You are not logged in.
oispa jaga jazzist
oispa JAMC kuten joku arveli
huomenna klo 12 julkistuksia.
Neneh Cherry?
sänpäkkilä kyselee facebookissa ketä kokeellisia vois pyytää mukaan, varsinkin eurooppalaisia/naisia.
Fatima Al Qadiri olis kyllä kiva nähdä Flowssa...
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
oispa THE JESUS AND MARY CHAIN, kyllä ne ainakin keikkailee taas, I WANT TO BELIEVE
noi ja slowdive ja aivovuoto, oliks siellä muita hyviä, bill callahan ja outkast ainakin, kyllähän näistä viel festarit sais, vielä kun se neutral milk hotel...
Olympiarenkaat voi viitata vaikka mihin: Siinai, Fuck Buttons, Brian Ferry, ...
Hedelmäpeli on saletisti Neneh Cherry (Tuli aiemmin kirjoitettua toiveajatteluna Jaza Jazzist).
Ja neitsyt maria voisi tosiaan olla JAMC
Last edited by Muzamaza (07.05.2014 11:39)
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Kuvainraastaja wrote:Fatima Al Qadiri olis kyllä kiva nähdä Flowssa...
tumblrdrakehypnagogig-jengo näkee jo lauantaina Kaiussa
Kappas vaan, multa on mennyt tällanen uutinen kokonaan ohi. Täähän oli kiva ylläri
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
JAMC oli ainakin vitun väsynyt viime vuonna Primiksessä.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
JAMC oli ainakin vitun väsynyt viime vuonna Primiksessä.
Joo ei kyl hirveesti kostuttanu se keikka.
interuptor bastardo wrote:JAMC oli ainakin vitun väsynyt viime vuonna Primiksessä.
Joo ei kyl hirveesti kostuttanu se keikka.
ois ollu ihan sama
tämmöstä sit:
#FlowFestival 2014 LINE-UP ANNOUNCEMENT: Neneh Cherry with RocketNumberNine (SE/UK), Mø (DK), Kakkmaddafakka (NO), Nyt Kolisee -live! (FI) *2014 Summer Exclusive*, DJ Kridlokk (FI) and Siinai (FI).
Tulevan kesän Flow-ohjelmistoon liittyy ruotsalaissyntyinen laulaja, lauluntekijä ja rap-muusikko Neneh Cherry, joka nähdään Suvilahdessa brittiläisen RocketNumberNine-instrumentaaliduon kanssa. Neneh Cherry with RocketNumberNine julkaisivat alkuvuodesta elektroalbumin Blank Project, jonka tuotti Four Tet -nimelläkin tunnettu brittiläinen Kieran Hebden. Muita ulkomaisia kiinnityksiä ovat energisyydestään tunnettu norjalainen indierock-yhtye Kakkmaddafakka sekä tanskalainen elektronisen popin tehopakkaus Karen Marie Ørsted, taitelijanimeltään Mø.
Neneh Cherry with RocketNumberNine (SE/UK), Kakkmaddafakka (NO), Mø (DK), Siinai, DJ Kridlokk & Nyt kolisee! -live
e: Hantta ehti väliin
Last edited by interuptor bastardo (07.05.2014 12:04)
kaikkien aikojen paskin flow tulossa, jippii
Ei kyl hirveesti koveta mut ku on se lippu jo.
olin oikeessa Nenehin suhteen esittäispä se Buffalo Stancen!
Ei kyl hirveesti koveta mut ku on se lippu jo.
niinpä
Kotimaisia lisäyksiä ovat kesällä uuden odotetun levynsä julkaiseva instrumentaalirock-yhtye Siinai, tuottaja ja räppäri DJ Kridlokk sekä rap-artistien ja -tuottajien joukko Nyt Kolisee -live! ainoalla kesän keikallaan. Nyt kolisee on keväällä ilmestynyt, Suomen virallisen albumilistan kärkeen ponnistanut uudelleentulkinta J. Karjalaisen albumista Et ole yksin. Flowssa lavalle nousevat Paleface, Hossni, Tommy Lindgren, Kevin Tandu, Toinen Kadunpoika, Juno, Heikki Kuula + Tuplaaja, Pyhimys, Paperi T, Solonen, Kosola, Kube, Keke Kesken, Chyde, Lempi-Joe, Stepa, Are, Roope K, Timo Pieni Huijaus, Janne Haavisto ja Mamba.
what?
^Palefacen ja Teron turpajaiset?
Mamba.
Siis olen avarakatseinen ja suvaitsevainen ja minulla on laaja musiikkimaku, mutta tämä kyllä menee minusta jo liian pitkälle. Odotetaanko Flow-yleisön diggailevan Mambaa jotenkin ironisesti? Olen varmaan liian tosikko, kun minua ei sellainen kiinnosta.
Mamba.
Siis olen avarakatseinen ja suvaitsevainen ja minulla on laaja musiikkimaku, mutta tämä kyllä menee minusta jo liian pitkälle. Odotetaanko Flow-yleisön diggailevan Mambaa jotenkin ironisesti? Olen varmaan liian tosikko, kun minua ei sellainen kiinnosta.
taitaa kyl olla joku Beats & Styles -tyyppi toi kyseinen Mamba
Last edited by interuptor bastardo (07.05.2014 12:37)
taitaa kyl olla joku Beats & Styles -tyyppi toi kyseinen Mamba
No tämä ehkä muuttaa tilanteen ainakin jollain tavalla ymmärrettävämmäksi. Vaikka en ehkä pidä tuollaisen taiteilijanimen käyttämistä kovin järkevänä.
Mamboja näkyy olevan myös saksalainen reggaebändi ja chileläinen sludgebändi.
luulisin, että kyseessä tämä heppu, erittäin pätevä perkussionisto:
let me fall out of the window
with confetti in my hair
luulisin, että kyseessä tämä heppu, erittäin pätevä perkussionisto:
Oho luin Fat Beat Sound Systemin Beats & Stylesina
Ei ole tämän vuoden Flow meikäläisen heiniä.
Paitsi Bill Callahanin meen tietty kattomaan eturiviin nessut mukana
eli ymmärsinkö nyt oikein että beats n styles ja tero vaaran mamba flowhun?
beats n styles taitaa olla hajonnu :/
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kuvainraastaja wrote:Fatima Al Qadiri olis kyllä kiva nähdä Flowssa...
aion mennä. oonks mä tätä sakkia?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Urho Ghettonen wrote:Kuvainraastaja wrote:Fatima Al Qadiri olis kyllä kiva nähdä Flowssa...
aion mennä. oonks mä tätä sakkia?
Jes, saatiin kiintiövosu jengiin, tervetuloa
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Friday 8.8.
Paul Kalkbrenner (DE)
Pusha T (US)
Bonobo (US)
DARKSIDE (US)
Nina Persson (SE)
Jon Hopkins (UK)
Jenny Wilson (SE) *new*
Charli XCX (UK)
Tinariwen (MLI)
Risto (FI)
Magenta Skycode (FI)
Mirel Wagner (FI)
DJ Kridlokk (FI) *new*
Phantom (FI)
Joose Keskitalo (FI)
Saturday 9.8.
The National (US)
The Horrors (UK)
Neneh Cherry with RockerNumberNine (SE/UK) *new*
Bill Callahan (US)
Jamie xx (UK)
Kavinsky (FR)
Little Dragon (SE)
Les Ambassadeurs feat. Salif Keita, Amadou Bagayoko & Cheick Tidiane Seck (MLI)
Joey Bada$$ (US)
Mø (DK) *uusi*
FKA Twigs (UK)
James Holden (UK)
Marissa Nadler (US)
Poliça (US)
Siinai (FI) *new*
Noah Kin (FI)
Aivovuoto (FI)
Sound & Fury (FI)
Sunday 10.8.
OutKast (US)
Janelle Monáe (US)
Die Antwoord (ZA)
Slowdive (UK)
Action Bronson (US)
Blood Orange (US)
Real Estate (US)
Jungle (UK)
Mac DeMarco (CA)
Kakkmaddafakka (NO) *new*
Mark Ernestus presents Jeri-Jeri (SN)
Nyt Kolisee -live! (FI) *new*
Iisa (FI)
Tuomo (FI)
Sin Cos Tan (FI)
Eurocrack (FI)
Pietarin Spektaakkeli (FI)
Death Hawks (FI)
Jaakko Eino Kalevi (FI)
Ok, tää tarkoittaa sitä, että la-su lipun voisi ostaa. Lauantaina huvin ja Horrorsin vuoksi ja sunnuntaina Slowdive ja kotiin. Tämähän meni niin kuin pitikin.
Edit: Tosin lipun hinta hieman hirvittää. Mietitääs vielä hetki.
Last edited by leposi (15.05.2014 14:08)