettuna hauskempi mitä oikeasti
Tää oli kyllä aikamoista köntsää.
bzort glorf bööth
Taitaa olla suomenruotsalaisilla ns. köntsät housuissa.
Oispa myllypurolaiset loukkaantuneet.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
hrmunoita wrote:psykokarkki wrote:vahingossa telkkari on nelosella, ja sieltä tulee nyt ehkä huonoin ja myötähävettävin ohjelma mitä olen ikinä nähnyt, ajankohtainen nelonen. yksikään "sketsi" tai "vitsi" ei edes hymyilytä. tän on pakko olla jonkinlainen meta-tason parodia viihdeohjelmasta tms. todella hämmentävää.
tota joo itellä sama auki mut huomioin tän: parempi ku yle leaks, joka ei nyt vaadi paljon mitään.
EDIT: Tota en tiiä tosta paremmuudesta itseasias enää
Tämä sketsi loukkasi - kanavalta vaaditaan anteeksipyyntöä
Osa katsojista on pahoittanut mielensä tällä viikolla alkaneen uuden parodiasarjan sketsistä. Ajankohtaisen Nelosen tiistaisessa jaksossa nähtiin uutisten loppukevennyksenä, kuinka suomenruotsalainen satiirihahmo Muffe Hellberg eksyi Helsingissä väärään suuntaan menevään metroon. Tarkoituksena ei suinkaan ollut päätyä itähelsinkiläiseen Myllypuroon, jonne matka kuitenkin arvoalueena pidetystä Kulosaaresta epähuomiossa vei.
Erehdystä Muffe selittää sarjassa sillä, että hän oli skumppa- eli kuohuviinipäissään.
- Jäin pois siellä Pylly... Myllypuron metroasemalla ja katselin ympärilleni, että jätte härligt, näinkin voi elää, Robin Svatrströmin esittämä Muffe sanailee.
- Ne suomalaiset olivat totalt sekaisin ja tulivat siihen fittuilemaan, Muffe jatkaa.
Sketsi jatkuu niin, että myllypurolaisryhmittymä kysyy Muffelta, onko tällä rahaa.
- Olin että, totta kai mulla on fyrkkaa - enemmän kuin teillä koskaan yhteensä ja pari taloa ja mökki Snappertunassa. Ne hakkasivat mut ihan totalt. Kyllä matkailu avartaa! Muffe naureskelee silmä mustana.
tämähän oli melkeinpä hauska ja siinäkin hyvä, että suomenruotsalaiset loukkaantui
villi veikkaus kuitenkin, että näin luettuna hauskempi mitä oikeasti
tsekkasin muutaman muffe hellberg -sketsin, nehän olikin hauskoja, taso nousussa
http://www.vulture.com/2014/05/ursula-p … -chat.html
Tää Louiessa esiintyvä näyttelijä on jonkinlainen lapsinero, ainakin mitä tulee kymmenvuotiaan artikulaatioon jne. En yllättynyt, Janen hahmossa on sellaista tavatonta lapsifiksuutta, ei tunnu siltä kuin aikuinen olisi laittanut kaikki sanat suuhun kuten yleensä tämmöttisis.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Teemalla just nyt pyörivä rauhanjunadokkari vuodelta 1982
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
northern exposure alkaa 22.6 tv viidellä
Yle Femillä alkoi Orphan Black, katselin tuossa taannoin ja tyggäsin kyl. Löytyy näistä nettisysteemeist kans.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sharknado just nyt Foxilla, HELEVETTI SOIKOON PARASTA IKINÄ :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Huomenna tulee Kuutamosonaatti, jota en oo koskaan kunnolla nähnyt. Vois nyt katsoa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Huomenna tulee Kuutamosonaatti, jota en oo koskaan kunnolla nähnyt. Vois nyt katsoa.
tätä olin tulossa, elikkäs Teemalla tänään 22:20
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Jos joku ei ole vielä nähnyt sitä, niin tiedoksi että parin tunnin kuluttua tulee Teemalta The Act of Killing. Viime vuosien parhaimpia dokumenttielokuvia mun mielestä.
On muuten Areenassa katsottavissa ainakin seuraavat kaksi vuotta, jos jollain aikaa liikenee. http://areena.yle.fi/tv/2048573
Kukaan tsekannut tätä tanskalaista draamaa?
Kukaan tsekannut tätä tanskalaista draamaa?
Katoin ekan osan. Tykkäsin, mutta hieman arveluttaa, miten saavat loput yhdeksän jaksoa tehtyä järkevästi eli mihin suuntaan tarina lähtee kehittymään.
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Gothamia ajattelen aloittaa katsomaan. Tulis siimorelta, mutta taidan kuitenkin latailla torrentit, kun kuitenkaan ole aina kotosalla kun tulee telkkarista eikä oo tallentavaa vehjettä.
Hyvät ja huonot uutiset on pilattu tuomalla Maija Vilkkumaa nauramaan omille jutuilleen
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Nelonen HERO launchaa syssymmällä Mut ainakin Fargoo aion väijyä . "Heron ohjelmisto koostuu mm. laadukkaista kansainvälisistä sarjoista ja menestyselokuvista..." ei kyllä näin muuten äkkiseltään kuulosta mitenkään erityisen herkulliselta
Luin kans just tosta. Onko HD? Ja onko se ruudun palvelu HD? Muutenhan ei kiinnosta edes alusta.
Last edited by leposi (09.10.2014 20:06)
viikonloppuna alkanut dave grohlin uusi sarja oli kyl ihan pl. foo fightersin touhut eivät kiinnosta, mut jaksossa oltiin electrical audiolla ja haastateltiin albinia, buddy guyta ja muita kovia tyyppejä. areenasta löytyy ja taidan katsoa seuraavankin jakson.
Jos Weinberg oikeesti tuli pysyvästi mukaan niin pitää varmaan alkaa taas kattomaan. Vai tekikö vaan tuon yhden visiitin?
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Norm
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Norm
Forever and ever
voi herranjumala mitä roskaa tää uus kotimainen sairaalasarja syke
voi herranjumala mitä roskaa tää uus kotimainen sairaalasarja syke
Täytyy katsoa eka jakso vaikka nyt, koska kauhee mainonta ollut päällä.